2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Hyundai Ioniq 6: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 5218 αναγνώστες - 3/11/2024
Ας δούμε αναλυτικά τις μετρήσεις του Hyundai Ioniq 6 και το πώς τα πηγαίνει στους τομείς κατανάλωσης, ευρυχωρίας και επιδόσεων.
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Ioniq 6 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 25,5 | 25,5 | HYUNDAI IONIQ 6 77 KWH AWD 325ps 77.4 KWh | 21 | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 1,2 | 6,5 | VOLKSWAGEN ID.7 Pro 286ps 82 KWh | 0,5 | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,42 | 1,46 | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 1,39 | TESLA MODEL S PLAID 1020ps 100 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 446 | 798 | TESLA MODEL S PLAID 1020ps 100 KWh | 430 | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | |
Χώροι | 71% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 325 | 1020 | TESLA MODEL S PLAID 1020ps 100 KWh | 286 | VOLKSWAGEN ID.7 Pro 286ps 82 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 695 | 855 | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107,8 KWh | 550 | VOLKSWAGEN ID.7 Pro 286ps 82 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,9 | 2,8 | TESLA MODEL S PLAID 1020ps 100 KWh | 6,4 | VOLKSWAGEN ID.7 Pro 286ps 82 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 3,3 | 1,2 | TESLA MODEL S PLAID 1020ps 100 KWh | 4,1 | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 65% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 5 | HYUNDAI IONIQ 6 77 KWH AWD 325ps 77.4 KWh | 2 | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,86 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,88 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,5 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,95 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 14,1 | 14,1 | HYUNDAI IONIQ 6 77 KWH AWD 325ps 77.4 KWh | 14,1 | HYUNDAI IONIQ 6 77 KWH AWD 325ps 77.4 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 2095 | 2095 | HYUNDAI IONIQ 6 77 KWH AWD 325ps 77.4 KWh | 2585 | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107,8 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 325 | 1020 | TESLA MODEL S PLAID 1020ps 100 KWh | 286 | VOLKSWAGEN ID.7 Pro 286ps 82 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 695 | 855 | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107,8 KWh | 550 | VOLKSWAGEN ID.7 Pro 286ps 82 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,8 | 35,3 | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107,8 KWh | 39,4 | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 15,1 | 14,1 | VOLKSWAGEN ID.7 Pro 286ps 82 KWh | 18,7 | TESLA MODEL S PLAID 1020ps 100 KWh | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | ||||||
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΧωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 77,4 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 15,1 | 14,5 | VOLKSWAGEN ID.7 Pro 286ps 82 KWh | 20,2 | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107,8 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 21,6 | 21,6 | HYUNDAI IONIQ 6 77 KWH AWD 325ps 77.4 KWh | 28,5 | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107,8 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 19,1 | 18,5 | VOLKSWAGEN ID.7 Pro 286ps 82 KWh | 24,5 | MERCEDES EQS 580 4MATIC 523ps 107,8 KWh | |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 358 | 403 | TESLA MODEL S PLAID 1020ps 100 KWh | 358 | HYUNDAI IONIQ 6 77 KWH AWD 325ps 77.4 KWh | |
Αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής | 583 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 8 | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh | 8 | MERCEDES EQE 350+ 292ps 90,6 KWh |
Το Hyundai Ioniq 6 έχει το μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ο οποίος είναι 25,5 εκατοστά. Ωστόσο η χαμηλή γραμμή της οροφής έχει ως συνέπεια ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω να είναι περιορισμένος, και πιο συγκεκριμένα 1,2 εκατοστά. Το πλάτος του πίσω καθίσματος που είναι 1,42 μέτρα κρίνεται καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 446 λίτρων κυμαίνεται στο μέσο όρο.
Το ηλεκτρικό sedan ζυγίζει 2 τόνους και παρόλα αυτά επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 4,9 δευτερόλεπτα. Το γεγονός πως ο καταιγιστικός αυτός ρυθμός θεωρείται πιο αργός από τον μέσο όρο της κατηγορίας, δηλώνει τις ικανότητες επιτάχυνσης που έχουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, χάρη στην άμεσα διαθέσιμη ροπή των κινητήρων τους. Παρά το αυξημένο βάρος, το οποίο αξίζει να σημειώσουμε πως είναι το μικρότερο της κατηγορίας, το Ioniq 6 χρειάζεται 36,8 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα, μια επίδοση που είναι καλύτερη από το μέσο όρο.
Τέλος, όσον αφορά στην κατανάλωση και στην ηλεκτρική αυτονομία, παρατηρούμε το εξής παράδοξο: Το κορεάτικο μοντέλο έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι και ταυτόχρονα τη μικρότερη αυτονομία σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου. Αν αναλογιστούμε ωστόσο πως η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μικρότερη από αυτή αρκετών μοντέλων του ανταγωνισμού, και αν λάβουμε υπόψη μας πως η διαφορά από την εμβέλεια του καλύτερου μοντέλου είναι μόνο 45 χιλιόμετρα, θεωρούμε πως με μια μεγαλύτερη μπαταρία το άκρως αεροδυναμικό Hyundai Ioniq 6 θα κάνει «θαύματα» στον τομέα της αυτονομίας.
Σε μικτό κύκλο το Ioniq 6 τα καταφέρνει σαφώς καλύτερα, αφού μπορεί να διανύσει 450 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, ενώ σε αστικό περιβάλλον το έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας συμβάλλει σε ηλεκτρική αυτονομία μεγαλύτερη των 550 χιλιομέτρων.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Hyundai Ioniq 6 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Hyundai Ioniq 6: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Hyundai Ioniq 6: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |