2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Fiat 600e. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
14/1/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, στην ευρυχωρία της καμπίνας, αλλά και τις επιδόσεις του Fiat 600e 156 PS.
Μάρκα/Μοντέλο | Fiat 600e | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 10,5 | 16 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 3,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7,2 | 7,2 | FIAT 600e ELECTRIC 156ps 54 KWh | 2,8 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,32 | 1,35 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | 1,21 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 360 | 448 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 270 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Χώροι | 77% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 156 | 156 | FIAT 600e ELECTRIC 156ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 260 | 500 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,9 | 8 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 15,3 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6 | 5,4 | DS DS 3 E-TENSE FL 154ps 54 KWh | 17,6 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 84% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 4 | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 8 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 70% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,17 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,78 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,52 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,56 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 19,9 | 20 | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 15,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1595 | 1050 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 1625 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 156 | 156 | FIAT 600e ELECTRIC 156ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 260 | 500 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,1 | 34,6 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | 41,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 15,1 | 14,7 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 17,8 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | ||||||
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 54 | |||||
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 50,8 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 14,5 | 11,2 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 17,8 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 17,1 | 15 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | 23,4 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 16 | 15 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 20,9 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 297 | 339 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh | 140 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 409 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 8 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση ρεύματος, όπως φανερώνουν οι μετρήσεις, ο ηλεκτροκινητήρας «καίει» ρεύμα σε φυσιολογικά επίπεδα για την κατηγορία, με τις τιμές να πλησιάζουν τον μέσο όρο. Στην πόλη, σημειώνει κατανάλωση 14,5 kWh/100 χλμ., ενώ σε ταξίδι 17,1 kWh/100 χλμ. Η πραγματική αυτονομία απέχει κατά πολύ από την θεωρητική, η οποία δηλώνεται στα 409 χλμ. Από την άλλη, τα 297 χλμ. που καταφέρνει να διανύσει με μία φόρτιση στην πράξη είναι μια λογική τιμή για ένα μικρό που προορίζεται καθαρά για την πόλη. Θα πρέπει όμως να διευκρινιστεί ότι βρίσκεται κάτω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Οι χώροι στην καμπίνα δεν θα απογοητεύσουν με μια πρώτη ματιά. Επίσης, θετικό είναι πως έχει τον μεγαλύτερο χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών. Ακόμα και ψηλοί επιβάτες δεν θα έχουν πρόβλημα στο συγκεκριμένο σημείο. Παρόλα αυτά, οι μετρήσεις φανερώνουν πως μερικές τιμές βρίσκονται κάτω από την μέση τιμή των μικρών SUV, όπως ο χώρος για τα γόνατά τους και το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,32 μ.). Ακόμα, το πορτμπαγκάζ συνολικής χωρητικότητας 360 λτ. είναι κατά πολύ μικρότερο από το κορυφαίο της κατηγορίας. Αν και δεν θα προβληματίσει σε απλές μετακινήσεις στην πόλη, θεωρείται στενό για ένα μικρό SUV αυτού του μεγέθους.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Fiat 600e σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Fiat 600e. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Fiat 600e. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |