Στο δρόμο το νέο Civic είναι άνετο και ασφαλές στις νορμάλ αναζητήσεις του οδηγού του, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά και «σίγουρα» τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να προκαλεί αναπηδήσεις. Η σταθερότητά του σε μεγάλες ταχύτητες είναι εξαιρετική και η ανάρτηση εκεί διαχειρίζεται τέλεια το αμάξωμα δείχνοντας σφιχτή όσο χρειάζεται. Παράλληλα προς αυτή την κατεύθυνση έχει βελτιωθεί σημαντικά και η ποιότητα κύλισης. Επιπλέον, ο οδηγός λαμβάνει τέλεια πληροφόρηση από το τιμόνι και δεν μεταφέρονται στα χέρια του κραδασμοί με αποτέλεσμα να έχει στα «χέρια» του ένα βασικό όπλο για να κινηθεί γρήγορα. Σε τέτοιες συνθήκες το Civic εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι μεν υπαρκτές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν στερούν σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα.
Συμπέρασμα
Το νέο Honda Civic είναι το πιο πλήρες από κάθε άποψη Civic στην 45ετη πορεία του μοντέλου. Και αν και η Honda άργησε να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό στο παιχνίδι του downsizing, τελικά το έκανε και το έκανε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr