Πιο premium εσωτερικό με στάνταρ 10ιντση οθόνη
Η Peugeot στο ανανεωμένο 2008 τόνισε ακόμα περισσότερο τον premium προσανατολισμό του, προσθέτοντας νέες υφασμάτινες επενδύσεις, με τα μαλακά πλαστικά το ταμπλό, το προσεγμένο φινίρισμα και την καλή συναρμογή να συνεχίζουν να βάζουν το δικό του «λίθο» στην γενικά πολυτελή αίσθηση του μοντέλου. Το ταμπλό συνεχίζει να είναι βασισμένο στη φιλοσοφία i-cockpit, με το μικρό τιμόνι και το ψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων να είναι οι βασικοί πρωταγωνιστές, ενώ η κεντρική οθόνη αφής είναι πλέον 10 ιντσών και στραμμένη προς τον οδηγό, ενισχύοντας την εργονομία και την οδηγοκεντρική αίσθηση.
Οι φυσικοί διακόπτες και τα κουμπιά συντόμευσης έχουν παραμείνει, ενώ οι χώροι του είναι αρκετοί για να φιλοξενήσουν άνετα 4 ενήλικες ή ελαφρώς στριμωγμένους, ως προς το φάρδος του πίσω καθίσματος, πέντε, με το πορτμπαγκάζ να αγγίζει τα 434 λίτρα, νούμερο άκρως ικανοποιητικό για την κατηγορία.
Ταξιδιάρικος ο πετρελαιοκινητήρας, χαμηλή κατανάλωση και στην πόλη
Όπως προαναφέραμε για την ώρα το ανανεωμένο Peugeot 2008 εφοδιάζεται με τους ίδιους βραβευμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου όπως και το προ-facelift μοντέλο. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φόραγε τον γνωστό 1.5 BlueHDi diesel κινητήρα, ο όποιος αποδίδει 130 ίππους και 300Νm ροπής και συνδυάζεται στάνταρ με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 της Aisin.Γραμμικός σε όλο το φάσμα του και ταξιδιάρικος, τραβάει από αρκετά χαμηλά, με το θόρυβο να παραμένει σε απόλυτα φυσιολογικά επίπεδα και να μην χαλάει την ηρεμία των επιβατών. Τα 9,7 δλ. που χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα, τα 5,6 δλ. για το 60-100 και τα 7,6 δλ. για το 80-120 είναι επιδόσεις που δεν θα αφήσουν κανέναν παραπονεμένο, αλλά το δυνατό του πλεονέκτημα βρίσκεται στην κατανάλωση, όπου σε μεικτές συνθήκες δεν θα ξεπεράσει τα 6,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε ταξίδι θα πέσει στα 4,1.
Σελ. 1 | Ανανεωμένο Peugeot 2008: Ακόμα πιο μουράτο και premium |
Σελ. 2 | Πιο premium εσωτερικό με στάνταρ 10ιντση οθόνη |
Σελ. 3 | Ισορροπημένο σε όλες τις συνθήκες το Peugeot 2008 |