Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Δοκιμάζουμε τη Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε τη Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV

27/4/2024

Η AMG έχει ταυτιστεί με καταιγιστικές επιδόσεις, δυναμική οδική συμπεριφορά και σκασίματα εξατμίσεων. Τουλάχιστον στα θερμικά μοτέρ, διότι στο νέο κόσμο της ηλεκτροκίνησης είναι ήσυχη, αλλά το ίδιο «δηλητηριώδης» στο ανέβασμα των χιλιομέτρων. H Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV είναι η απτή απόδειξη ότι η τεχνογνωσία των υψηλών επιδόσεων μπορεί να περάσει με άνεση στα ηλεκτρικά μοντέλα χωρίς να χάνει «ψίχουλο» από τη luxury προσέγγιση και τον AMG χαρακτήρα, εκτός βέβαια από την «ορθόδοξη» χροιά του κινητήρα. Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του υπερπολυτελούς μοντέλου και είδαμε τι μπορεί να κάνει ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της Mercedes με την άφθονη ροπή των ηλεκτροκινητήρων.




Επιβλητική η Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV, με έμφαση στην αεροδυναμική

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Η Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV σε κερδίζει από την πρώτη μάτια λόγω των επιβλητικών διαστάσεων της, με το μήκος της να αγγίζει τα 4,86 μέτρα, το πλάτος τα 1,94 μέτρα και το ύψος τα 1,69 μέτρα. Η σχεδίαση ακολουθεί τη φιλοσοφία των ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας, με τις καθαρές γραμμές και τις έντονες καμπύλες να επιδρούν θετικά ως προς την αεροδυναμική, και το συντελεστή οπισθέλκουσας να αγγίζει τα 0,25Cd. Το μεγάλο αστέρι και οι κάθετες ασημένιες λεπτομέρειες κλέβουν την παράσταση στην κλειστή μπροστινή μάσκα, ενώ οι αιχμηροί προβολείς και ο μυώδης προφυλακτήρας τονίζουν τη δυναμικότητα του μοντέλου. Στο πίσω μέρος, όπως και στις EQA, EQB και EQC, ξεχωρίζει η φωτιζόμενη λωρίδα που ενώνει τα φανάρια, με τις έως 22 ιντσών ζάντες να ολοκληρώνουν την εικόνα της EQE.

Σελ.
1
Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV: Επιβλητική, ήσυχη και καταιγιστική
Σελ.
2
Δοκιμάζουμε τη Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV
Σελ.
3
«Διαστημικό» το εσωτερικό με 3 οθόνες από άκρη σε άκρη του ταμπλό
Σελ.
4
Η Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV έχει 476 άλογα και 858 Nm ροπή
Σελ.
5
Από ήρεμη «κυρία» η EQE 43 SUV μετατρέπεται σε «τέρας» επιδόσεων