Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Ήπια υβριδικός κινητήρας 125 ίππων και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων

Ήπια υβριδικός κινητήρας 125 ίππων και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων

Διαβάστηκε από 18322 αναγνώστες - 21/6/2022

Το Ford Puma της δοκιμής μας παίρνει κίνηση από τον 1.000αρη Εcoboost των 125 ίππων. Ο συγκεκριμένος κινητήρας, γνωστός και από την χειροκίνητη έκδοση, τραβάει από χαμηλά, είναι γεμάτος στις μεσαίες στροφές και διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του. Η μίζα-γεννήτρια 48V και τα extra 50Νm ροπή παίζουν σημαντικό ρόλο στον ομαλό χαρακτήρα του κινητήρα, αλλά και στις επιδόσεις του. Το αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται αρκετά καλά με το υπόλοιπο σύνολο, με τις αλλαγές να μην είναι κορυφαίες, αλλά να παραμένουν γρήγορες, επιτρέποντας στο Puma να κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα. Την μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με την χειροκίνητη έκδοση συναντάμε στις ρεπρίζ, όπου λόγω του kick-down, το SUV κάνει το 60-100χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και το 80-120 χλμ/ώρα σε 7 δευτερόλεπτα, έναντι 7,2 και 10,6 αντίστοιχα που θέλει το χειροκίνητο. Η μέση κατανάλωση  παραμένει σε λογικά επίπεδα, με την τιμή της να μην ξεπερνά τα 7,2 λίτρα/100 χλμ.

Κοινοποίησέ το »



Το αυτόματο Ford Puma στο δρόμο συνεχίζει να είναι fun to drive

Το Puma είναι ίσως το πιο fun to drive Β-SUV, χωρίς να χάνει ιδιαίτερα τις αρετές που το κάνουν κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές, η σφιχτή ανάρτηση της ST-Line έκδοσης είναι κορυφαία, προσφέροντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, δεν αφήνει το αμάξωμα να πάρει κλίσεις, ενώ σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγάς ένα χαμηλωμένο αυτοκίνητο κι όχι κάποιο SUV.  Ταυτόχρονα δεν κουράζει ιδιαίτερα σε λακκούβες και σαμαράκια,  ενώ οι θόρυβοι που περνάνε στην καμπίνα είναι απειροελάχιστοι. Το αυτόματο κιβώτιο, ανάλογα με το οδηγικό mode, αλλάζει τις ταχύτητες σε διαφορετικές στροφές, ώστε να συμβαδίζει με τις επιθυμίες του οδηγού. Έτσι στην επιλογή «eco», οι αλλαγές γίνονται κάτω από τις 3.000 στροφές, ενώ στην  ένδειξη «sport» το κιβώτιο δεν θα αλλάξει ταχύτητα μέχρι να μπει το στροφόμετρο στην κόκκινη περιοχή. Το Puma επιταχύνει ομαλά και ανεβάζει χιλιόμετρα εκπληκτικά γρήγορα, κάτι που οφείλεται, εκτός του πολύ καλού κινητήρα, στην σωστή κλιμάκωση του 7ταχυτου κιβωτίου.

Το Ford Puma με το ήπιο υβριδικό κινητήρα των 125 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο στοιχίζει 27.720 ευρώ στην ST-Line έκδοση.


Εκπληκτική επιλογή το αυτόματο Ford Puma

Το Puma ήταν από την αρχή μια από τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία των μικρών SUV, αφού κατάφερε να συνδυάζει επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση, καλούς χώρους, κορυφαίο πορτμπαγκάζ και φυσικά οδηγική ευχαρίστηση. Με την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου ανεβάζει κι άλλο τον πήχη, μιας και γίνεται πιο εύκολο και άνετο στην καθημερινή χρήση, χωρίς να χάνει τα προγενέστερα προτερήματα του.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Ford Puma Auto Ecoboost mHEV1,0 125 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Βενζίνη, ήπια υβριδικό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 125/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/4.000
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 7/αυτόματο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,9
60-100 χλμ./ώρα με δλ 5.4
80-120 χλμ./ώρα με 5/6 7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 188
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.250
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,3
Μέση Δοκιμής 7,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 121
Ρεζερβουάρ (λτ.) 42
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 456+80 Magic Box
Τιμή από (ευρώ) 27.720