Mazda CX-5 2,5 E-Skyactiv. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
17/11/2023
Ας δούμε πως διαμορφώθηκε η τελική βαθμολογία του Mazda CX-5 E-Skyactiv των 194 ίππων στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, καθώς και που βρίσκεται σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.
Μάρκα/Μοντέλο | Mazda Cx-5 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 12,1 | 5,9 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 12,1 | MAZDA CX-5 2.5 e-Skyactiv 194 PS AUTO AWD 194ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 8,8 | 6 | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | 8,8 | MAZDA CX-5 2.5 e-Skyactiv 194 PS AUTO AWD 194ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 10,2 | 7,8 | NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 158ps | 10,2 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic Hybrid (OLD) 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 659 | 917 | NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 158ps | 659 | MAZDA CX-5 2.5 e-Skyactiv 194 PS AUTO AWD 194ps | |
Κατανάλωση | 60% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 19 | 19 | MAZDA CX-5 2.5 e-Skyactiv 194 PS AUTO AWD 194ps | 13 | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 8,5 | 8,5 | MAZDA CX-5 2.5 e-Skyactiv 194 PS AUTO AWD 194ps | 1,5 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,39 | 1,41 | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 1,34 | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv-X 186 PS AT6 186ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 522 | 562 | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 380 | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | |
Χώροι | 84% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 2488 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 194 | 194 | MAZDA CX-5 2.5 e-Skyactiv 194 PS AUTO AWD 194ps | 130 | ALFA ROMEO TONALE 1.5 DDCT 130 PS MHEV 130ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 263 | 270 | NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 158ps | 240 | ALFA ROMEO TONALE 1.5 DDCT 160 PS MHEV 160ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10 | 8,05 | HYUNDAI TUCSON 1,6 180 PS 48V Hybrid 7DCT 4WD 180ps | 10,6 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6,8 | 5,5 | ALFA ROMEO TONALE 1.5 DDCT 160 PS MHEV 160ps | 7,9 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 82% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 6 | 7 | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 2 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic Hybrid (OLD) 150ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 84% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,58 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,68 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,7 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 58 | 58 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic Hybrid (OLD) 150ps | 50 | KIA XCEED 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT 160ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,5 | 20 | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 14 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic Hybrid (OLD) 150ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1655 | 1336 | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps | 1655 | MAZDA CX-5 2.5 e-Skyactiv 194 PS AUTO AWD 194ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 2488 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 194 | 194 | MAZDA CX-5 2.5 e-Skyactiv 194 PS AUTO AWD 194ps | 130 | ALFA ROMEO TONALE 1.5 DDCT 130 PS MHEV 130ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 263 | 270 | NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 158ps | 240 | ALFA ROMEO TONALE 1.5 DDCT 160 PS MHEV 160ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 4000 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 7,6 | 5,6 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 7,6 | MAZDA CX-5 2.5 e-Skyactiv 194 PS AUTO AWD 194ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 171 | 129 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 171 | MAZDA CX-5 2.5 e-Skyactiv 194 PS AUTO AWD 194ps |
Θα ξεκινήσουμε από το κομμάτι της κατανάλωσης, όπου παρά την ήπια υβριδική του φύση, ο 2.500 κ. εκ κινητήρας και το βάρος των 1.655 κιλών δεν βοηθάνε ιδιαίτερα ώστε να παραμείνει εκτός κόκκινων περιοχών. Μέσα στην πόλη, η κατανάλωση θα ανέβει στα 12,1 λτ./100 χλμ., ενώ και στο ταξίδι θα παραμείνει στα 8,8 λτ, με τη μέση τιμή που ορίζεται στα 10,2 λτ./100 χλμ. να μην ενθουσιάζει αλλά ούτε και να ξινίζει σε συνάρτηση με τα υπόλοιπα στοιχεία του μοντέλου.
Οι 194 ίπποι και τα αυξημένα κυβικά θα δώσουν την απαραίτητη ώθηση όποτε τους ζητηθεί, καταφέρνοντας να κινήσουν σχετικά σβέλτα το CX-5, αλλά δεν μπορεί να φτάσει σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Τα 10 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα αντικατοπτρίζει τον πράο χαρακτήρα του μοντέλου, με τα 6,8 δλ. για το 80-120 να είναι πιο αντιπροσωπευτικά των δυνατοτήτων του κινητήρα.
Η ευρυχωρία από την άλλη είναι από τις καλύτερες που μπορείς να βρεις στην κατηγορία. Πιάνει κορυφή στον αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών με 19 εκ, ενώ στην πρώτη θέση βρίσκεται κι ο χώρος για το κεφάλι με 8,5 εκ., κάνοντας ακόμα και ανθρώπους των 2 μέτρων να νιώθουν άνετα μετά κι από πολύωρα ταξίδια. Το πλάτος του πίσω καθίσματος (1.39 μ.) μπορεί να χάνει την πρωτιά για μόλις 0,2 εκ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζει αρνητικά την ευρυχωρία, ενώ το πορτμπαγκάζ με 522 λίτρα θα καλύψει εύκολα τις ανάγκες μιας οικογένειας, ακόμη κι αν είναι πενταμελής.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Mazda Cx-5 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Mazda CX-5 2,5 E-Skyactiv. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Mazda CX-5 2,5 E-Skyactiv: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |