autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πάει σβέλτα, καίει λίγο κι είναι άνετο

Πάει σβέλτα, καίει λίγο κι είναι άνετο

Διαβάστηκε από 13160 αναγνώστες - 18/2/2022

Το υβριδικό Hyundai Tucson της δοκιμής μας συνδυάζει έναν 1.600αρη turbo βενζινοκινητήρα κι ένα ηλεκτροκινητήρα, συνολικής απόδοσης 230 ίππων και 350Nm ροπής. To κινητήριο σύνολο συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Το 1.564 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από το 0 στα 100χλμ/ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα, ενώ έχει κι εκπληκτικές ρεπρίζ, με το 60-100 χλμ./ώρα και το 80-120 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 3,8 και 4,9 δλ. αντίστοιχα. Η μπαταρία των 1,49 kWh θα δώσει λίγα χιλιόμετρα αμιγής ηλεκτρικής κίνησης, ικανά όμως να βοηθήσουν στο έπακρο τη μείωση της κατανάλωσης, η μέση τιμή της οποίας είναι τα 7,3λτ/100χλμ. Αν το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά στο κλεινόν άστυ, τότε η κατανάλωση μπορεί να πέσει κάτω από τα 6λτ/100χλμ.
 

Εξαιρετική κύλιση κι άνεση στο δρόμο για το Hyundai Tucson

 Όποια έκδοση του Tucson κι αν έχουμε οδηγήσει, μας έχει εντυπωσιάσει στο δρόμο, αφού καταφέρνει να κινείται με περίσσια χάρη κι άνεση. Το σύστημα των αναρτήσεων που εξαλείφουν με χαρακτηριστική ευκολία τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, η απουσία αεροδυναμικών θορύβων λόγω του μειωμένου συντελεστή οπισθέλκουσας και της εξαιρετικής ηχομόνωσης δημιουργούν ένα ήσυχο περιβάλλον στην καμπίνα, που δεν διαταράσσει την ηρεμία των επιβατών. Το κιβώτιο έχει πάντα επιλεγμένη την κατάλληλη ταχύτητα, χωρίς να προβαίνει σε αναίτια ξεσπάσματα και kickdown, αν δεν το επιδιώξει ο οδηγός. Το τιμόνι είναι ακριβές, αλλά σχετικά ελαφρύ σε αίσθηση κόβοντας κάπως την όρεξη για πιο σβέλτη οδήγηση σε δρόμους με συνεχόμενες στροφές, με τις κλίσεις του αμαξώματος όμως να παραμένουν σε λογικά επίπεδα. Πολύ καλά είναι τα φρένα του SUV που καταφέρουν να σταματήσουν το θηριώδες μοντέλο από τα 100χμ/ώρα σε μόλις 35 μέτρα.


 
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Tucson προσφέρεται με εργοστασιακή εγγύηση πέντε ετών χωρίς χιλιομετρικό όριο.
 
Συμπέρασμα
Το Hyundai Tucson Hybrid καταφέρνει με εντυπωσιακό τρόπο να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα του μοντέλου με την οικονομία και τις πολύ καλές επιδόσεις. Η τιμή μπορεί να φαίνεται υψηλή, αλλά μπροστά στα οφέλη και τα μειωμένα κόστη της υβριδικής κίνησης μοιάζει εντός των ορίων.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Hyundai TUCSON Hybrid 1.6T 230hp 2WD 6AT
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+turbo, CVVD, Full hybrid
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 230/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/1.500-4.500
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/αυτόματο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,7
60-100 χλμ./ώρα 3,8
80-120 χλμ./ώρα 4,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 193
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.564
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,7
Μέση Δοκιμής 7,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 130
Ρεζερβουάρ (λτ.) 52
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 616

Σελ.
1
Hyundai Tucson Hybrid 230PS: Ποιοτικό, πολιτισμένο και οικονομικό
Σελ.
2
Πάει σβέλτα, καίει λίγο κι είναι άνετο