
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 308 Hybrid 136 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
21/2/2025
Ας περάσουμε στις μετρήσεις πραγματικής κατανάλωσης, ευρυχωρίας και επιδόσεων του Peugeot 308 με τα 136 άλογα, στους πίνακες που ακολουθούν.
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 308 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,2 | 6,2 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | 9,1 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5 | 4,8 | SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps | 6 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,8 | 6,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 8,1 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 1040 | 1042 | SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps | 717 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Κατανάλωση | 85% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 10,2 | 20,5 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 10,2 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,8 | 6,2 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps | 2,6 | MERCEDES A-CLASS SEDAN A 200 FL mHEV 163ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,37 | MERCEDES A-CLASS SEDAN A 200 FL mHEV 163ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 412 | 467 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 355 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Χώροι | 65% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 116 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 200 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,3 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 10,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6 | 5,5 | SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps | 7,2 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 76% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 5 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | 2 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 82% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,37 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,85 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,44 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,68 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 52 | 52 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | 43 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 14,9 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 14,9 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1450 | 1239 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 1450 | MERCEDES A-CLASS SEDAN A 200 FL mHEV 163ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 116 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 230 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 200 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 4,8 | 4,8 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | 6 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 108 | 108 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | 135 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps |
Όσον αφορά στην κατανάλωση, το Peugeot 308 Hybrid καίει 6,2 λτ/100 χλμ στην πόλη, μια επίδοση που είναι η καλύτερη ανάμεσα από τα ήπια υβριδικά αυτοκίνητα και δείχνει εμπράκτως πως η «συνταγή» των Γάλλων για την εξοικονόμηση καυσίμων έχει πετύχει. Στο ταξίδι το αυτοκίνητο καίει 5 λτ/100 χλμ, μία που είναι επίσης από τις κορυφαίες καταναλώσεις στην κλάση, ενώ σε μικτό κύκλο, που περιλαμβάνει ένα συνδυασμό διαδρομών που απαιτεί συχνές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, ο κινητήρας καίει 6,8 λτ/100 χλμ.

Περνώντας στην ευρυχωρία, το Peugeot 308 έχει 10,2 εκατοστά «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ένα νούμερο που υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ ο χώρος για τα κεφάλια τους είναι 2,8 εκατοστά. Παρόλα αυτά, στο αυτοκίνητο θα ταξιδέψουν άνετα άτομα με ύψος 1,80 μέτρα. Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 1,36 μέτρα, νούμερο που είναι στο ανώτερο άκρο του μέσου όρου και εξασφαλίζει τη φιλοξενία 3 ενηλίκων επιβατών.
Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 412 λίτρα και κυμαίνεται στον μέσο όρο.

Κάτω από το καπό του Peugeot 308 Hybrid που δοκιμάζουμε βρίσκεται ο βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων που συνεργάζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων, με τον τελευταίο να είναι τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου είναι 136 άλογα και η ροπή 230 Nm.
Εκτός από την κατανάλωση, το συγκεκριμένο σύνολο στο Peugeot 308 τα πηγαίνει πολύ καλά και στις επιδόσεις, αφού τόσο η επιτάχυνση από στάση, όσο και οι ρεπρίζ προσπέρασης είναι καλύτερες από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Πιο συγκεκριμένα, για τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα τα χρονόμετρα σταματούν στα 8,3 δευτερόλεπτα, ενώ το 80-120 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 6 δευτερόλεπτα.
Η εγγύηση που δίνει η Peugeot στα αυτοκίνητά της είναι 5ετής, κάτι που μεταφράζεται σε μια καλή ηρεμία μυαλού στους κατόχους των μοντέλων της.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Peugeot 308 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Peugeot 308 Hybrid 136 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Peugeot 308: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |