Mazda 3 e-Skyactiv 186 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 7432 αναγνώστες - 17/10/2024
Ήρθε η ώρα να δούμε τι βαθμό παίρνει το Mazda 3 με τον 2λιτρο e-Skyactiv X των 186 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις, καθώς και πώς τα πάει συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Mazda 3 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,8 | 7,6 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 8,8 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,5 | 4,9 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps | 5,8 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,7 | 7 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 7,7 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 927 | 1041 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps | 862 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Κατανάλωση | 67% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 16,1 | 16,5 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 14,2 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,7 | 4,4 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 2,7 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,39 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 1,34 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 334 | 392 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | 334 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps | |
Χώροι | 66% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1998 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 186 | 186 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps | 120 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 240 | 240 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | 172 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,3 | 8,3 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps | 10,66 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 10,8 | 8,8 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | 13,8 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 84% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 6 | 8 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | 5 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 70% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,46 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,44 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,72 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 51 | 52 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | 50 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 12,3 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | 12,3 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1359 | 1216 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 1451 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1998 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 186 | 186 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps | 120 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 240 | 240 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | 172 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 4000 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,3 | 5,2 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | 5,6 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 118 | 118 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | 128 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps |
Η ευρυχωρία του Mazda 3 κινείται σε «τίμια» επίπεδα για την κατηγορία και τη φύση του αμαξώματος. Διαθέτει 16,1 εκ. αέρα για τα γόνατα, από τις καλύτερες τιμές της κατηγορίας, με τη κεκλιμένη οροφή να κλέβει χώρο από το κεφάλι, αφήνοντας απόσταση 2,7 εκ. Σχετικά μέτριο είναι και το πλάτος του πίσω καθίσματος, μιας και στα 1,34 μ. του δεν μπορούν να χωρέσουν άνετα 3 άτομα, ενώ, όπως προείπαμε, τα 334 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ δεν μπορούν να καλύψουν με ευκολία τις ανάγκες μιας 4μελούς οικογένειας.
Οι 186 ίπποι του 2λιτρου e-Skyactiv X προσφέρουν ζωντάνια σε όλο το φάσμα των στροφών, με τη κλιμάκωση του σασμάν να ισορροπεί μεταξύ επιδόσεων και κατανάλωσης. Το Mazda 3 της δοκιμής μας χρειάζεται 8,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 10,8 δλ. για να ολοκληρώσει το 80-120 χ.α.ω..
Στο τομέα της κατανάλωσης, η μέση τιμή κρατιέται στα 7,7 λτ., μια φυσιολογική τιμή για τη φύση και τα κυβικά του μοτέρ. Βέβαια ο κινητήρας δείχνει ότι «βολεύεται» περισσότερο σε συνθήκες ταξιδιού, όπου θα ζητήσει 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη θα σκαρφαλώσει στα 8,8 λτ.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Mazda 3 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Mazda 3 e-Skyactiv 186 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Mazda 3 e-Skyactiv 186 PS: Πόσο καλή είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |