σχόλια
Γιατί καλπάζει στις πωλήσεις το Peugeot 2008;
Έχει διαστάσεις και χώρους μεγαλύτερης κατηγορίας.
Έχει μεγάλη αίσθηση πολυτέλειας, με βαθμό 80%.
Έχει την καλύτερη σχεδίαση, η οποία έχει βραβευτεί.
Έχει καλά φρένα και πλούσιο βασικό εξοπλισμό.
Η τιμή με τα 100 άλογα είναι καλή, όμως καίει παραπάνω στην πόλη.
Τι έκανε το Peugeot 2008 να είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του;
Το 2024 ξεκίνησε με το Peugeot 2008 να είναι το best-seller της κατηγορίας του για τον Ιανουάριο στην Ελλάδα, με το γαλλικό μοντέλο να έχει την πρωτιά των μικρών SUV τόσο όσον αφορά στις πωλήσεις λιανικής, όσο και στις εταιρικές, με 677 ταξινομήσεις συνολικά. Φαίνεται λοιπόν πως όλοι προτιμούν το 2008, και εμείς ψάχνουμε να βρούμε τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό.
Συνεχίζοντας τη νέα σειρά άρθρων μας, στην οποία αναλύουμε τα πολύ θετικά σημεία των πιο δημοφιλών μοντέλων στη χώρα μας, ξεψαχνίζουμε το Peugeot 2008 και σας παρουσιάζουμε γιατί βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων.
Τα πράσινα σημεία του Peugeot 2008
Έχει διαστάσεις και χώρους μεγαλύτερης κατηγορίας
Το Peugeot 2008 ανήκει στην κατηγορία των μικρών SUV, όμως το μήκος του ξεπερνά τα όρια της συγκεκριμένης κλάσης και μπαίνει στην επόμενη, που είναι τα μικρομεσαία -ή οικογενειακά- SUV. Αυτό έχει αντίκτυπο στους χώρους του μοντέλου, που είναι ανώτεροι από το μέσο όρο των μικρών SUV. Πιο συγκεκριμένα, ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 15,5 εκατοστά ενώ ο χώρος για τα κεφάλια τους είναι 5,2 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 434 λίτρα.Έχει μεγάλη αίσθηση πολυτέλειας, με βαθμό 80%
Η Peugeot έχει προσφέρει έναν αρκετά premium χαρακτήρα στα μοντέλα της, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του 2008. Η αίσθηση πολυτέλειας είναι μεγάλη και βαθμολογείται με 80%, χάρη στην υφή των υλικών εντός της καμπίνας, στη συναρμογή που είναι στιβαρή, καθώς και στο συνδυασμό επιφανειών με διαφορετική όψη και φινίρισμα, όπως για παράδειγμα «πάντρεμα» ματ με μαύρων γυαλιστερών πλαστικών.Έχει την καλύτερη σχεδίαση, η οποία έχει βραβευτεί
Μπορεί η ομορφιά να είναι υποκειμενική, ωστόσο δεν μπορεί κανείς να φέρει αντίρρηση στο γεγονός πως το Peugeot 2008 είναι εντυπωσιακό και κομψό. Το εσωτερικό δεν πηγαίνει πίσω, αφού έχει φουτουριστικό design, με την οθόνη του συστήματος infotainment να δείχνει πως «αιωρείται» και τον πίνακα οργάνων που είναι υπερυψωμένος πίσω από το μικρό τιμόνι να κλέβει την παράσταση.Το Peugeot 2008 που έκανε το ντεμπούτο του το 2020 απέσπασε βραβείο σχεδιασμού Red Dot, μαζί με το «αδελφάκι» του, το 208. Πλέον η εταιρεία «φρέσκαρε» στα σημεία αμφότερα τα μοντέλα, κάνοντάς τα ακόμα πιο μοντέρνα.
Έχει καλά φρένα και πλούσιο βασικό εξοπλισμό
Το Peugeot 2008 χρειάζεται 36,4 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα, κάτι που ισχύει τόσο για την ισχυρότερη έκδοση με τα 130 άλογα όσο και για τη βασική με τους 100 ίππους. Η συγκεκριμένη επίδοση είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας και ταυτόχρονα μας δείχνει πως οι Γάλλοι έχουν μεριμνήσει για το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου, ανεξαρτήτως κινητήρα.Το βασικό πακέτο εξοπλισμού του Peugeot 2008 είναι το Active, το οποίο είναι αρκετά πλούσιο, μιας και περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, camera οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, LED φανάρια, αισθητήρες φωτός και βροχής, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.
Η τιμή με τα 100 άλογα είναι καλή
Η τιμή του Peugeot 2008 ξεκινά από τα 24.100 ευρώ για την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 100 ίππων στο πακέτο εξοπλισμού Active. Με τις τιμές των αυτοκινήτων να έχουν πάρει την ανιούσα τα τελευταία χρόνια, αν αναλογιστούμε την υψηλή αίσθηση πολυτέλειας, τη στιβαρή κατασκευή, τον πλούσιο εξοπλισμό και το εντυπωσιακό design του 2008, κρίνουμε πως το συγκεκριμένο κόστος αγοράς είναι λογικό. Το μελανό σημείο του μοτέρ των 100 ίππων είναι τα 8,7λτ/100χλμ που καίει στην πόλη, κάτι που όμως «ρεφάρει» με την κατανάλωση στο ταξίδι όπου πέφτει στα 5,1 λτ/100 χλμ.Σχολιάστε |
Διαβάζοντας το άρθρο εντυπωσιάστηκα που πουλάει και σε ιδιώτες και σε leasingαδες. Σπάνια συμβαίνει αυτό..
Προβολή περισσότερων σχολίων
Αμαξάρα σε λογικές για αυτά που προσφέρει τιμές
Εαν ειχε υβριδικη τεχνολογια να πω οτι αξιζει τα λεφτα του.
Αφου το λετε σεις??? Ετσι θ αναι
Συγγνώμη κιόλας αλλά νομίζω πως η τιμή του είναι το πιο βασικό ατού που έχει. Με κάτω από 25 παίρνεις SUV. Φιλοσοφία θέλει?
Δεν το λες και premium, αλλά με τέτοιο εξοπλισμό και τιμή, τσιμπάει ο κόσμος που ψάχνει για SUVακι..
Είναι όμορφο και με καλοσχεδιασμένο πλέον σαλόνι όπως όλα τα Πεζό. Για αυτό το παίρνουν..
Εγώ δεν καταλαβαίνω τι παραπάνω έχει από τα suv της VW.... Πως διάολο πουλάει παραπάνω δλδ?
Από όπου τα περνούν γιατρούς γράφουν
Πόσα ακριβώς πούλησε το Γενάρη ?
Όταν θα βάλει κάποιο πιο καθαρό hybrid κινητήρα , και ρίξει και τις τιμές , τότε θα το δούμε !
Γιατι ειναι κουκλι και ανετο
Άλλαξε κινητήρα;
Είναι όμορφο και ωραίο στο δρόμο...... μέχρι εκεί όμως......
Έλα μου ντε 😎
Εγώ που δεν είμαι γνώστης ρωτώ γιατί όχι το Citroen C3 aircross αντί του 2008?
μονο το diesel
22.000 το πήρα καινούριο σε προσφορά σε βασική έκδοση απλά τα σπάει δεν με ενδιαφέρουν τα γκάζια για οικογένεια με δύο παιδιά είναι ότι πρέπει άνετο αρχοντικό όμορφο
Αν δεν πέσουν η τιμές δύσκολο για τον κόσμο!
Η Peugeot έχει πιάσει το νόημα κοιτάζει αυτό που φαίνεστε αλλά από αξιοπιστία κουράγιο μετά την εγγύηση γέροι να είμαστε να πληρώνουμε...
Νομίζω ότι οι κινητήρες Full hybrid όπως της toyota εάν πέσουν οι τιμές είναι η καλύτερη αγορά μέχρι σήμερα. Οικονομία και ασφάλεια είναι το ζητούμενο.
Εγώ πάντως που είμαι στην Αθήνα βλέπω περισσότερα νέα Suzuki Vitara παρά Peugeot 2008. Από την άλλη, σίγουρα ο 1200άρης κινητήρας της Peugeot υπερέχει σε σχέση με τον 1000άρη κινητήρα του VW T-Cross και T-Roc.
Τώρα γιατί υπάρχουν τόσα μεταχειρισμένα του 2023 μένει να απαντηθεί.Δεν ξέρω μήπως κουβαλάει κάποιες γαλλικές ασθένειες