Ισορροπημένο σε όλες τις συνθήκες το Peugeot 2008
Στο δρόμο, η φιλοσοφία του Peugeot 2008 δεν έχει αλλάξει, παραμένοντας ισορροπημένο σε όλες τις συνθήκες, με τις αναρτήσεις να μην υστερούν σε άνεση ή συμπεριφορά. Μέσα στην πόλη, οι σχετικά μαζεμένες διαστάσεις και η καλή περιφερειακή ορατότητα του επιτρέπουν να κινείται με σχετική ευκολία και ευελιξία στα στενά, ενώ το αυτόματο κιβώτιο ενισχύει την ευχρηστία. Σε ανοιχτούς δρόμους και εθνικές οδούς ξετυλίγει την καλή ποιότητα κύλισης του, με την ικανοποιητική ηχομόνωση, τα άνετα καθίσματα και την ευθυβολία να προσφέρουν ήρεμα κι ασφαλή χιλιόμετρα, ενώ η χαμηλή κατανάλωση το κάνει ένα ακούραστο χιλιομετροφάγο.
Σε επαρχιακούς δρόμους δεν εμφανίζονται περίεργες κλίσεις στο αμάξωμα, με τον οδηγό αν επιθυμεί το κάτι παραπάνω να αρκεί να ενεργοποιήσει το sport mode, όπου το τιμόνι γίνεται πιο βαρύ αλλά με καλύτερη πληροφόρηση και το κιβώτιο αλλάζει πιο γρήγορα τις σχέσεις, ενώ του δίνεται και η δυνατότητα να ενισχύει την χροιά του κινητήρα μέσω των ηχείων. Τέλος τη συνολικά καλή εικόνα του συμπληρώνουν τα αποτελεσματικά και ακούραστα φρένα, καθώς και η πλήρης σουίτα ηλεκτρικών βοηθημάτων που προσφέρει τα μέγιστα στην ασφάλεια.
Το πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 είναι διαθέσιμο σε τρία εξοπλιστικά πακέτα. Η πρώτη έκδοση είναι η Active , στη συνέχεια βρίσκεται η Allure και στη κορυφή συναντάμε τη GT.
Η ανανέωση το έκανε ακόμα καλύτερο
Το ανανεωμένο Peugeot 2008 έχει ενισχύει ακόμα περισσότερο τα πλεονεκτήματα της εμφάνισης και των premium χαρακτηριστικών, δείχνοντας ότι η επιτυχημένη πορεία του έχει ανοίξει την όρεξη των Γάλλων για ακόμα περισσότερες πωλήσεις. Εύχρηστο, μουράτο, οικονομικό και σπιρτόζικο το πετρελαιοκίνητο μικρό SUV σίγουρα αξίζει παραπάνω από μια απλή ματιά από όποιον αναζητά ένα όχημα της συγκεκριμένης κατηγορίας.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130PS EAT8 |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.499 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Πετρελαίο |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 130/3.750 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 300/1.750 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 8/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,7 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,6 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 195 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.310 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5 |
Μέση Δοκιμής | 6,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 132 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 41 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 434 |
Σελ. 1 | Ανανεωμένο Peugeot 2008: Ακόμα πιο μουράτο και premium |
Σελ. 2 | Πιο premium εσωτερικό με στάνταρ 10ιντση οθόνη |
Σελ. 3 | Ισορροπημένο σε όλες τις συνθήκες το Peugeot 2008 |