Κινητήρας-Ανάρτηση
Διαβάστηκε από 12242 αναγνώστες - 10/3/2014
Tο ανανεωμένο Insignia, που δοκιμάσαμε, διέθετε τον νέο turbo, άμεσου ψεκασμού 1,6 SIDI κινητήρα της Opel, o οποίος αποδίδει 170 ίππους και 260 Nm ροπής από τις 1.650 έως τις 3.200 σ.α.λ. Στην πράξη είναι ελαστικός και εύρωστος από χαμηλά, γραμμικός στη λειτουργία του, αλλά όχι ιδιαίτερα εύστροφος, ενώ αρκετά καλές είναι οι επιδόσεις, τόσο στο 0-100, όσο και στις ρεπρίζ. Με δυο λόγια είναι αυτός που έλειπε με σχέση με τον πρώην 1,6 turbo των 180 ίππων. Η συνεργασία με το 6άρι κιβώτιο είναι θετική, όπως και το κούμπωμα του επιλογέα. Τα ακόμα πιο καλά νέα αφορούν την κατανάλωση. Σύμφωνα με την Opel, η μέση κατανάλωση είναι 5,9 λτ./100 χλμ. Στην πράξη δεν ξεπεράσαμε τα 7,5 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 είναι 147 γρ./χλμ., που μεταφράζονται σε 152,9 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.
Οι αναρτήσεις διαθέτουν νέα σάιλεντ μπλοκ, αμορτισέρ, ελατήρια, μπράτσα και αντιστρεπτικές και έχουν βελτιώσει τα επίπεδα άνεσης από τη μια και το κράτημα από την άλλη. Στις στροφές το αναβαθμισμένο τιμόνι έχει βελτιωθεί σε αίσθηση και βάρος, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρότερες και μέσα σε όλα, ο κινητήρας, που δε σε κρεμάει σχεδόν ποτέ δίνει το απαραίτητο τράβηγμα από καμπή σε καμπή. Ακόμα και αν το παρακάνεις η υποστροφή έρχεται αργά και απόλυτα προοδευτικά. Τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά. Στον αυτοκινητόδρομο το ανανεωμένο Opel Insignia παρουσιάζει την καλύτερη πλευρά του. Ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου ακόμα και πάνω από τα 150 χλμ., όπου μόνο ο αέρας κάνει αισθητή κάπως την παρουσία του. Η ποιότητα κύλισης είναι σε ανώτερο επίπεδο και η ανάρτηση συμβάλλει στην άνεση των επιβατών.