4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Opel Mokka Black 136 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 53433 αναγνώστες - 16/10/2023
Ας δούμε πόσο καλό είναι το Opel Mokka των 136 ίππων στους τομείς της πραγματικής κατανάλωσης στην πόλη και στο ταξίδι, των χώρων, των επιδόσεων από στάση και εν κινήσει και των εγγυήσεων, συγκρίνοντάς το παράλληλα με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Opel Mokka | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,1 | 7,5 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI 110 PS 110ps | 10,8 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5 | 4 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 7 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,8 | 6,1 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 9,2 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία στο ταξίδι (χλμ.) | 880 | 1050 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 686 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Κατανάλωση | 80% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 15,5 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI 110 PS 110ps | 5,5 | TOYOTA YARIS CROSS 1.5L 125 PS M/T 125ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,8 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI 110 PS 110ps | 1,5 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,32 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 350 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 347 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps | |
Χώροι | 69% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 84 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 250 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 120 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,7 | 8,66 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 13,98 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 9,4 | 9,1 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 22,9 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 86% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 2 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,15 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,79 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,53 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,56 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 44 | 50 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps | 40 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 19 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | 14,2 | AUDI Q2 30 TFSI 110ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1270 | 1045 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | 1365 | FIAT 500X 1.0 Turbo Firefly 120 PS 120ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 84 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 230 | 250 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 120 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,6 | 5,3 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | 6,6 | MG ZS 1.5L MT 106ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 124 | 119 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 149 | MG ZS 1.5L MT 106ps |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, ο κινητήρας των 136 ίππων αποδεικνύεται αρκετά φειδωλός στο καύσιμο, αφού η μέση κατανάλωση (6,8 λτ/100 χλμ) είναι χαμηλότερη από το μέσο όρο της κατηγορίας. Στην πόλη το αυτοκίνητο καίει 8,1 λτ/100 χλμ και στο ταξίδι 5 λτ/100 χλμ, αριθμοί που επίσης είναι καλοί σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι επίσης ανώτερος από το μέσο όρο της κλάσης, με 15,5 εκατοστά. Παρά τη γραμμή της οροφής που παραπέμπει σε coupe αμαξώματα, ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών να είναι 3,8 εκατοστά, νούμερο που βρίσκεται στη μέση της κατηγορίας, κάτι που ισχύει και για το πλάτος της καμπίνας.
Περνώντας στις μετρήσεις επιτάχυνσης, ο PureTech κινητήρας των 136 ίππων έρχεται να αποδείξει πως ό,τι «πάει» δεν είναι απαραίτητο να καίει, αφού η καλή κατανάλωση συνοδεύεται από εξίσου καλές επιδόσεις. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 9,7 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτάχυνση προσπεράσματος (80-120 χλμ/ώρα) είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας (λαμβάνοντας υπόψη μοντέλα με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων) και ολοκληρώνεται σε 9,4 δευτερόλεπτα.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Opel Mokka σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Opel Mokka Black 136 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Opel Mokka 136 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |