Η μπάρα χρωμίου που εισέρχεται στα φώτα θυμίζει Cascada.
Ο νέος 1,6 SIDI αποδίδει 170 ίππους και είναι αρκετά οικονομικός στην κατανάλωση.
Ποιοτικότερο και ποιο hi-tech είναι πλέον το ευρύχωρο εσωτερικό του Opel Insignia.
Mε λιγότερα κουμπιά η κεντρική κονσόλα και με νέα οθόνη αφής 8 ιντσών.
Ο έλεγχος του νέου συστήματος infotainment γίνεται πλέον και με το touchpad.
Νέος πίνακας οργάνων με ψηφιακό πλέον ταχύμετρο.
Οι επεμβάσεις στη σχεδίαση είχαν θετική επίδραση στην αεροδυναμική με το σχετικό συντελεστή να είναι πλέον στο 0,25, μια εξαιρετική επίδοση για την κατηγορία.
Opel Insignia 1,6 SIDI
Διαβάστηκε από 12346 αναγνώστες - 10/3/2014
Το ανανεωμένο Opel Insignia, εκτός από τις αισθητικές βελτιώσεις που το έκανα κομψότερο, εξοπλίζεται με τον καινούργιο turbo κινητήρα 1,6 SIDI, που αποδίδει 170 ίππους και έχει 5,9 λτ/100 χλμ. κατανάλωση, ενώ οι βελτιώσεις στην ανάρτηση έχουν αυξήσει την προσφερόμενη άνεση.
Με μια ματιά...
Είναι 1,6 λτ, turbo, με 170 ίππους
Καίει 5,9 λτ./100 χλμ.
Kοστίζει 21.940 ευρώ
Πληρώνει 152,9 ευρώ τέλη
To Opel Insignia μπήκε στην ζωή μας το 2008, όταν η Opel αντικατέστησε με αυτό το Vectra. Απέναντι στον συντηρητικό προκάτοχο, το Insignia ήταν φρέσκο και μοντέρνο σχεδιαστικά, είχε περισσότερους χώρους και διέθετε αρκετά τεχνολογικά καλούδια. Όλα αυτά μεταφράστηκαν σε περισσότερες από 600.000 πωλήσεις, αποδεικνύοντας περίτρανα ότι η Opel έκανε την σωστή επιλογή με το Insignia. Μετά από 5+ χρόνια όμως, έφτασε η ώρα της ανανέωσης.