2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τι βαθμό παίρνει το MG ZS Max Hybrid σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
24/1/2025
Πόσο καλό είναι το MG ZS Max Hybrid+ στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία, στις επιδόσεις και στις εγγυήσεις; Η απάντηση βρίσκεται στους παρακάτω πίνακες, στους οποίους κάνουμε σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας στην εκάστοτε μέτρηση.
Μάρκα/Μοντέλο | MG ZS | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 5 | 3,5 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 6,5 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,5 | 5,5 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | 7,3 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6 | 5 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 7,2 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 745 | 982 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | 635 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | |
Κατανάλωση | 79% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 15,8 | 21 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 14,5 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7,2 | 8,2 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | 2,5 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,41 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | 1,34 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 443 | 555 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 335 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | |
Χώροι | 73% | |||||
Είδος | Hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1490 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 197 | 200 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 131 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 250 | 330 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 148 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8 | 7,6 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 11,1 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6,3 | 4,7 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 7,9 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 80% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 7 | 8 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | 3 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,43 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,82 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,64 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,61 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 41 | 57 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 40 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,1 | 21,7 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | 15,2 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1380 | 1380 | MG ZS MAX HYBRID+ 197ps | 1689 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1490 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 197 | 200 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 131 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 250 | 330 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 148 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5 | 4,6 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 5,7 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 113 | 104 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 130 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps |
Ξεκινώντας από τον τομέα της κατανάλωσης, το MG ZS Max Hybrid+ καίει 5 λτ/100 χλμ στην πόλη, αριθμός που είναι χαμηλός μεν, αλλά βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας των full υβριδικών οικογενειακών SUV. Στο ταξίδι το μοντέλο της MG καίει 5,5 λτ/100 χλμ, μια επίδοση που είναι η καλύτερη ανάμεσα από τα SUV της συγκεκριμένης κλάσης. Σε μικτή διαδρομή, που περιλαμβάνει ανηφόρες, κατηφόρες, επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση 6 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που είναι καλύτερο από τον μέσο όρο των υβριδικών μικρομεσαίων SUV.
Περνώντας στην ευρυχωρία, ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 15,8 εκατοστά, μια μέτρηση που βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ ο αντίστοιχος για τα κεφάλια τους είναι 7,2 εκατοστά, νούμερο ανώτερο από τον μέσο όρο, το οποίο επιτρέπει σε ενήλικες ύψους 1,90 μέτρων να ταξιδέψουν απροβλημάτιστα.
Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 1,38 μέτρα, θεωρείται αναμενόμενο για την κλάση και είναι παραπάνω από ικανοποιητικό για 3 ενήλικες επιβάτες. Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, αυτός έχει ωφέλιμο όγκο 443 λίτρα και είναι πιο περιορισμένος από τον μέσο όρο της κατηγορίας, ωστόσο επαρκεί για 4 μεγάλες βαλίτσες.
Το υβριδικό μηχανικό σύνολο του νέου MG ZS Max Hybrid+ αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 102 άλογα και από ένα ηλεκτρικό κινητήρα με 136 ίππους. Η συνολική ισχύς είναι 197 άλογα, με τη ροπή να είναι 250 Nm, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 3 σχέσεων.
Όπως είδαμε νωρίτερα, η κατανάλωση του SUV είναι καλή. Καλές είναι και οι επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 8 δευτερόλεπτα και το χρονόμετρο για τις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα να σταματά στα 6,3 δευτερόλεπτα.
Η επταετής εγγύηση της MG είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας και εξασφαλίζει σιγουριά στους μελλοντικούς αγοραστές των μοντέλων της.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Mg Zs σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Τι βαθμό παίρνει το MG ZS Max Hybrid σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Πόσο καλό είναι το MG ZS Max Hybrid+ σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |