Οι Γάλλοι ρίχνουν στην αρένα έναν από τους πιο ολοκληρωμένους παίκτες της κατηγορίας. Το νέο C3 Aircross έρχεται με καθαρά αυθεντική crossover ταυτότητα να κοιτάξει κατάματα τον ανταγωνισμό, και γιατί όχι, ίσως του κλείσει και το μάτι!
Εμφάνιση-σχεδίαση: Πολύ-όμορφο αντί για πολύ-χρηστικό
Είναι νεανικό, είναι μυώδες και καταφέρνει να ξεχωρίζει σχεδιαστικά, χωρίς να υιοθετεί κραυγαλέες επιλογές. Το ανυψωμένο αμάξωμα σε προϊδεάζει για τις off road ικανότητες του, ενώ στιλιστικά ξεχωρίζει για τη διπλή ζώνη με φώτα εμπρός, τον μεγάλος αεραγωγό και τη σχεδόν απούσα μάσκα. Δεν χρειάζεται πλέον air bumps καθώς δείχνει ήδη αρκετά γεμάτο από τις πληθωρικές και όμορφες αναλογίες του.
Εσωτερικό-χώροι: Πρακτικό για να μην σε κουράσει πουθενά
Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι γνωστός και σχεδόν ίδιος από το πιο ήρεμο και ασφάλτινο C3. Ιδιαίτεροι αεραγωγοί, κεντρική οθόνη καλής ανάλυσης και εύχρηστα πλήκτρα πάνω στο τιμόνι εξυπηρετούν τον high-tech προσανατολισμό. Από θέμα ποιότητας τα υλικά αν και σκληρά είναι καλά, όπως επίσης σε καλό επίπεδο βρίσκεται η συναρμολόγηση και το φινίρισμα. Ένα εσωτερικό με καθαρές γραμμές και με στόχο τη πρακτικότητα μέσω της λιτότητας. Στον τομέα των χώρων, 4 ενήλικες θα απολαύσουν υπέροχους χώρους για τα κεφάλια τους (ελέω πίσω πλάτους) ενώ ένας 5ο θα φιλοξενηθεί με μικρές παραχωρήσεις. Χώρος αποσκευών στα 410 λτ. με εξαιρετική πρόσβαση.
Κινητήρας-επιδόσεις: Ένα ήσυχο τρικύλινδρο μοτέρ με δυνατό τράβηγμα
Το γνωστό δημιούργημα του ομίλου PSA, ο 1.200άρης PureTech κινητήρας, αποδίδει 110 ίππους με την ροπή να αγγίζει τα 206 Nm. Χαρακτηρίζεται για την ήσυχη λειτουργία του αλλά και για το θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα λειτουργίας του. Το 5τάχυτο κιβώτιο, αν και αραιό ως προς την κλιμάκωση του, ταιριάζει γάντι με τον κινητήρα και προσδίδει την απαραίτητη ζωηράδα που θέλει κάθε οδηγός. Η γαλλική φίρμα υπόσχεται το εντυπωσιακό 5 λτ.100χλμ. με την πραγματικότητα να είναι ενάμιση λίτρο πιο πάνω. Διόλου άσχημα για βενζίνη σωστά;
Οδική συμπεριφορά: Χρυσό στην άνεση
Να ευχαριστηθείς βόλτα θα έπρεπε να είναι το μότο του αυτοκινήτου. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης η υψηλή θέση οδήγησης και τα πολύ καλά καθίσματα επιτρέπουν την δημιουργία χαλαρότητας και ηρεμίας σε κάθε διαδρομή. Στον δρόμο το κράτημα είναι απόλυτα σεβαστό ενώ παρουσιάζει συγκρατημένες κλίσεις, υποστροφή σε φυσιολογικά επίπεδα και σπάνια παρέμβαση του ESP. Οι εξορμήσεις σε χωμάτινα μονοπάτια είναι μέσα στο μενού του C3 Aircross, μόνο εάν αναζητάτε μία light περιπέτεια.
Συμπέρασμα
Στην καλή εξοπλιστική έκδοση Feel και με τιμή στα 17.460 αποτελεί μία επιλογή που απλά δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητη. Τεχνολογίες, άνεση και ένας οικονομικός κινητήρας είναι ένα τρίπτυχο που το …παντρεύεσαι.
Copyright © 2024 - autoagora.gr