Το T-Roc αποτελεί το μικρότερο crossover του ομίλου και είναι μία ακόμα τρανή απόδειξη για την σημασία που δείχνει η VW σε αυτή την κατηγορία. Ο έντονος χαρακτήρας του T-Roc δεν θα μπορούσε να λείπει από ένα τέτοιο αφιέρωμα.
Αποτελεί προς το παρόν το μικρό crossover της VW και αποτελεί έναν πραγματικό άσσο στο μανίκι της εταιρίας, για την πιο ταχεία αναπτυσσόμενη κατηγορία, αυτή των μικρών Crossover.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Το ρίσκο της VW που της βγήκε
Η VW φόρεσε τα γυαλιά σε πολλούς και έκλεισε τα στόματα σε άλλους τόσους που διατυμπάνιζαν πως η φαντασία δεν θα επιστρέψει στο στρατόπεδο της. Νέες ωραίες περιφερειακές λεπτομέρειες όπως τα εμπρός και πίσω φώτα και φυσικά η μάσκα κάνουν το T-Roc μοναδικό. Η τετραγωνισμένη αισθητική του μοντέλου είναι μοντέρνα , ενώ η διχρωμία ανάμεσα σε οροφή και αμάξωμα θα κερδίσει σίγουρα κοινό από πολλά διαφορετικά target groups.
Εσωτερικό-χώροι: Mε τεράστιους χώρους
Τα βλέμματα τραβάει φυσικά η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, ενώ η φάσα που καλύπτει το ταμπλό, υιοθετεί το χρώμα του αμαξώματος δίνοντας μοντέρνο τόνο. Από την θέση οδήγησης, θα απολαύσετε πανοραμική εικόνα, ενώ όλα τα χειριστήρια-πλήκτρα βρίσκονται σε ιδανική θέση για άνετη οδήγηση. Ποιοτικά αν και συναντάμε σκληρά πλαστικά, εν τέλει η ζυγαριά ισορροπεί χάρη στην πολύ καλή συναρμολόγηση και το άψογο φινίρισμα. Στον τομέα των χώρων, το T-Roc επωφελείται των αυξημένων του διαστάσεων, και παραχωρεί χώρους για 5 επιβάτες χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 445 λτ. και είναι ένας από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας.
Κινητήρας-επιδόσεις: Χρυσή τομή επιδόσεων-κατανάλωσης
Κάτω από το καπό του νέου T-Roc συναντάμε τον τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση 115 ίππων και ροπή στα 200 Nm. Το 6τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωση του ταιριάζει γάντι, ενώ η μόνη περίπτωση να αντιληφθείτε ότι ο κινητήρας είναι τρικύλινδρος είναι να φτάσετε τη βελόνα του στροφόμετρου σε πολύ υψηλά νούμερα. Θα χρησιμοποιήσουμε τρεις λέξεις για τον χαρακτηρισμό του. Πολιτισμένος, ήσυχος και αποδοτικός. Στον τομέα της κατανάλωσης τώρα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το νούμερο σταμάτησε στα 6,8 λτ./100χλμ. Ένα νούμερο πραγματικά πολύ καλό για την συγκεκριμένη κατηγορία.
Οδική συμπεριφορά: Παρέχει άνεση πατώντας γερά στον δρόμο
Στόχος η άνεση; Το επίπεδο της ποιότητας κύλισης είναι τόσο καλό που μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας, ενώ από την άλλη καμία λακκούβα ή κακοτεχνία δεν πρόκειται να σας χαλάσει τη βόλτα. Στόχος η απόλαυση; Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση στο δρόμο και είναι ακριβές, δίδοντας έτσι στον οδηγό την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την στιβαρή κατασκευή και το σίγουρο πάτημά του. Επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα, μικρές κλίσεις αμαξώματος και ουδέτερη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε έντονη πίεση. Μόνο κερδισμένο βγαίνει.
Copyright © 2024 - autoagora.gr