Δοκιμή: Νέο Renault Megane 1,2 TCe 130 PS
21/7/2017
Ολοκληρωμένη επιλογή - Το βενζινοκίνητο Renault Megane έρχεται να αποτελέσει την τρανή απόδειξη πως οι καλές επιδόσεις και η οικονομία μπορούν να συνδυαστούν αρμονικά, σε ένα «σώμα» που στο σύνολό του διαθέτει πολλά επιμέρους πλεονεκτήματα.
Μετά την πετρελαιοκίνητη έκδοση, δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη εκδοχή του Renault Megane, το οποίο -όπως φαίνεται από την πρώτη στιγμή- συνδυάζει πολλές αρετές (βλ. οικονομία καυσίμου & 130 άλογα), ενώ διατηρεί τον χαρακτήρα με το οποίο γνωρίσαμε πριν λίγο διάστημα (βλ. τεχνολογικό προφίλ, ευχάριστη οδική συμπεριφορά και μοναδική σχεδίαση).
Κινητήρας
Ο 1,2 βενζινοκινητήρας ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του γαλλικού μικρομεσαίου. Αρχικά, είναι ήσυχος στη λειτουργία και ξεδιπλώνει γραμμικά τη δύναμή του, ενώ ταυτόχρονα έχει δύναμη από χαμηλά, ακόμη και κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., αν και το «καλό τράβηγμα» έρχεται από εκεί και ύστερα… Μάλιστα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πώς θα λειτουργεί αυτός μέσα από τα προγράμματα του συστήματος Multi-Sense. Στην επιλογή Eco όλα γίνονται πιο ράθυμα, με πιο ήπια απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού (σ.σ. εδώ η κατανάλωση είναι στα 6,5 λτ./100 χλμ.), ενώ στο Sport o κινητήρας σφίγγει πιο καλά τους μύες του και είναι σαφώς πιο δυναμική η παρουσία του (σ.σ. εδώ τα 130 άλογα εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις). Εμείς θα προτείναμε το προφίλ Eco για μέσα στην πόλη όπου οι τιμές κατανάλωσης είναι εύκολο να ξεφύγουν, το Normal για το ταξίδι και το Sport για μια πιο δραστήρια στιγμή σε ορεινό κομμάτι.