autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Οδική συμπεριφορά: Βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο

    Διαβάστηκε από 17259 αναγνώστες - 9/3/2018

    Η θέση οδήγησης θυμίζει αρκετά γερμανική σχολή, (κυρίως λόγω της ρύθμισης του τιμονιού) και είναι πραγματικά άνετη. Ο κινητήρας δεν ζορίζεται σε κανένα φάσμα των στροφών, δεν αντιδράει υπό πίεση, απλά μια μικρή υπενθύμιση. Αν το.. «πατάτε» λίγο παραπάνω, να ρίχνετε συχνά πυκνά βλέμματα στην κατανάλωση, για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεων. Εντός πόλης, δεν θα σας χαλάσει την άνεση καμία λακκούβα, ενώ είναι εντυπωσιακά εύκολο στον χειρισμό. Αν βγείτε εκτός, και συναντήσετε στροφές,  δεν θα αγχωθείτε ιδιαίτερα. Αυτό γιατί οι κλίσεις είναι περιορισμένες, η υποστροφή έρχεται φυσιολογικά, ενώ αν το λέει η καρδιά σας, μπορείτε να φέρετε στο παιχνίδι και το πίσω μέρος.
    Κάθε σχέση γεμίζει εντυπωσιακά με αποτέλεσμα η δύναμη του 1.000άρη να απλώνεται ομαλά και να εκμεταλλεύεται το μεγαλύτερο δυνατό παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας.  Στην κατανάλωση το 6,9 είναι ένα νούμερο που αντικατροπτίζει την πραγματικότητα, ενώ τα φρένα είναι αρκετά ικανοποιητικά. Μικρή ένσταση θα κάναμε στο τιμόνι, που δείχνει πιο ελαφρύ απΆόσο θα θέλαμε.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ