autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ford Puma Auto: Fun to drive κι ευχρηστία σε ένα
15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Puma 1.0 125 PS mHEV 7DCT, Τιμή 23/11/2024: 28 203€

Ford Puma Auto: Fun to drive κι ευχρηστία σε ένα

Διαβάστηκε από 18545 αναγνώστες - 21/6/2022

Το Ford Puma είναι ίσως το πιο fun to drive SUV. Mε το αυτόματο κιβώτιο ανεβαίνει επίπεδο και γίνεται ακόμα πιο εύχρηστο στην καθημερινή χρήση, χωρίς να χάνει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του!

To Ford Puma είναι ένα μίνι-φαινόμενο στην κατηγορία των μικρών SUV. Oι ήπιοι υβριδικοί του κινητήρες προσφέρουν επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, ενώ η οδηγική συμπεριφορά του θα πρέπει να γίνει μάθημα σε πανεπιστήμιο, με διδακτέα ύλη πως θα  πρέπει να στήνεται και να συμπεριφέρεται ένα SUV. Με το αυτόματο κιβώτιο αποκτά ακόμα ένα πλεονέκτημα, την ευκολία χρήσης, ειδικά εντός πόλης, χωρίς όμως να χάνει στιγμή τον Fun to drive χαρακτήρα του.

Δυναμική εμφάνιση στην ST-Line έκδοση για το Ford Puma

To μικρό SUV της Ford κέρδισε από την αρχή, την προσοχή του κοινού χάρη στην μυώδη και ελκυστική σχεδίαση του.  Πλέον διατίθεται μόνο στις εκδόσεις ST-Line, που τονίζουν ακόμα περισσότερο την σπορτίφ αισθητική του. Ο εμπρός πρόβολος ξεχωρίζει χάρη στο τονισμένο καπό και τους εντυπωσιακούς αεραγωγούς στο δυναμικά σχεδιασμένο προφυλακτήρα, με την μαύρη μάσκα να συμπληρώνει την εικόνα. Τα πλαϊνά μαρσπιέ ενισχύουν το πρωτοποριακό look του μοντέλου, στέλνοντας ομαλά το μάτι στο πίσω μέρος, όπου συναντάμε τον «φουσκωμένο» πίσω προφυλακτήρα, τα διαιρούμενα φώτα και το όνομα του αυτοκινήτου στη πόρτα του πορτμπαγκάζ. Τη δυναμική σχεδιαστική φιλοσοφία του αυτοκινήτου ολοκληρώνουν οι 17αρες ζάντες αλουμινίου, τα φιμέ τζάμια και η μειωμένη απόσταση από το έδαφος.




Το Puma έχει τον κορυφαίο χώρο πορτμπαγκάζ στην κατηγορία του και μοντέρνο εσωτερικό

Ο εσωτερικός διάκοσμος του Puma χαρακτηρίζεται από την μοντέρνα σχεδίαση του και τον πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό. Τα πλαστικά που έχει χρησιμοποιήσει η  Ford είναι καλής ποιότητας και μαλακά, ενώ εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στη συναρμογή. Τα καθίσματα είναι αρκετά άνετα, προσφέροντας πολύ καλή πλευρική στήριξη και δυνατότητα να το κατεβάσεις τόσο χαμηλά που θα ξεχάσεις ότι βρίσκεσαι σε SUV. Το flat-bottom τιμόνι είναι κομψό, γεμάτο χειριστήρια, από όπου μπορεί να επέμβεις σε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, με τα paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων να δίνουν ένα σπορτίφ τόνο. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι ευανάγνωστος, αλλάζει χρώματα ανάλογα το mode οδήγησης και δένει άψογα, τόσο με το ύφος τους αυτοκινήτου, όσο και με την οθόνη του infotainment των 8 ιντσών. Γεμάτο με πρακτικές θήκες για μικροπράγματα, η καμπίνα του Puma μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 4 άτομα και χάρη στο τεράστιο πορτμπαγκάζ των 456 λίτρων, μπορεί να κουβαλήσει σχεδόν τα πάντα. Μυστικό του χαρτί είναι το Mega Box, ένας επιπλέον χώρος 80 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ, που είναι αδιάβροχος και διαθέτει μέχρι και τάπα αποστράγγισης, αυξάνοντας το συνολικό διαθέσιμο αποθηκευτικό χώρο στα 536 λίτρα.
 

Σελ.
2
Ήπια υβριδικός κινητήρας 125 ίππων και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε