Καταπίνει τα πάντα στο πέρασμα του
Το Nissan X-Trail e-4orce στο δρόμο δείχνει ότι είναι προσανατολισμένο περισσότερο προς την άνεση, με το σύστημα αναρτήσεων να απορροφά με ευκολία σχεδόν όλες τις κακοτεχνίες που μπορείς να συναντήσεις στους ελληνικούς δρόμους. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις του, είναι εύχρηστο κι αρκετά ευέλικτο για τον όγκο του, με τα συστήματα υποβοήθησης κι ασφάλειας να συμβάλλουν θετικά στην εμπειρία χρήσης ενώ στον αυτοκινητόδρομο ξετυλίγει την καλή ποιότητα κύλισης του, αφού η ευθυβολία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες για να «γράψει» άνετα αρκετά χιλιόμετρα. Από την άλλη η μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων και τα 20,7 εκ. απόσταση από το έδαφος δεν επιτρέπουν στο μοντέλο να μεγαλουργήσει σε επαρχιακούς δρόμους αφού οι κλίσεις κάνουν από νωρίς την εμφάνιση τους, με την τετρακίνηση όμως να δίνει την απαραίτητη πρόσφυση που θα απαιτηθεί. Βέβαια αν ο οδηγός είναι fun του off-road τα παραπάνω στοιχεία θα του δώσουν το κάτι παραπάνω όταν βγει από την άσφαλτο, επιτρέποντας του να πάει και σε πιο δύσβατα μονοπάτια.
Το Nissan X-Trail e-4orce ξεκινάει από τα 50.590 ευρώ στην έκδοση Acenta, ενώ το απλό e-Power των 204 ίππων αρχίζει από τα 44.990 ευρώ στη εισαγωγική έκδοση Energy.
Αυξημένη τιμή, αλλά και μεγάλες δυνατότητες για το Nissan X-Trail
Το Nissan X-Trail 1,5 e-4orce έχει όλα τα φόντα που ψάχνεις ένας σύγχρονος οικογενειάρχης και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να πληρώνει ολόκληρους μισθούς στα βενζινάδικα. Μπορεί η τιμή του να είναι αρκετά «τσιμπημένη» αλλά δικαιολογείται σε μεγάλο βαθμό λόγω της τεχνολογίας και της premium κατασκευής που βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Nissan X-Trail 1,5 e-4orce 213 PS |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.477-1.497 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 |
Τροφοδοσία | Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo, full υβριδικό |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 213 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 330 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 1/αυτόματο/4τροχούς |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,1 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,6 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.908 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 6,3 |
Μέση Δοκιμής | 7,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 143 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 55 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 575 |
Τιμή από (ευρώ) | 50.590 |
Σελ. 1 | Nissan X-Trail e-4orce: To SUV των 213 ίππων που καίει μόλις 5.4 λτ. |
Σελ. 2 | Mε κατανάλωση μικρού και 0-100 σε 7 δλ. |
Σελ. 3 | Καταπίνει τα πάντα στο πέρασμα του |