Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση κατά τις μετακινήσεις χάρη σε καλό εξοπλισμό
Η υψηλή ποιότητα συναρμογής, αλλά και ο πολυτελής χαρακτήρας του αυτοκινήτου αναδεικνύονται στον δρόμο. Ο οδηγός, καθισμένος στο άνετο θερμαινόμενο κάθισμα που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό της εισαγωγικής έκδοσης, άμεσα θα καταλάβει την κορυφαία ποιότητα κύλισης, αλλά και τα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου που «περνάνε» στην καμπίνα. Κατά την ήρεμη οδήγηση σε λογικές ταχύτητες, δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα, με αποτέλεσμα η καμπίνα του Kodiaq να είναι ένα ευχάριστο και άνετο περιβάλλον μετακίνησης. Σε επιπλέον κόστος (750 ευρώ),όπου κοστίζει το πακέτο Performance, αποκτά ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση που βελτιώνει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα άνεσης και σύστημα μεταβλητού βήματος τιμονιού. Το Dynamic Chassis Control Plus χρησιμοποιεί δύο ανεξάρτητα ελεγχόμενες βαλβίδες για να διαχωρίσει τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης της ανάρτησης.
Το Kodiaq της δοκιμής μας ήταν στην έκδοση Selection, η οποία είναι η εισαγωγική για το μοντέλο. Παρότι πρόκειται για βασική έκδοση, ο εξοπλισμός του είναι υπερπλήρης και διαθέτει μεταξύ άλλων 3-ζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, αλλά και ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών. Περιλαμβάνονται, επίσης, το Virtual Cockpit, Cruise Control, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, καθώς και κάμερα οπισθοπορείας. Η καμπίνα φωτίζεται όμορφα από ambient φωτισμό και τα εξωτερικά LED φώτα ανάβουν αυτόματα, όπως και οι υαλοκαθαριστήρες. Το Kodiaq είναι πλήρες και από συστήματα ασφάλειας, αφού διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα ασφάλειας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ., προειδοποίηση τυφλού σημείου, ενώ επίσης ανίχνευση κόπωσης οδηγού.
Συνοπτικά, το Skoda Kodiaq αποτελεί μια συμφέρουσα επιλογή στην κατηγορία των μεσαίων SUV. Πλέον, έχοντας πολυτελή χαρακτήρα και επιβλητική εμφάνιση μπορεί να κοιτάξει κατάματα ανταγωνιστές που ανήκουν στο premium segment. Κι αυτό επιτυγχάνεται χωρίς κατακόρυφη αύξηση στην τιμή, εφόσον το ήπια υβριδικό εισαγωγικό μοντέλο είναι καλά κοστολογημένο και αποτελεί μία από τις πιο value for money προτάσεις στην συγκεκριμένη αγορά. Σε αυτό το μηχανικό σύνολο έχει ικανοποιητικές επιδόσεις για όσα ζητάει ο μέσος ενδιαφερόμενος για ένα οικογενειακό SUV και η κατανάλωσή του κινείται σε καλά επίπεδα, κυρίως σε ταξίδι, όπου αποδεικνύεται οικονομικό. Η ποιότητα συναρμογής του αντανακλάται τόσο στην οδηγική συμπεριφορά, όσο και στην καμπίνα, εκεί που συναντάμε ποιοτικά υλικά και πλούσιο εξοπλισμό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | Mazda MX-5 Skyactiv-G 132 Roadster |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.498 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4 σε σειρά/16 |
Τροφοδοσία | Aμεσος ψεκασμός, Turbo, Mld hybrid 48V |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 150/5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 250/1.500 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 7/Αυτόματο διπλού συμπλέκτη/Μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,9 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 207 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.661 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 6 |
Μέση Δοκιμής | 9,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 137 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 55 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 910 |
Σελ. 1 | Skoda Kodiaq 1,5 TSI MHEV DSG7 150 PS: Εισέρχεται σε premium εδάφη |
Σελ. 2 | Με επιβλητικές διαστάσεις και πολυτελή χαρακτήρα |
Σελ. 3 | Εσωτερικό με αναβαθμισμένη ποιότητα συναρμογής και μεγάλους χώρους (πορτμπαγκάζ 910 λτ.) |
Σελ. 4 | Ο ήπια υβριδικός 1,5 TSI καίει μόνο 5,8 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι |
Σελ. 5 | Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση κατά τις μετακινήσεις χάρη σε καλό εξοπλισμό |