Η Hyundai προσφέρει για το συγκεκριμένο μοντέλο μία μεγάλη γκάμα μηχανικών συνόλων που θα ικανοποιήσει τον καθένα, ανάλογα με τις ανάγκες του. Στη βάση βρίσκεται ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,2 λτ., το οποίο αποδίδει 84 ίππους και δίνει έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Ακολουθεί ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,0 λτ. και 100 ίππων, ο οποίος προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη (7DCT).Βέβαια, υπάρχει και η προαιρετική επιλογή του καινοτόμου iMT, το οποίο συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V και φέρει μηχανικό σασμάν με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη. Τέλος, υπάρχει και η κορυφαία έκδοση του χιλιάρι με τους 120 ίππους. Σε αυτή την περίπτωση, ο T-GDi συνοδεύεται στάνταρ από υβριδικό σύστημα 48V και συνδυάζεται είτε με το εξάρι iMT, είτε με το εφτάρι διπλού συμπλέκτη.
Μέσω του συστήματος «48V Hybrid», το Hyundai i20 καταφέρνει να είναι εξοικονομεί καύσιμο και ταυτόχρονα να μειώνει τις εκπομπές ρύπων. Υποστηρίζει τον κινητήρα με επιπλέον ροπή κατά την επιτάχυνση, ενώ η γεννήτρια/μίζα (MHSG) ανακτά την κινητική ενέργεια στο φρενάρισμα. Όσον αφορά στο χειροκίνητο iMT (Intelligent Manual Transmission), η Hyundai το ονομάζει «έξυπνο» και όχι άδικα. Διαθέτει ηλεκτρονικό συμπλέκτη και, όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι, ο κινητήρας αποσυνδέεται από το κιβώτιο. Έτσι, το αυτοκίνητο μπαίνει σε λειτουργία ρολαρίσματος (coasting) και εξοικονομεί καύσιμο. Πρόκειται πραγματικά για μία καινοτόμα ιδέα, ενώ το γεγονός ότι εφαρμόστηκε και στο Hyundai i20 δίνει στο μικρό μοντέλο της γκάμας έναν αέρα τεχνολογικής υπεροχής έναντι του ανταγωνισμού.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr