autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Honda Civic 1,0 Τurbo

Διαβάστηκε από 10213 αναγνώστες - 14/7/2017

Και turbo, και 1.000 κυβικά - Αυτή η γενιά εγκαινιάζει πολλά νέα πράγματα στο Honda Civic. Πρώτη φορά turbo, και πρώτη φορά 1.000άρι δεν είναι και λίγο για το ιαπωνικό μικρομεσαίο…

Το Civic αποτελεί το σημαντικότερο μοντέλο στην γκάμα της Honda και δικαίως αυτή επενδύει πολλά πάνω του. Με τον ανταγωνισμό, λοιπόν, να «αλωνίζει» τελευταία ακολουθώντας το δόγμα του downsizing, ήρθε και για αυτό η… ώρα του. Βέβαια, δεν είναι μόνο ο κινητήρας το σημαντικότερο σε αυτή τη γενιά. Είναι και η εμφάνιση, η οδική συμπεριφορά, οι χώροι, η ποιότητα κατασκευής και πολλά ακόμη. Ας το δούμε επομένως αναλυτικά.

Σχεδίαση
Ξεχωριστό και με φουτουριστικά στοιχεία το Civic δεν περνάει απαρατήρητο. Παρατηρώντας το απέξω, οι μεγάλες διαστάσεις του δεν κρύβονται, ενώ oι ξεχωριστής αισθητικής λεπτομέρειες σε όλο του μήκος και πλάτος, του προσδίδουν δυναμισμό. Κατά την άποψή μας, το πίσω μέρος είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο, όμως και το μπροστινό μέρος δεν στερείται καθόλου φαντασίας...
 
Κινητήρας
Το νέο Civic εφοδιάζεται με ένα turbo 1.000άρη βενζινοκινητήρα, o οποίος ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων στην εισαγωγή και εξαγωγή (Dual VTC), αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και η ροπή του ανέρχεται στα 200 Nm, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.700 σ.α.λ. κάτι που είναι αισθητό στην πράξη, αφού τραβάει θετικά από χαμηλά και δεν «κομπιάζει» στις μεσαίες και υψηλές στροφές. Η τρικύλινδρη «φύση» του ωστόσο δεν κρύβεται ηχητικά, αφού παρουσιάζει τραχύτητα στη λειτουργία του, όχι όμως και κραδασμούς. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο βάρους 1.350 κιλών αμάξωμα είναι καλές, ενώ οι τιμές κατανάλωσης δείχνουν να έχουν «ανεβασμένες διαθέσεις», ειδικότερα υπό πίεση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις