
Peugeot 308 Hybrid e-DCS6, Τιμή 21/02/2025: 31 200€
Peugeot 308 Hybrid 136 PS: Είναι σβέλτο, καίει λίγο
Καίει 5 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 6,2 λτ/100 χλμ στην πόλη.
Συνδυάζει τη χαμηλή κατανάλωση με καλές επιδόσεις 0-100 και 80-120 χλμ/ώρα.
Φρενάρει καλύτερα από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Έρχεται με πλούσιο βασικό εξοπλισμό και 5 χρόνια εγγύηση.
Δοκιμάζουμε το Peugeot 308 Hybrid με τα 136 άλογα και το αξιολογούμε
Το Peugeot 308 λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2007, και με κάθε νέα γενιά του αποκτά ολοένα και περισσότερο premium προσανατολισμό. Το τρέχον 308 ξεχωρίζει από μακριά χάρη στον άκρως εντυπωσιακό σχεδιασμό του. Το design του εξωτερικού αλλά και της καμπίνας μαγνητίζει τα βλέμματα, με την ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι από το επάνω ράφι.
Πλέον η Peugeot εφοδιάζει το 308 με τον ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, ο οποίος διαθέτει σύστημα 48V και αποδίδει 136 άλογα. Το γαλλικό hatchback μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα σε ταχύτητες έως 30 χλμ/ώρα, κάτι που έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου.
Πόσο καλή δουλειά έκαναν στην Peugeot με το 308 Hybrid των 136 ίππων; Πέτυχαν το σκοπό τους; Για να το ανακαλύψουμε, δοκιμάζουμε τη συγκεκριμένη έκδοση και την αξιολογούμε με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας στην πραγματική κατανάλωση, στις επιδόσεις και στην ευρυχωρία, λαμβάνοντας επιπλέον υπόψη μας τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή.
Για να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα για το πόσο καλό είναι το Peugeot 308, δίπλα από κάθε μέτρηση θα παραθέσουμε τις αντίστοιχες του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου της κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη μας τα ήπια υβριδικά μοντέλα.
Η κατανάλωση είναι ένας τομέας που διαπρέπει το Peugeot 308, με αυτή εντός πόλης να είναι 6,2 λτ/100 χλμ και να είναι η χαμηλότερη στην κατηγορία των ήπια υβριδικών οικογενειακών hatchbacks. Οι επιδόσεις είναι επίσης καλύτερες από τον μέσο όρο, κάτι που ισχύει και για τα φρένα.
Ας περάσουμε στην αναλυτική βαθμολογία του Peugeot 308 Hybrid με τα 136 άλογα.
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 308 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Peugeot 308 Hybrid E-DCS 6 136 PS | ||||
Βαθμολογία | 87% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1199 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
136 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 116 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
6,8 | 6,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 8,1 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
1040 | 1042 | SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
10,2 | 20,5 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,36 | 1,37 | MERCEDES A-CLASS SEDAN A 200 FL mHEV 163ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 412 | 467 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,3 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 10,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
210 | 230 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps | 202 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,8 | 34,6 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | 38,9 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
23.900 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 100ps |
Το Peugeot 308 Hybrid με τον κινητήρα 136 ίππων βαθμολογείται, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, με 87 στα 100. Η μέση κατανάλωση είναι από τις χαμηλότερες της κατηγορίας, και πιο συγκεκριμένα 6,8 λτ/100 χλμ. Καλύτερη από το μέσο όρο είναι επίσης η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα, με το χρονόμετρο να σταματά στα 8,3 δευτερόλεπτα, αλλά και τα φρένα, με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα να είναι 36,8 μέτρα.
Ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι 10,2 εκατοστά, νούμερο που το μικρότερο στην κατηγορία των ήπια υβριδικών μικρομεσαίων, ωστόσο σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι αρκετό για άτομα με ύψος 1,80 μέτρα. Το πλάτος του πίσω καθίσματος και ο χώρος αποσκευών κυμαίνονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που ισχύει και για την 5ετή εγγύηση.
Ας δούμε στις επόμενες σελίδες τις αναλυτικές μετρήσεις του Peugeot 308 Hybrid των 136 ίππων όσον αφορά στην πραγματική κατανάλωση σε πόλη και αυτοκινητόδρομο, στην ευρυχωρία, καθώς και στις επιδόσεις.
Σελ. 2 | Peugeot 308 Hybrid 136 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Peugeot 308: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |