Το ολόφρεσκο C4 Cactus, δεν διατήρησε απλά το DNA που το έκανε γνωστό αλλά το πήγε ένα βήμα πιο πάνω. Δείτε απλά, πώς το ήδη καλό έγινε καλύτερο.
Βελτιωμένο σε πλήθος σημείων, έρχεται ως ο βασιλιάς της άνεσης με σκήπτρο τη νέα «μαγική» του ανάρτηση. Παρουσιάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση 1.200 κ.εκ. με τους 110 ίππους και τα 205 Nm ροπής.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Το αποτέλεσμα κρίνεται στις λεπτομέρειες
Το C4 είναι ένα ιδιόμορφο αυτοκίνητο που έχει ξεκάθαρα το δικό του στιλ. Δείχνει κάπως χαμηλό πλέον, με τα λεπτά όμορφα φωτιστικά σώματα εμπρός, να του εξασφαλίζουν ένα πιο κομψό αποτέλεσμα. Τα πλαϊνά μαύρα πλαστικά έχουνε μικρύνει αρκετά, και πλέον δεν τραβάνε τα βλέμματα, ενώ η πίσω όψη σου βγάζει μία off road αίσθηση. Οι αισθητικές αλλαγές που δέχθηκε, τονίζονται αρκετά και από την διχρωμία του κάτω προφυλακτήρα με το αμάξωμα, που αγκαλιάζει όμορφα προβολάκια και φώτα φρένων, δίνοντας άκρως φουτουριστικό αποτέλεσμα.
Εσωτερικό-χώροι: Βελτιωμένο και πιο πολυτελές
Το μάτι μαγνητίζει απευθείας η οθόνη 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, όσο το χέρι περνά πάνω από τις πλέον βελτιωμένες και ευχάριστες επιφάνειες σε όλα τα μέρη του. Πολύ καλό φινίρισμα, χρήση ποιοτικότερων υλικών και διακοσμητικό χρώμιο, δημιουργούν ευχάριστη ατμόσφαιρα, με τον πίνακα οργάνων να είναι και πάλι μία οθόνη. ¶ξια μνείας είναι τα κορυφαία καθίσματα (Advanced Cushion Seats) που δημιουργούν συνθήκες …σαλονιού στην έκδοση Comfort Plus. Στον τομέα των χώρων, άνετα θα ταξιδέψουν 4 ενήλικες, έχοντας ικανοποιητικό αέρα για τα πόδια, όχι όμως και για το κεφάλι τους. Ο χώρος αποσκευών στα 358 λτ. θεωρείται από τους μικρούς της κατηγορίας, διαθέτει όμως πολύ καλό σχήμα.
Κινητήρας-επιδόσεις: Δεν είναι τυχαία βραβευμένος ο 1.2 PureTech
Σηκώνοντας το καπό, βλέπουμε ένα σωρό βραβεία, ή αλλιώς, τον 1.200άρη turbo PureTech κινητήρα, απόδοσης 110 ίππων και 205 Nm ροπής. Εντός πόλης, αμέσως εκτιμάς και την πολύ καλή ηχομόνωση του 3κύλινδρου κινητήρα, αλλά και την γεμάτη αίσθηση από τις πολύ χαμηλές στροφές. Σε ανοικτό δρόμο, ανεβάζει εύκολα στροφές, και φτάνει να δώσει μέχρι και σπορτίφ σκέψεις στο μυαλό του οδηγού, ανεξάρτητα από το αν τελικά το Cactus τις υλοποιεί ή όχι. Μοναδική ένσταση το 5άρι αντί για 6άρι κιβώτιο, το οποίο πάραυτα κρατάει την πραγματική κατανάλωση στα 7.4 λτ./100χλμ.
Οδική συμπεριφορά: Ένα δυσθεώρητα υψηλό επίπεδο άνεσης
Το μόνο σίγουρο είναι πως τίποτα δεν θα ταράξει την άνεση και την καλοπέραση των επιβατών. Ήσυχη ατμόσφαιρα εντός της καμπίνας, πολύ ομαλή κύλιση και φυσικά τα προαναφερθέντα καθίσματα, προκαλούν premium καταστάσεις. Μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας αυτής οφείλεται στην «μαγική» ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions, η οποία δείχνει να φιλτράρει εριστικά εύκολα κάθε πιθανή κακοτεχνία των ελληνικών δρόμων. Αν και δεν προορίζεται για σπορ καταστάσεις, η συμπεριφορά του παραμένει ασφαλής και σταθερή ενώ σε επαρχιακό δίκτυο δε θα διστάσει να δώσει το κάτι παραπάνω, εάν ο οδηγός το θελήσει.
Copyright © 2024 - autoagora.gr