autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
 Η CUPRA θα κατασκευάσει 1.337 αντίτυπα της έκδοσης Americas Cup

Η CUPRA θα κατασκευάσει 1.337 αντίτυπα της έκδοσης Americas Cup

3/9/2024

Με μότο «There is no second», το CUPRA Terramar παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Louis Vuitton 37OU America's Cup, του πιο διάσημου ιστιοπλοϊκού αγώνα στον κόσμο και του μεγαλύτερου αθλητικού γεγονότος που φιλοξένησε η Βαρκελώνη μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1992. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο Americas Cup Experience, το πρώτο και μοναδικό επίσημο εκθεσιακό κέντρο του αγώνα, που βρίσκεται στο ιστορικό κτίριο IMAX, στο λιμάνι της Βαρκελώνης. Αυτός ο πρωτοποριακός χώρος επιτρέπει στους επισκέπτες να ανακαλύψουν τα μυστικά της παλαιότερης αθλητικής διοργάνωσης στον κόσμο, όπου η παράδοση και η ιστορία συνδέονται με την τεχνολογία αιχμής και το πάθος. Σε αυτή την εμβληματική τοποθεσία, είναι επίσης δυνατό να βιώσουν από πρώτο χέρι όλα τα συναισθήματα που κάνουν αυτόν τον αγώνα μοναδικό.
Ως το επίσημο αυτοκίνητο του αγώνα, η Παγκόσμια Πρεμιέρα του CUPRA Terramar σηματοδοτήθηκε από την παρουσία του Grant Dalton, CEO του America'sCup, ο οποίος μαζί με τον Wayne Griffiths, CEO της CUPRA, υπογράμμισαν τη δέσμευσή τους να συνεχίσουν να εμπνέουν τον κόσμο από τη Βαρκελώνη. Η στρατηγική συμμαχία, βασίστηκε στο πνεύμα του νικητή που χαρακτηρίζει και τιςδύο εταιρείες, την καινοτομία, τις επιδόσεις και τη φιλοδοξία να συνδεθούν με τους ανθρώπους της πόλης της Μεσογείου.

Το νέο CUPRA Terramar παρουσιάστηκε με την ολοκαίνουργια παγκόσμια καμπάνια του, μια μοναδική ταινία που γυρίστηκε σε συνεργασία με τον J.A. Bayona, τον πρεσβευτή της μάρκας CUPRA. Ο γνωστός σκηνοθέτης εξήγησε την εμπνευσμένη δημιουργική διαδικασία κατά την υλοποίηση αυτού του project για το ανταγωνιστικό πνεύμα της μάρκας και την έννοια «There is no second». Επιπλέον, υπογράμμισε τις αξίες που μοιράζεται το project του με την CUPRA: αψηφώντας τις προσδοκίες,δημιουργώντας συναισθήματα και διευρύνοντας τα όρια. Με αυτή τη συνεργασία, η CUPRA και ο J.A. Bayona φέρνουν κοντά τον κόσμο του κινηματογράφου και του αυτοκινήτου για να εμπνεύσουν την επόμενη γενιά τωνstoryteller και των οδηγών.
Υπό την σκέπη του Louis Vuitton 37ου Americas Cup, η συνεργασία μεταξύ της CUPRA και του ιστιοπλοϊκού αγώνα προχώρησε ένα βήμα παραπέρα με την παρουσίαση της έκδοσης περιορισμένης παραγωγής CUPRA Terramar America's Cup. Η CUPRA θα κατασκευάσει μόνο 1.337 αντίτυπα της έκδοσης, η οποία διαθέτει ειδική σχεδίαση και στιλιστικά στοιχεία που σηματοδοτούν τη συνεργασία, συμπεριλαμβανομένων των αποκλειστικών μαύρων ζαντών και του μοναδικού χρώματος Enceladus Grey Matt. Επιπλέον, η CUPRA συνεχίζει να αμφισβητεί το κατεστημένο με δύο νέες συνεργασίες που αναδεικνύουν το πνεύμα του διάσημου αγώνα, εμπλουτισμένο με τον τολμηρό και αντισυμβατικό σχεδιασμό της CUPRA, που δημιουργήθηκε από το νέο CUPRA Design House. Η CUPRA και η De Antonio Yachts παρουσίασαν πρόσφατα το E23 Terramar, ένα 100% ηλεκτρικό σκάφος εμπνευσμένο από τα εμβληματικά στοιχεία και χρώματα του CUPRA Terramar.

Τέλος, η CUPRA κυκλοφόρησε επίσης μια νέα Capsule Collection που ενσαρκώνει το πνεύμα της ιστιοπλοΐας του Louis Vuitton 37ου Americas Cup. Η νέα συλλογή είναι διαθέσιμη προς πώληση στο χωριό του αγώνα καθ' όλη τη διάρκειά του, καθώς και στο IMAX στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την Παγκόσμια Πρεμιέρα του CUPRA Terramar.

Σελ.
1
Η CUPRA αποκαλύπτει το Terramar στην 37η διοργάνωση Americas Cup
Σελ.
2
Σε υβριδική, plug-in υβριδική και βενζινοκινητήρια έκδοση
Σελ.
3
Η CUPRA θα κατασκευάσει 1.337 αντίτυπα της έκδοσης Americas Cup