Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Από ήρεμη «κυρία» η EQE 43 SUV μετατρέπεται σε «τέρας» επιδόσεων
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από ήρεμη «κυρία» η EQE 43 SUV μετατρέπεται σε «τέρας» επιδόσεων

27/4/2024

Οδηγώντας την Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV, παρατηρούμε ευθύς εξαρχής πως η ποιότητα κύλισης είναι ιδιαίτερα υψηλή και αντάξια ενός πολυτελούς οχήματος με σήμα το Αστέρι. Η αερανάρτηση «AMG RIDE CONTROL +» είναι ρυθμιζόμενη σε 3 στάδια: Το Comfort παρέχει άνεση στους επιβαίνοντες του SUV και απορροφά εξαιρετικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ το Sport σκληραίνει λίγο την απόσβεση και χαμηλώνει το όχημα. Η Sport + επιλογή σφίγγει επιπλέον την ανάρτηση, δημιουργώντας ένα αρκετά δυναμικό setup το οποίο όμως δεν γίνεται κουραστικό στην καθημερινότητα. Επιπλέον, μέσω της λειτουργίας «Off Road» που υπάρχει στο σύστημα infotainment, η ανάρτηση μπορεί να ψηλώσει, αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος.

Μέσω του «DYNAMIC SELECT» μπορούν να ενεργοποιηθούν 5 προγράμματα οδήγησης: Comfort, Slippery, Sport, Sport+ και Individual. Το «Comfort» κάνει αυτό που λέει το όνομά του και θέτει την ανάρτηση στην μαλακή ρύθμιση, το «Slippery» χρησιμοποιείται σε δρόμους με υψηλή ολισθηρότητα και μειώνει την απόδοση των κινητήρων στο μισό, το «Sport» σκληραίνει την ανάρτηση και κάνει την απόκριση του γκαζιού πιο άμεση, ενώ το «Sport +» απελευθερώνει το 100% της ισχύος και κάνει την ανάρτηση ακόμα πιο σφικτή. Το τελευταίο πρόγραμμα, «Individual», παραμετροποιείται πλήρως σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Θέλετε ανάρτηση στο «Sport+», κινητήρα με περιορισμό ισχύος και τεχνητό θόρυβο στο 3ο, πιο ισχυρό ακουστικά επίπεδο; Έγινε.

Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και ακριβές, ενώ ταυτόχρονα παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση και τα φρένα ισχυρά. Η πλήρης εξατομίκευση του αυτοκινήτου σημαίνει πως η EQE 43 4MATIC SUV έχει διαφορετικά «πρόσωπα» τα οποία αλλάζουν κατά το δοκούν. Μπορεί να μετατραπεί από μια άνετη και ήρεμη «κυρία» σε ένα σπορτίφ SUV με εκρηκτικές επιδόσεις που καταφέρνει να κρύψει μπόλικα από τα 2.600 κιλά του και ταυτόχρονα εμπνέει σιγουριά στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα.
 
Όπως αναφέραμε ήδη, το μήκος του οχήματος είναι 4,86 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι 3,03 μέτρα. Παρόλα αυτά, το αυτοκίνητο συγκαλύπτει έντεχνα τις διαστάσεις του, με αρωγό το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης της Mercedes, με το οποίο οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίψουν σε γωνία έως και 10 μοίρες, κάνοντας τις μανούβρες στα στενάκια της πόλης «παιχνιδάκι», μιας και ο κύκλος στροφής μειώνεται στα 10,9 μέτρα, αριθμός που είναι αντάξιος ή και μικρότερος από μοντέλα της μικρής κατηγορίας.
Σε αστικές συνθήκες οι πίσω τροχοί στρίβουν σε αντίθετη φορά από τους εμπρόσθιους, αυξάνοντας την ευελιξία της EQE SUV, ενώ σε υψηλότερες ταχύτητες όλοι οι τροχοί στρίβουν με την ίδια φορά, γεγονός που συντελεί στην αυξημένη ευστάθεια του οχήματος. Αν κάτι απαιτεί έναν μικρό χρόνο προσαρμογής, αυτό είναι η διαδικασία του παρκαρίσματος, μιας και η τετραδιεύθυνση κάνει το αυτοκίνητο να «κόβει» περισσότερο από όσο έχουμε συνηθίσει.
 


Συνοψίζοντας, η Mercedes EQE 43 4MATIC SUV είναι ένα όχημα που δείχνει τι μπορεί να κάνει ο οίκος από το Affalterbach στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η «διαστημική» τεχνολογία, η άνεση και η πολυτέλεια που συνοδεύουν το σήμα της Mercedes συνυπάρχουν αρμονικά με την τερατώδη ισχύ και τις εκρηκτικές επιδόσεις που ακολουθούν το όνομα AMG.
Αυτά βέβαια έρχονται με το ανάλογο τίμημα, το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι τα 132.950 ευρώ που θα πρέπει κανείς να αποχωριστεί για να αποκτήσει μια EQE 43 4MATIC SUV. 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV
Κινητήρας  
Τύπος 2 Ηλεκτροκινητήρες σταθ. μαγνήτη
Τροφοδοσία Ρεύμα
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 476
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 858
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 1/αυτόματο/τετρακίνηση
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210
Βάρος (κιλά) 2.600
Κατανάλωση (kW./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 22,9
Εργοστασιακή αυτονομία (χλμ.) Έως 529 χλμ.
Xωρητικότητα μπαταρίας (kWh) 90,6
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 520
Τιμή από (ευρώ) 132.950

Σελ.
1
Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV: Επιβλητική, ήσυχη και καταιγιστική
Σελ.
2
Δοκιμάζουμε τη Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV
Σελ.
3
«Διαστημικό» το εσωτερικό με 3 οθόνες από άκρη σε άκρη του ταμπλό
Σελ.
4
Η Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV έχει 476 άλογα και 858 Nm ροπή
Σελ.
5
Από ήρεμη «κυρία» η EQE 43 SUV μετατρέπεται σε «τέρας» επιδόσεων