O δίλιτρος τούρμπο και άμεσου ψεκασμού κινητήρας των 184 ίππων είναι μια δοκιμασμένη λύση για τη βασική έκδοση της E-Class και ανταπεξέρχεται ολοκληρωμένα στα καθήκοντά του και στην κουπέ εκδοχή χωρίς ωστόσο να σε ξεσηκώνει. Πρόκειται για πολιτισμένο σύνολο το οποίο μόνο στις υψηλές στροφές, έχει την τάση να γίνει πιο έντονα αντιληπτό ακουστικά, ωστόσο η ηχομόνωση της καμπίνας δε σηκώνει τέτοια...«αστεία». Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αρκετά σβέλτα, όμως η φυσιολογική στις μέσες της τιμές κατανάλωση χρειάζεται κάποια επίβλεψη διότι δεν είναι δύσκολο να ξεφύγει σε τέτοιες συνθήκες. Το 9άρι κιβώτιο λειτουργεί πολύ καλά, αλλάζοντας γρήγορα τις σχέσεις στην οικονομική οδήγηση ενώ, αν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί σε σπόρ ρυθμούς, ανταποκρίνεται εξίσου καλά κρατώντας την επιλεγμένη ταχύτητα μέχρι και τον κόφτη.
Copyright © 2024 - autoagora.gr