Τα SUV είναι ένα κομμάτι που η Hyundai διαθέτει μεγάλη πείρα και ανέκαθεν πόνταρε πολλά. Γεμίζει τη φαρέτρα της με το ολοκαίνουργιο Kona, και βάζει φωτιά σε μία ήδη φλεγόμενη κατηγορία.
Η Hyundai έχει θέσει τους προσωπικούς της στόχους. Μέχρι το 2021 να είναι η πρώτη Ασιατική εταιρία αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Μπορούμε να πούμε πως με δημιουργίες σαν το νέο Kona, έχει λόγους να το πιστεύει.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Ανάλαφρο, με τα φώτα να κάνουν full επίθεση
Είναι στιλάτο και αυτό φαίνεται από μακριά, εντείνεται όσο πλησιάζεις. Τα φωτιστικά έχουνε ιδιαίτερη διάταξη και εμπρός αλλά και πίσω, διαθέτοντας Led ημέρας πάνω, βασικό σώμα πιο κάτω και τέλος ζεύγος φώτων ομίχλης χαμηλά στη μάσκα. Από κει και πέρα, καμπύλες σε φτερά, η διχρωμία της οροφής, μα και τα μαύρα προστατευτικά πλαστικά γύρω γύρω, δημιουργούν ένα μοναδικό και μοντέρνο σύνολο. Όσο πιο έντονο χρώμα προτιμήσετε, τόσο περισσότερο θα φαίνονται οι λεπτομέρειες του αμαξώματος από απόσταση.
Εσωτερικό-χώροι: Λιτό και εργονομικό. Αξιόλογοι χώροι από το μεγάλο μεταξόνιο
Ο εσωτερικός διάκοσμος δεν ακολουθεί ιδιαίτερα την μεταμοντέρνα εξωτερική εικόνα. Εδώ ξεχωρίζει η οθόνη στο κέντρο, και ένας αναλογικός πίνακας οργάνων μπροστά από τον οδηγό. Η ποιότητα είναι υψηλού επιπέδου, με τον συνολικό χαρακτήρα να χαρακτηρίζεται από στιβαρότητα και προσεγμένη συναρμολόγηση. Μαλακά πλαστικά δεν θα βρείτε, ενώ γενικότερα, η αύρα του i30 είναι παρούσα. Όσον αφορά τους χώρους, το 2.600 χλστ. μεταξόνιο παρέχει ικανοποιητικούς για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους. Το χαμηλό τούνελ της μετάδοσης βοηθά ιδιαίτερα. Πέμπτος επιβάτης θα χωρέσει με πολύ μικρές παραχωρήσεις, ενώ το πορτ-παγκάζ είναι στα 361 λτ. με έξτρα θήκη.
Κινητήρας-επιδόσεις: 3κύλινδρος 1.000άρης πολιτισμένος
Ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας της Hyundai εξοπλίζει και εδώ το νέο μοντέλο. Ήσυχος για τα δεδομένα του, αποδίδει 120 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με την ροπή να μένει στα 172 Nm. Ένα ζωηρό μηχανικό σύνολο που χαρακτηρίζεται πολιτισμένο χωρίς ακρότητες, το οποίο δεν θα δυσκολευτεί να ανεβάσει αρκετά τις στροφές. Το 6άρι κιβώτιο παρά το γεγονός πως δεν είναι μακρύ, εξυπηρετεί απόλυτα την οικονομία στα ταξίδια, λειτουργεί όμως αντιστρόφως σε περίπτωση πιο σπορ οδήγησης. Η εταιρία υπόσχεται μέση κατανάλωση στα 5.2 λτ. με την πραγματικότητα να απέχει μέχρι και 3 λτ. μακριά. Το σύνολο γενικότερα δεν θα έλεγε όχι σε λίγη παραπάνω ροπή.
Οδική συμπεριφορά: Σου δίνει αυτό που θέλεις
Αγοράζεις SUV άρα θες να είσαι ψηλά και να ελέγχεις τον περίγυρο με άλλο στυλ. Θέλεις η θέση οδήγησης να σε κάνει να νιώθεις ανώτερος, το τιμόνι να υπακούει πλήρως και οι λακκούβες να μην σε απασχολούν. Όλα αυτά θα τα βρεις στο νέο Kona το οποίο είναι και άνετο μα παρέχει και αξιόλογο οδηγικό ενδιαφέρον. Σε δρόμο με στροφές, το τιμόνι κρατάει καλά και δεν αφήνει το μπρος μέρος να ξεφύγει, αλλά και το πίσω να μην εμφανίσει αναπηδήσεις. Τα 170 χλστ. από το έδαφος σε προκαλούν για χωμάτινες εξορμήσεις με την συμπεριφορά του Kona να μην κρύβει εκπλήξεις ούτε εκεί.
Copyright © 2024 - autoagora.gr