Στον εσωτερικό διάκοσμο του νέου Insignia, ξεχωρίζει η σχεδίαση με τις οριζόντιες γραμμές που καταφέρνει να «προσθέσει» έξτρα πλάτος. Υλικά και συναρμογή είναι σε premium επίπεδα, καθώς στο πάνω μέρος έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλά υλικά, το φινίρισμα είναι εξαιρετικά προσεγμένο και δεν θα ακουστεί ο παραμικρός τριγμός σε βάθος χρόνων. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά για να εξαφανιστούν τα παράπονα που συνόδευαν τον προκάτοχο του. Έχουμε λοιπόν καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω, καλύτερη θέση οδήγησης και καλύτερη εργονομία με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα. Το σύστημα infotainment δεν χρειάζεται ιδιαίτερο χρόνο εξοικείωσης και έχει πολύ απόκριση στις εντολές του οδηγού. Στον πίνακα οργάνων μπορεί να μην έχουμε κάποιο ψηφιακό πίνακα, μα η παρουσία του head-up display συμπληρώνει το κενό με το παραπάνω. Δεν κουράζει και παρέχει στον οδηγό κάθε πληροφορία, ακόμα και τον χάρτη.
Από πλευράς χώρων η καμπίνα εντυπωσιάζει με το πλάτος της για τα δεδομένα της κλάσης. Αν και το μέγεθος του σε προϊδεάζει για το εσωτερικό, στην πράξη ξεπερνάει τις προσδοκίες σου. Τα πόδια επίσης νιώθουν άνετα πίσω, ακόμα κι αν είστε άνω του μέσου όρου σε ύψος, ωστόσο εκεί που συνεχίζει να «πονάει» λίγο το Insignia, είναι ο αέρας για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η σούπερ κομψή διαμόρφωση της οροφής έχει αντίκτυπο. Δυνατό και το πορτ-μπαγκάζ για μια οικογένεια στα 530 λτ. Μία τιμή ικανοποιητική, όχι όμως μοναδική.
Copyright © 2024 - autoagora.gr