Το Peugeot 308 με το αυτόματο κιβώτιο κερδίζει σε επιδόσεις και κατανάλωση
Το Peugeot 308 της δοκιμής μας κάτω από το καπό «φορούσε» το 1.200αρη Puretech μοτέρ βενζίνης των 130 ίππων και συνεργαζόταν με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της εταιρίας. O κινητήρας με τα 230Nm ροπής δείχνει τη δύναμη του από χαμηλά, δεν διστάζει να επιταχύνει δυναμικά στα ρεπρίζ, ενώ είναι γεμάτος μέχρι το όριο των στροφών.
Το σασμάν διαχειρίζεται με άνεση κι εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ιπποδύναμη του μοντέλου, ανεβοκατεβάζοντας με ακρίβεια κι ομαλά τις σχέσεις. Στις μετρήσεις, η αυτόματη εκδοχή είναι πιο γρήγορη από τη χειροκίνητη, τόσο στο 0-100 χλμ/ώρα (9,8 δλ έναντι 10,1 δλ), όσο και στις ρεπρίζ λόγω kickdown, ενώ το σωστό ρύθμισμα του ΕΑΤ8 φαίνεται και στην μέση κατανάλωση που αγγίζει τα 7,1 λτ/100 χλμ (7,8 λτ το χειροκίνητο).
Σελ. 1 | Peugeot 308 auto: Αυτόματο κι ολοκληρωμένο |
Σελ. 2 | Premium προσέγγιση για τη καμπίνα του Peugeot 308 |
Σελ. 3 | Το Peugeot 308 με το αυτόματο κιβώτιο κερδίζει σε επιδόσεις και κατανάλωση |
Σελ. 4 | Ευχρηστία κι άνεση χαρακτηρίζουν το Peugeot 308 ΕΑΤ8 |