Η συνεργασία Κορέας - Ευρώπης απέδωσε καρπούς, και πιο συγκεκριμένα, απέδωσε έναν πραγματικά αξιόμαχο 1.000άρη κινητήρα. Ένα εντυπωσιακά πολύ ήσυχο τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο το οποίο δεν μεταφέρει καμία δόνηση μέσα, ενώ εάν θέλετε με το ζόρι να το ακούσετε, θα πρέπει να μαρσάρετε αρκετά πεισματικά. ¶μεσος ψεκασμός με τούρμπο, μπεκ έξι οπών, τα οποία στέλνουν με τόσο μεγάλη πίεση το μείγμα, που η καύση γίνεται πιο καθαρή και αποδοτική από ποτέ. Ο οδηγός λαμβάνει απευθείας την αίσθηση πως έχει στη διάθεση του έναν δυνατό κινητήρα που έχει να «δώσει» πολλά από τις μεσαίες έως και τις πολύ υψηλές στροφές. Όσον αφορά τις κρίσιμες πιο χαμηλές, παρόλο που τα νούμερα είναι πολύ καλά, έχεις την περίεργη αίσθηση πως του λείπει λίγο νεύρο, κάτι το οποίο ίσως νιώσεις και στις επιταχύνσεις με μεγαλύτερες σχέσεις. Το τελευταίο, με την μακριά κλιμάκωση του, το βοηθάει να παραμείνει ιδιαίτερα οικονομικό, μα του κόβει λίγο ακόμη νεύρο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr