autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ολοκαίνουργιο Honda HR-V e:HEV: Το οδηγήσαμε στη Φρανκφούρτη!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ολοκαίνουργιο Honda HR-V e:HEV: Το οδηγήσαμε στη Φρανκφούρτη!

Διαβάστηκε από 18374 αναγνώστες - 22/10/2021

Πήγαμε, είδαμε, οδηγήσαμε! Η Honda παρουσίασε στη Φρανκφούρτη τη νέα, υβριδική γενιά του HR-V με 131 ίππους, και βρεθήκαμε εκεί για να δούμε πώς είναι και το κυριότερο, πώς συμπεριφέρεται στο δρόμο. Σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Βρεθήκαμε στα περίχωρα της Φρανκφούρτης, στην Honda Akademie, όπου η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε την νέα, 3η γενιά του HR-V, η οποία μάλιστα είναι αποκλειστικά υβριδική. Η Honda έχει ως στόχο μέχρι το 2050 να έχει εκμηδενίσει όχι μόνο τους ρύπους των προϊόντων της, αλλά και τους θανάτους από ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες της εταιρείας.


Το νέο Honda HR-V e:HEV έχει εμφάνιση που παραπέμπει σε coupe

Το νέο Honda HR-V e:HEV έχει εμφάνιση που παραπέμπει σε coupe

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Σε πιο άμεσα πλάνα είναι ο εξηλεκτρισμός όλων των mainstream μοντέλων που θα πωλούνται στην Ευρώπη μέχρι το 2022, κάτι το οποίο θα ολοκληρωθεί με την επερχόμενη νέα γενιά του Honda Civic.

Στην επίσημη παρουσίαση του νέου Honda HR-V e:HEV, κεντρικός ομιλητής ήταν ο κύριος Ko Yamamoto, τεχνικός σύμβουλος της εταιρείας. Ο κος Yamamoto ανέφερε πως η Honda έχει ως στόχο «να παρέχει χαρά στους πελάτες της με το να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους και να συμβάλλει στην κοινωνία μέσω της πρωτότυπης τεχνολογίας της», και συνέχισε λέγοντας πως νέο μοντέλο δημιουργήθηκε με σκοπό να εκπροσωπήσει τις αξίες της εταιρείας και επιπλέον να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καιρών: Ασφάλεια, άνεση και ευελιξία χώρων, καθώς και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με δυναμική εμφάνιση και μπόλικη χρήση τεχνολογίας, ήταν τα ζητούμενα κατά τη δημιουργία του νέου HR-V e:HEV.
 

Εξωτερικό: Είναι δυναμικό, θυμίζει coupe και παράλληλα έχει κύρος

Ξεκινώντας από το εξωτερικό του νέου μοντέλου, παρατηρούμε πως οι σχεδιαστές έδωσαν sport στοιχεία, κάνοντας το όχημα να ξεχωρίζει και πάλι από τη μάζα, όπως είχε συμβεί με την 1η γενιά το 1999. Η εμπρόσθια μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες είναι ενσωματωμένη στον προφυλακτήρα και στο κέντρο της φιγουράρει το μεγάλο λογότυπο της Honda. Ψηλά τα φανάρια είναι λεπτά και χαρίζουν ένα επιθετικό βλέμμα στο SUV, με τα φλας να είναι δυναμικά (κάνουν κίνηση προς τα έξω αντί απλώς να αναβοσβήνουν). Ο εμπρός πρόβολος είναι σχεδόν κάθετος, και στο κάτω μέρος έχει πιο μυώδη εμφάνιση.

Η Honda δηλώνει πως η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από coupe αμαξώματα, και αυτό είναι ξεκάθαρο όταν βλέπουμε το αυτοκίνητο από το πλάι. Η κολώνα του εμπρόσθιου παρμπρίζ είναι τραβηγμένη προς τα πίσω, συμβάλλοντας στην καλύτερη ορατότητα του οδηγού, ενώ παράλληλα κάνει το καπό να φαίνεται μακρύτερο, δίνοντας κύρος στο όχημα. Η οροφή ακολουθεί καθοδική πορεία, η τρίτη κολώνα είναι επικλινής, ενώ οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι κρυμμένες. Περαιτέρω, η πλευρική γραμμή κάτω από τα παράθυρα, που ενώνει τα εμπρόσθια με τα οπίσθια φωτιστικά σώματα, δίνει την εντύπωση πως το HR-V κινείται, ακόμα και αν αυτό είναι σταματημένο.

Πίσω την παράσταση κλέβουν τα φανάρια, τα οποία διαθέτουν μία οριζόντια φωτιζόμενη γραμμή, που καταλήγει στο προεξέχον έμβλημα στο κέντρο. Στην κορυφή, μία διακριτική αεροτομή ακολουθεί τη γραμμή της οροφής. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε