Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 N-Line
To Ηyundai i10 N-Line είναι ένα αυτοκίνητο με διαστάσεις κατάλληλες για την καθημερινή κίνηση μέσα στην πόλη, αλλά και με δυνατότητες που θα ενθουσιάσει τους πιο ανήσυχους οδηγούς, μιας και οι 100 ίπποι του σε συνδυασμό με τα μόλις 990 κιλά του και το σφιχτό set up των αναρτήσεων θυμίζουν μικρά hot hatch μιας άλλης εποχής με τεχνολογία του σήμερα.
Το Hyundai i10 N-Line είναι ένα από τα μοντέλα που κατέχουν μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μας. Μπορεί να μην έχει τεράστιους χώρους, υπερβολική ιπποδύναμη, αυτόματο κιβώτιο που αλλάζει τις σχέσεις σε κλάσματα δευτερόλεπτων ή κύρος που ανοίγει πόρτες, αλλά έχει κάτι που αρχίζει να γίνεται πιο σπάνιο κι από ελεύθερο παρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας σε ώρα αιχμής: διαθέτει ένα δικό του χαρακτήρα που ξεφεύγει από τη νωθρότητα που πέφτουν όλο και περισσότερα τα νέα μοντέλα.
Είναι σπιρτόζικο, έχει άρωμα από περασμένες δεκαετίες όπου μεσουρανούσαν τα μικρά γρήγορα αυτοκίνητα πόλης και σίγουρα είναι φιλικό ακόμα και για πιο νέους οδηγούς, τόσο οπτικά, όσο και οδηγικά. Στην fl εκδοχή του έγινε ακόμα πιο σύγχρονο, με φρέσκα σχεδιαστικά στοιχεία και στάνταρ τεχνολογικά συστήματα που δύσκολα βρίσκεις στους ανταγωνιστές του. Πάμε να το δούμε!
Δυναμικές λεπτομέρειες και διακριτικά που το κάνουν να ξεχωρίζουν
Όπως και το προ-facelift μοντέλο, έτσι και το ανανεωμένο Hyundai i10 N-Line ξεχωρίζει αισθητικά από τις συμβατικές εκδόσεις, βγάζοντας μια δυναμική που πάει να εκλείψει στην κατηγορία των mini αυτοκινήτων πόλης. Η μεγάλη μάσκα με τις κόκκινες λεπτομερείς, τα φώτα ημέρας LED και οι αιχμηροί προβολείς σε βάζουν αμέσως στο παιχνίδι, με το κόκκινο φιλέτο στο κάτω μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα (αν και δεν κάνει ιδιαίτερη αντίθεση με το χρώμα που ήταν βαμμένο το αυτοκίνητο της δοκιμής μας) να έχει μια αίγλη από αγωνιστικά μοντέλα.Πηγαίνοντας προς τα πίσω συναντάμε το κόκκινο λογότυπο με το όνομα του μοντέλου, με τα πίσω φανάρια να έρχονται πλέον με νέα γραφικά, ενώ οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης κι η κόκκινη λωρίδα στο πίσω προφυλακτήρα είναι μια ευγενική χορηγία από τον προκάτοχο του. Νέας σχεδίασης είναι και οι 16αρες ζάντες που συμπληρώνουν τη δυναμική εικόνα του i10 N-Line.
Σπορτίφ κι άνετο εσωτερικό
Η καμπίνα του μοντέλου συνεχίζει να έχει DNA από τη N σειρά της Hyundai, με τις κόκκινες ραφές, τα διακριτικά λογότυπα και τα αλουμινένια στοιχεία να δίνουν μια αγωνιστική αίσθηση.Τα πλαστικά είναι ποιοτικά αλλά ελαφρώς σκληρά κι έχουν καλή συναρμογή και φινίρισμα, ενώ οι κυψελωτές ανάγλυφες επιφάνειες στο ταμπλό προσθέτουν ένα πιπεράτο στοιχείο που ολοκληρώνεται από τα κόκκινα δακτυλίδια στους αεραγωγούς. Διαφορετικός είναι και ο πίνακας οργάνων, όπου άφησε πίσω την αναλογική του φύση και πλέον είναι ψηφιακός με οθόνη 4,2 ιντσών, που αν και προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό και έχει μια πιο παιχνιδιάρικη διάθεση λόγω γραφικών, δεν μπορούμε να αποφασίσουμε αν ταιριάζει απόλυτα στη φιλοσοφία του μοντέλου. Η κεντρική οθόνη συνεχίζει να είναι 8 ιντσών και έχει στάνταρ ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ πλέον μπορεί να κάνει απομακρυσμένη ενημέρωση των χαρτών.
Στο τομέα της εργονομίας και της ευρυχωρίας δεν έχουν αλλάξει τα δεδομένα σε σχέση με τον προκάτοχο του, αφού πίσω θα κάτσουν άνετα 2 ενήλικες έχοντας στη διάθεση τους τον καλύτερο αέρα για τα γόνατα της κατηγορίας (10,2 εκ.), με το πορτμπαγκάζ να διαμορφώνεται στα 252 λίτρα.
Σελ. 1 | Hyundai i10 N-Line Fl: Ανανεωμένο χωρίς να χάσει το σπορτίφ ύφος του |
Σελ. 2 | Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 N-Line |
Σελ. 3 | Σβέλτος ο κινητήρας, αλλά πίνει κάτι παραπάνω |