2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 208 hybrid 100 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 7128 αναγνώστες - 7/10/2024
Έφτασε η ώρα να δούμε αναλυτικά την πραγματική κατανάλωση του ήπια υβριδικού Peugeot 208 με τους 100 ίππους, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις και τις εγγυήσεις του, καθώς και το πόσο ανταγωνιστικό είναι στον εκάστοτε τομέα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 208 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 5,8 | 5,6 | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 9,2 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 4,9 | 4 | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 5,5 | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,2 | 5 | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 7,5 | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία στο ταξίδι (χλμ.) | 898 | 1048 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 727 | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | |
Κατανάλωση | 79% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 8,2 | 13,8 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 8,2 | PEUGEOT 208 Hybrid 100 PS e-DCS6 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 4,2 | 4,2 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 1,8 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,31 | 1,37 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 1,23 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 352 | 352 | PEUGEOT 208 Hybrid 100 PS e-DCS6 100ps | 250 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | |
Χώροι | 79% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 129 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 83 | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 205 | 235 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 107 | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,9 | 7,98 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 12,63 | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7,3 | 6,5 | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Powershift 125ps | 25,3 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 80% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 5 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 60% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,06 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,74 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,43 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,54 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 44 | 45 | KIA RIO 1.0 T-GDi 120 PS 48V DCT 120ps | 37 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 14,3 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 12 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1250 | 325 | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 1267 | OPEL CORSA Hybrid 1.2T 100 PS 100ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 129 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 83 | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 205 | 235 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 107 | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 4,6 | 4,6 | PEUGEOT 208 Hybrid 100 PS e-DCS6 100ps | 5,6 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 101 | 101 | OPEL CORSA Hybrid 1.2T 100 PS 100ps | 126 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps |
Ξεκινώντας από τον τομέα της κατανάλωσης, το ήπια υβριδικό Peugeot 208 καίει 4,9 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 5,8 λτ/100 χλμ στην πόλη, αμφότερες επιδόσεις που είναι καλύτερες από το μέσο όρο των mild hybrid μικρών, ενώ σε μικτό κύκλο το γαλλικό μοντέλο καταναλώνει 6,2 λτ/100 χλμ.
Περνώντας στην ευρυχωρία, όπως αναφέραμε ήδη το Peugeot 208 είναι το ήπια υβριδικό μικρό με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (352 λίτρα), ενώ το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 1,31 μέτρα, μια τιμή που κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ο περιορισμένος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών που είναι 8,2 εκατοστά, αντισταθμίζεται από τον «αέρα» των 4,2 εκατοστών για τα κεφάλια τους, ο μεγαλύτερος στην κατηγορία των ήπια υβριδικών μικρών πόλης.
Κάτω από το καπό του Peugeot 208 hybrid της δοκιμής μας βρίσκεται ο αναβαθμισμένος Puretech βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς είναι 100 άλογα, η ροπή 205 Nm και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Σε αντίθεση με τα συνηθισμένα ήπια υβριδικά μοντέλα, το 208 μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα σε συνθήκες χαμηλής ταχύτητας, όπως το παρκάρισμα.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 9,9 δευτερόλεπτα. Για την προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο, δηλαδή τις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα, χρειάζονται 7,3 δευτερόλεπτα, ένας αριθμός που είναι καλύτερος από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Peugeot 208 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Peugeot 208 hybrid 100 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Peugeot 208 hybrid 100 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |