MG5 EV 61,1 kWh: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 25804 αναγνώστες - 9/8/2024
Ας δούμε αναλυτικά πώς βαθμολογήθηκε το MG5 των 156 ίππων με τη μεγάλη μπαταρία των 61,1 kWh στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, συγκρίνοντας το παράλληλα με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Mg Mg5 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 12,5 | 12,5 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | 19,5 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 14,6 | 13,8 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 22,1 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 17,4 | 16,5 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh | 21,5 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 418 | 438 | MG MG4 EV 77 KWH 245ps 77 KWh | 226 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Κατανάλωση | 88% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 16,5 | 17,5 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 13,8 | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6 | 6,5 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 1 | CUPRA BORN 62 kWh 204 PS 204ps 62 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,38 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 1,36 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 479 | 479 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | 363 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | |
Χώροι | 88% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 156 | 245 | MG MG4 EV 77 KWH 245ps 77 KWh | 136 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 280 | 350 | MG MG4 EV 77 KWH 245ps 77 KWh | 250 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8 | 6,6 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | 9,5 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6 | 4,5 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | 8,7 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 72% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,6 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,82 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,52 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,66 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 58 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 58 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | ||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 11,5 | 16,9 | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 11,5 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1562 | 1562 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | 1824 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 156 | 245 | MG MG4 EV 77 KWH 245ps 77 KWh | 136 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 280 | 350 | MG MG4 EV 77 KWH 245ps 77 KWh | 250 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 41 | 35,8 | CUPRA BORN 62 kWh 204 PS 204ps 62 KWh | 41 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 175 | 15,5 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh | 175 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | ||||||
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΧωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 61,1 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 12,5 | 12,5 | MG MG5 LR 156ps 61,1 KWh | 19,5 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 14,6 | 13,8 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 22,1 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 17,4 | 16,5 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh | 21,5 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 418 | 438 | MG MG4 EV 77 KWH 245ps 77 KWh | 226 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | |
Αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής | 400 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 7 | 7 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 8 | CUPRA BORN 62 kWh 204 PS 204ps 62 KWh |
Όπως αναφέραμε στην αρχή, το MG5 είναι ένα από τα ελάχιστα αμιγώς ηλεκτρικά station wagon παγκοσμίως και για αυτό θα ξεκινήσουμε από το κομμάτι της ευρυχωρίας, μιας και αυτός είναι ο βασικός λόγος που ο καταναλωτής θα επιλέξει αυτού του είδους αμάξωμα. Η αλήθεια είναι ότι το επιμηκυμένο πίσω μέρος αποτυπώνεται στον αποθηκευτικό χώρο των 479 λίτρων, στέλνοντας το μοντέλο στην κορυφή στο συγκεκριμένο τομέα. Βέβαια σε σχέση με αντίστοιχα θερμικά κινείται σε ρηχά νερά, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι μεταξύ των ηλεκτρικών έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ. Ευρύχωρη είναι και η καμπίνα, όπου πίσω θα κάτσουν άνετα 3 ψηλοί ενήλικες, με το χώρο για τα γόνατα να ακουμπάει τα 16,5 εκ. και για το κεφάλι τα 6 εκ., ενώ το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι στα 1,38 μ.
Μπορεί οι 156 ίπποι να μην φαίνονται πολλοί για αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά χάρη στη άμεση εκτόνωση των 280Nm ροπής και το σχετικά μικρό βάρος για τη φύση του (1.562 κιλά), το MG5 κινείται αρκετά σβέλτα. Για να ολοκληρώσει το 0-100 χ.α.ω. χρειάζεται 8 δλ., ενώ για να πάει από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα θέλει 6 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 185 χλμ./ώρα.
Σε πολύ καλά επίπεδα κινείται και η αυτονομία του μοντέλου. Η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας φτάνει τα 57,4 kWh και επιτρέπει στο MG5 να γράψει 400 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες. Μάλιστα αν ο οδηγός κινηθεί αποκλειστικά σε αστικό ιστό θα φτάσει στα 460 χλμ. χάρη και στο πολύ καλό σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ενώ σε ταξίδι, όπου όλα τα ηλεκτρικά χάνουν μεγάλο κομμάτι της αυτονομίας, μπορεί να ξεπεράσει τα 300 χλμ.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Mg Mg5 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | MG5 EV 61,1 kWh: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | MG5 EV 61,1 kWh: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |