autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
0-100 σε 8,1 δλ., άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης στον δρόμο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

0-100 σε 8,1 δλ., άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης στον δρόμο.

28/4/2025

Αυτό που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι η ποιοτική αίσθηση που αποκομίζεις από τη συμπεριφορά του στον δρόμο. Η κύλιση είναι εξαιρετικά ομαλή, η καμπίνα παραμένει ήσυχη ακόμα και σε δύσκολες επιφάνειες, ενώ η ανάρτηση «καταπίνει» τις λακκούβες με ευκολία, χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς. Είναι φανερό ότι έχει δοθεί προτεραιότητα στην άνεση, κάτι που σημαίνει πως δεν έχει σπορτίφ διάθεση. Οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι εμφανείς και τα ελαστικά δεν βοηθούν ιδιαίτερα στην αξιοποίηση της ροπής. Σε ολισθηρό οδόστρωμα, ένα δυνατό πάτημα στο γκάζι, ειδικά στο πρόγραμμα Sport (ενός εκ των τριών οδηγικών προφίλ), μπορεί εύκολα να προκαλέσει σπινάρισμα των εμπρός τροχών. Η ισχύς, πάντως, δεν του λείπει. Αποδίδει 207 ίππους και 339 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 175 χλμ./ώρα και το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 8,1 δλ. Η απόκριση του κινητήρα είναι άμεση αλλά προοδευτική, χωρίς την «εκρηκτικότητα» άλλων ηλεκτρικών μοντέλων, κάτι που κάνει την οδήγηση πιο ξεκούραστη και φιλική.



Σε ταξίδι, κρατά χαμηλά επίπεδα θορύβου, τόσο από το δρόμο όσο και από τον αέρα, παρά το ύψος και την κάθετη σχεδίασή του. Είναι ένα αυτοκίνητο που σε ταξιδεύει ευχάριστα, ενώ μας εξέπληξε ευχάριστα και στις αστικές μετακινήσεις, χάρη στον μικρό κύκλο στροφής των μόλις 10,8 μέτρων. Σε πιο σβέλτους ρυθμούς, δεν ενθουσιάζει με ακρίβεια ή σπορ αίσθηση. Το τιμόνι δεν προσφέρει ιδιαίτερη πληροφόρηση και σε απότομες αλλαγές πορείας το πίσω μέρος μπορεί να γλιστρήσει πριν επέμβουν τα ηλεκτρονικά και το σταθεροποιήσουν. Παρόλα αυτά δεν πρόκειται για κάτι επικίνδυνο. Αν και δεν υπάρχει ακόμα βαθμολόγηση στο EuroNCAP για το συγκεκριμένο μοντέλο, θεωρούμε πως με βάση το συγγενικό Korando, που έχει αποσπάσει καλή αξιολόγηση, είναι λογικό να περιμένουμε παρόμοιο ή και καλύτερο επίπεδο ασφάλειας από το Torres, δεδομένης της στιβαρότητάς του. Τέλος, ο τομέας της επιβράδυνσης έχει μελετηθεί σε βάθος. Υπάρχουν τρία επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, ακόμη και αυτόματη λειτουργία ή λειτουργία οδήγησης μόνο με το πεντάλ γκαζιού. Η λειτουργία One Pedal ενεργοποιείται εύκολα μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι και λειτουργεί άψογα στην πόλη.

 

Σελ.
1
KGM Torres EVX 207 PS 73,4 kWh: Τεχνολογία και άνεση σε προσιτή τιμή
Σελ.
2
Επιβλητικό στον δρόμο με περιπετειώδη χαρακτήρα και off-road στοιχεία.
Σελ.
3
Κορυφαίοι χώροι και επίπεδο εξοπλισμού και τεχνολογίας που μπορεί να συγκριθεί με πολύ ακριβότερα μοντέλα.
Σελ.
4
0-100 σε 8,1 δλ., άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης στον δρόμο.
Σελ.
5
Πραγματική αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χλμ., φορτίζει σε ταχυφορτιστή από 10% σε 80% σε 37 λεπτά.

PEUGEOT
NEWCATEGORY