autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
442
σχόλια
Τι δεν σας έχουν πει για το VW Polo

Τι δεν σας έχουν πει για το VW Polo

442
σχόλια

Τα 4 κόκκινα σημεία του VW Polo

Διαβάστηκε από 53260 αναγνώστες - 30/10/2023

Ξεψαχνίζουμε το VW Polo και αποκαλύπτουμε τις αδυναμίες που έχει. Είναι ακριβό, κάνει 21.700 και έχει πολύ φτωχό εξοπλισμό. Τα φρένα του είναι τα χειρότερα στην κατηγορία, καθώς θέλει 5 μέτρα περισσότερα από τα υπόλοιπα μικρά, ενώ παράλληλα έχει 95 άλογα και για να προσπεράσει θέλει 400 μέτρα. Τέλος, έχει πολύ χαμηλή εγγύηση 2 ετών, όταν άλλοι φτάνουν στα 7 και 8 χρόνια.

Τι δεν σας έχουν πει για το VW Polo

Το VW Polo είναι ένα δημοφιλές μοντέλο της μικρής κατηγορίας, το οποίο έχει εδραιωθεί εδώ και χρόνια στην αγορά. Πόσο καλό είναι στην πραγματικότητα το γερμανικό μικρό; Ήρθε η ώρα να αναλύσουμε το VW Polo και να σας αποκαλύψουμε τα πολύ αδύναμα σημεία του, όπως κάνουμε και σε άλλα δημοφιλή μοντέλα.

Επιλέγουμε τη βασική έκδοση του Polo, η οποία διαθέτει χιλιάρη βενζινοκινητήρα 95 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, και στο εισαγωγικό πακέτο εξοπλισμού κοστίζει 21.700 ευρώ. Ας δούμε τα σημεία στα οποία «πονάει» το Polo, συγκριτικά με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.

ΑρνητικάΤα κόκκινα σημεία του VW Polo

ΑρνητικάΚοστίζει 21.700 ευρώ και έχει πολύ φτωχό εξοπλισμό

Όπως αναφέραμε, η βασική έκδοση του VW Polo, η Life, κοστίζει 21.700 ευρώ, μια τιμή που βρίσκεται στο ακριβότερο άκρο του μέσου όρου της κατηγορίας. Σε αυτά τα χρήματα όμως ο εξοπλισμός κρίνεται φτωχός, αφού δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος, ούτε camera οπισθοπορείας, ούτε cruise control, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment που έχει διάσταση 6,5 ίντσες πλέον θεωρείται μικρή.
 

ΑρνητικάΕίναι το χειρότερο της κατηγορίας στα φρένα

Το VW Polo είναι το χειρότερο της κατηγορίας του στον τομέα των φρένων, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν πως για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζονται 42 μέτρα. Για παράδειγμα το Hyundai i20 με τα 120 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θέλει 36 μέτρα για το 100-0 χλμ/ώρα, δηλαδή 6 μέτρα λιγότερα.
 

ΑρνητικάΜε 95 άλογα και 5αρι σασμάν θες πάνω από 400 μέτρα για να προσπεράσεις

Ο χρόνος προσπέρασης 80-120 χλμ/ώρα του VW Polo των 95 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο είναι 14,8 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που το κατατάσσει 5ο από το τέλος. Αυτό μεταφράζεται σε 411 μέτρα. Για το 60-100 χλμ/ώρα, δηλαδή την προσπέραση σε επαρχιακό δίκτυο, το Polo θέλει 9,48 δευτερόλεπτα, ή αλλιώς 211 μέτρα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το Opel Corsa με τα 100 άλογα και επίσης χειροκίνητο σασμάν χρειάζεται 9,5 και 7,13 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, δηλαδή ολοκληρώνει τις διαδικασίες σε 53 και 147 μέτρα νωρίτερα.
Σε αυτό ενδέχεται να φταίει το κιβώτιο 5 σχέσεων που διαθέτει το Polo, το οποίο έχει αναγκαστικά πιο μακριά κλιμάκωση.
 

ΑρνητικάΈχει μόλις 2 χρόνια εγγύηση, όταν οι άλλοι φτάνουν στα 7 και στα 8

Η εγγύηση της VW έχει κολλήσει στα 2 χρόνια, όταν ο μέσος όρος της αγοράς έχει 5 και υπάρχουν εταιρείες που φτάνουν στα 7 αλλά και στα 8 έτη, όπως οι Kia και Ford αντίστοιχα.


Πώς το βλέπετε εσείς το VW Polo; Πώς προσπαθεί η εταιρεία να το τοποθετήσει στην αγορά με αυτά τα αρνητικά; Βασίζονται απλά στο όνομα «Polo»; Αρκεί πλέον μόνο αυτό;
Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του VW Polo και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

ΑρνητικάΤα κόκκινα σημεία του VW Polo

ΑρνητικάΚοστίζει 21.700 ευρώ και έχει πολύ φτωχό εξοπλισμό

Όπως αναφέραμε, η βασική έκδοση του VW Polo, η Life, κοστίζει 21.700 ευρώ, μια τιμή που βρίσκεται στο ακριβότερο άκρο του μέσου όρου της κατηγορίας. Σε αυτά τα χρήματα όμως ο εξοπλισμός κρίνεται φτωχός, αφού δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος, ούτε camera οπισθοπορείας, ούτε cruise control, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment που έχει διάσταση 6,5 ίντσες πλέον θεωρείται μικρή.
 

ΑρνητικάΕίναι το χειρότερο της κατηγορίας στα φρένα

Το VW Polo είναι το χειρότερο της κατηγορίας του στον τομέα των φρένων, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν πως για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζονται 42 μέτρα. Για παράδειγμα το Hyundai i20 με τα 120 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θέλει 36 μέτρα για το 100-0 χλμ/ώρα, δηλαδή 6 μέτρα λιγότερα.
 

ΑρνητικάΜε 95 άλογα και 5αρι σασμάν θες πάνω από 400 μέτρα για να προσπεράσεις

Ο χρόνος προσπέρασης 80-120 χλμ/ώρα του VW Polo των 95 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο είναι 14,8 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που το κατατάσσει 5ο από το τέλος. Αυτό μεταφράζεται σε 411 μέτρα. Για το 60-100 χλμ/ώρα, δηλαδή την προσπέραση σε επαρχιακό δίκτυο, το Polo θέλει 9,48 δευτερόλεπτα, ή αλλιώς 211 μέτρα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το Opel Corsa με τα 100 άλογα και επίσης χειροκίνητο σασμάν χρειάζεται 9,5 και 7,13 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, δηλαδή ολοκληρώνει τις διαδικασίες σε 53 και 147 μέτρα νωρίτερα.
Σε αυτό ενδέχεται να φταίει το κιβώτιο 5 σχέσεων που διαθέτει το Polo, το οποίο έχει αναγκαστικά πιο μακριά κλιμάκωση.
 

ΑρνητικάΈχει μόλις 2 χρόνια εγγύηση, όταν οι άλλοι φτάνουν στα 7 και στα 8

Η εγγύηση της VW έχει κολλήσει στα 2 χρόνια, όταν ο μέσος όρος της αγοράς έχει 5 και υπάρχουν εταιρείες που φτάνουν στα 7 αλλά και στα 8 έτη, όπως οι Kia και Ford αντίστοιχα.


Πώς το βλέπετε εσείς το VW Polo; Πώς προσπαθεί η εταιρεία να το τοποθετήσει στην αγορά με αυτά τα αρνητικά; Βασίζονται απλά στο όνομα «Polo»; Αρκεί πλέον μόνο αυτό;
Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του VW Polo και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.

Σελ.
2
Το VW Polo απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του
Σελ.
3
Volkswagen Polo. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Σελ.
4
Volkswagen Polo. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας;
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε
  • Kwstas Lampropoulos

    Δλδ πραγματικά, τι θέμα έχει αυτό το Polo με τα φρένα του ρε παιδί μου?? Σε όλα τα περιοδικά αυτό γράφουν!!

    Προβολή περισσότερων σχολίων
  • Andys Andreou

    Μου είπε ένας να ανταλλάξουμε με golf 6 και να του δώσω impreza wrx 2001😂😂😂😂για μαλακά πσαχνεις αδελφε του ειπα

  • Aristotelis Venieratos

    Χίλιες φορές ένα i20

  • Βασίλης Θαλής

    Πως να μην θες 400 μέτρα για προσπέραση, με 95 φοράδες όλες κι όλες...?

  • Giorgos Karavasilakis

    Ακόμα στο 2000 έχει μείνει η Vag παιδιά! Δεν εξελίσσει στην πραγματικότητα τα αυτοκίνητα της...

  • ΤακηΣ ΠλατανοΣ

    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ VW.

  • Thodoris Kagkalos

    Όταν η γυναίκα είναι όμορφη τι σε πειράζει αν δεν έχει μυαλό, απλά δεν ανοίγεις συζήτηση.🙄

  • Nikos Nick

    Οι Γερμανοί διατάζουν κ τ ανθρωπακια εκτελουν χρόνια τώρα.....

  • Leonidas Plakoutsis

    Ξεχάσατε το σημαντικότερο. Καίει λάδια και θεωρείται φυσιολογικό από τον κατασκευαστή. Πάλι καλά που δεν το θεωρούν στοιχείο εξοπλισμού...

  • Giovanni Eggo

    Οπως ολα τα γερμανικα και ιδιαιτερα της VW..τελειωσαν..μονο ασιατες πλεον..

  • Panos Papakwstas

    Πέρα από ζημιές που βγάζουν δεν αξίζουν τπτ

  • Αλέξανδρος Ολιβέιρα

    Πως το πετσοκόψατε έτσι, τα σκαμπό μου;

  • Antonia Mixeli

    Οι Έλληνες είναι τόσο ζώα σαν λαός που μπορείς να τους πουλήσεις τα πάντα

  • Σωτήρης Χ.

    Στον όμιλο ρίχνουν πιο πολύ βάρος στο Ibiza και στο Fabia. Τα οποία είναι τα αντίστοιχα αυτοκίνητα του Πόλο. Με τον ίδιο κινητήρα είτε βενζίνης είτε πετρελαίου. Οπότε αν θες να πας σε αυτήν την κατηγορία, καλύτερα να πάρεις Ibiza ή Fabia. Έχεις τον κινητήρα της Volkswagen με καλύτερα φρένα και εξοπλισμό. Η Volkswagen (μεμονωμένα σαν μάρκα) δίνει περισσότερο βάρος στο Golf (για μένα ναυαρχίδα της μάρκας), στο Passat και σε άλλα μοντέλα.

  • Αντώνης Δαριβιανακης

    22 Χιλ διά μίαν κουράδεν;

  • Chris Psls

    Γερμανική απάτη! Μακριά! Πέρασαν τα χρόνια που πουλούσαν αέρα!

  • Philippos Filios

    Κουβάς για πέταμα

  • Kristay Zobi

    Ναζιστικά σκουπίδια

  • Ελευθεριος Μπαρδης

    Μιλάμε για Γερμανούς,, τι δεν καταλαβαίνετε;;; Σου πουλάνε πρόβατο για λύκο...

  • Sakis Gabriel

    Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω

  • Chris Koum

    Σίγουρα θα βρεθούν κορόιδα να το πάρουν...

  • Nikos Saridis

    Γερμανοί, οι μεγαλύτεροι απατεώνες...

  • Lakis Kretsis

    Καλησπέρα σας , η VW έχει χάσει πάρα πολλές θέσεις στην καρδιά και στο μυαλό μας , πανάκριβα αυτοκίνητα , εκτός τους συναγωνισμού , απαράδεκτη εγγύηση , που πολλές φορές δεν τυρούν ούτε μέσα στα 2 χρόνια και με πάμπολλες πλέον βλάβες !!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΑΚΡΙΒΑ !!! ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑ

  • Νίκος Νίκου

    Είναι το πιο όμορφο σε σχεδίαση, αλλά δυστυχώς υστερεί σε φρένα και κινητήρα, για το 95άρι μιλάμε. Το 1200άρι Peugeot 208 έρχεται πιο ροπάτο σε χαμηλές στροφές.

  • Dimitris Kontogiannakoudis

    ΣΑΒΟΥΡΕΣ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ

  • Stelios Hightower

    Υπηρχαν και χειροτερα . Καποτε πουλαγαν το πολο με 1000 κυβικα και 50 αλογα. Γελαγαν και τα πεζοδρομια

  • Xaris Rousis

    Έχω πόλο Υπερεκτιμημένα αμάξια Ούτε τα μισά λεφτά αξίζουν Φυσικά και δεν θα ξαναπάρω

  • Radiotopoulos Adonis

    Με τα ίδια χρήματα 120 άλογα αυτόματο

  • Γεωργιος Βεσκουκης

    Ποτέ Γερμανικά Αυτοκίνητα

  • Γεωργιος Βεσκουκης

    Είναι κουβαγκεν Για Την Θάλασσα Είναι

  • Stauros Petrou

    Έλα μωρέ. Έχουν κολλήσει όλοι με ένα vw. Τους τα τρώνε οι Γερμανοί σε ανταλλακτικά φουλ. Άσε που γίνεται κουραστικό να βλέπεις τις ίδιες κ ίδιες ζημιές κ να μην τις φτιάχνουν έστω στο επόμενο μοντέλο. Άσε το χρώμα που σε όλα έχει πετάξει το βερνίκι κ ασπρίζουν σαν να είναι άρρωστα.

  • Sokin Nick

    GOLF GTI , ΙΒΙΖΑ CUPRA 20VT , TT ROADSTER 8N. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΈΝΑΣ ΓΡΥΛΟΣ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΓΚΟΛΦ Κ ΕΝΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΣΤΟ ΤΤ..... ΣΤΑΓΌΝΑ ΛΑΔΙ ....ΕΥΛΑΒΙΚΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ. ΖΕΣΤΑΜΑ , ΚΡΥΩΜΑ . ΚΑΛΑ ΛΑΔΙΑ Κ ΦΙΛΤΡΑ 1 ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ Ή ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΕ 5000-7000 ΧΛΜ Κ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΙΧ..

  • Fanis Giouroukis

    VW. Τα αγαπημένα αυτοκίνητα των συνεργείων. Χρήμα να έχεις να πληρώνεις ζημιές.

  • Γωγος Σωτηρης

    Ναι αλλά είναι γερμανικό premium 😂😂😂

  • Jonn Lewntaridis

    Ούτε στη Γερμανία που τα παράγει δεν κυκλοφορούν είναι αλήθεια περισσότερα κλιο έχει πάρα πολο

  • John Anagnostopoulos

    Ακόμη ένα Γερμανικό Υπερτιμημένο Σκουπιδι.

  • Manolis Dretakis

    Όλα τα αυτοκίνητα από το 2010 και μετά ... είναι κουβάδες και μάλιστα ... ίδιοι κουβάδες !

  • Periklis Kagialaris

    Έχει τα μειονεκτήματα του ΑΛΛΑ έχει αφράτα πλαστικά στο ταμπλό... Ζουλιούνται ρε παιδί μου...άλλα επίπεδα πρόσφυσης. Δεν με νοιάζει τίποτε άλλο. Μετά από 30 χρόνια ανάγνωσης ειδικου τύπου εχει γινει το μυαλό κατίκι κι έχω πειστεί ότι ποιότητα κατασκευής==μαλακά πλαστικά στο ταμπλό. Επίσης οι διαφημιστές με πείσαμε πως το πρωτεύον κριτήριο αγοράς είναι το brand recognition. Αυτό είναι κριτήριο αγοράς, τι λογότυπο θα βλέπεις στο τιμόνι και κυριότερα το θα βλέπουν οι άλλοι στην μάσκα. Τα άλλα είναι δευτερεύοντα: κινητήρας, φρένα, εξοπλισμός καμπίνας, εγγύηση, κόστος σέρβις/συντήρησης και κατανάλωσης, αξιοπιστία, κλπ. Αυτά είναι για τους λογιστές!

  • Βασιλης Χριστοδουλου

    Η χαρά των συνεργείων τα γερμανικά αυτοκίνητα..

  • Yannis Roussas

    Επισκευη κιβωτιου διπλου συμπλεκτη στα 20 χιλ. km. Κοστος 1300 ευρω. Εκτος εγγυησης φυσικα.

  • Giorgos Laoumtzis

    Ο κόσμος ακούει γερμανικό και ψωνίζει. Μετά έρχεται ο λογαριασμός 🤣🤣🤣🤣

  • Χρήστος Μουσικίδης

    Καλά κάνετε και τα λέτε. Να τα λέτε για όλα τα αμάξια. Βέβαια πουλιέται σαν μεταχειρισμένο καλά. Όμως αν αγοράς ακριβά θες να το πουλάς ακριβά. Τώρα το θέμα πρεστιζ κλπ. Νάχαμε να λέγαμε.

  • Νίκος Αθανασιάδης

    Δεν μπορεί να δώσει πάνω από 2 χρόνια εγγύηση δεν αντεχει τόσο ούτως ή άλλως

  • Stavros Samios

    Οι Γερμανοί πουλάνε ακόμη "όνομα" και ίσως παλιές δόξες. Κορεάτες και Ιάπωνες κάνουν την καλή δουλειά καιρό σωστό marketing!!!

  • Kroister Dim

    6 στους 6 φίλους που το αγόρασαν είχαν θέματα στους 6 πρώτους μήνες κυρίως με ηλεκτρολογικά. Μόνο φάτσα έχει καλή και τίποτα παραπάνω...

  • Dimitris Anastasopoulos

    Όταν υπάρχει το yaris στην κατηγορία του τι θα μπορούσες να βρεις θετικό?Τι να συγκρίνεις?Δε θα έδινα αυτά τα χρήματα για αυτό το EIX με τίποτα.

  • Πέτρος Τσονόπουλος

    ψόφιο, ακριβο service, κακη αγορα που μετανιωσα

  • Nikos Demetzos

    Αμάξι με 55000χιλ και καίει λάδι ποιο πολύ από βενζίνη χωριά τα ηλεκτρικά πεταμένα λεφτα

  • Yannis Bagkatzounis

    Η κανονική του τιμή έπρεπε να είναι τουλάχιστον 5000 ευρώ κάτω.

  • Γκέγκας Κωνσταντίνος

    Vw group...όλα τα σημεία κόκκινα.....σαραβαλέξ

  • Sophia Trilivas

    ΙΑΠΩΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΘΩΝ ΑΠΟ POLO

  • Nikos Papamichalis

    Αφού το λέει καί ή λέξη πόλο είναι αυτοκίνητο μεταφοράς στα γήπεδα πού παίζουν πόλο τι να τής κάνει τής πολυτέλειες??

  • Μιχάλης Αναστασιάδης

    Είχα στον παρελθόν επί 12 και πλέον χρόνια POLO. Όταν το άλλαξαν απογοητευμένος κατέληξα στο UP το οποίο μας ικανοποίησε, απόλυτα. Όμως προς μεγάλη μου έκπληξη, σταματούν την παραγωγή του περί τα τέλη του χρόνου!!! Συγχαρητήρια VW!!!

  • Epithetiko Elikoptero II

    Χώρια που θέλει να κουβαλάς και ένα μπιτονι με λάδια για να προσθέτεις...

  • Giannis Koutsougkoulos

    Γενικά μια απ' τις χειρότερες μάρκες, ωστόσο δουλεύουν τα συνεργεία,να έχουν δουλειά οι μαστόροι....

  • Antony Vlachos

    Έχω το polo της προηγούμενης γενιάς. Συμφωνώ και επαυξάνω σε ότι λέει το άρθρο και επιπλέον μου έχει βγάλει ένα σωρό βλάβες. Μετά από κάθε ταξίδι που κάνω μου βγάζει και μία μεγάλη βλάβη. Λες και όταν ζεσταίνεται για αρκετή συνεχόμενη ώρα κάτι δεν αντέχει και χαλάει! Έχω "ματώσει "!

  • Χαράλαμπος Πάσχος

    Επειδή το είδα στην έκθεση, πράγματι είναι υπερτιμημένο, η φθηνή έκδοση είναι τελείως γυμνή, συν τα λάδια που γράφουν όλοι ότι θα καίει. Το μόνο όμορφο είναι η εμφάνισή του αλλά αυτό αρκεί για να το αγοράσει κανείς;

  • Giannis Koutsougkoulos

    οι μεγαλύτεροι απατεώνες στο αυτοκίνητο,, Γερμανοι.

  • Angelos Angelidis

    <Ποιότητα κατασκευής> (λαμαρινών) κ απεριόριστη... εγγύηση χιλιομέτρων σε έν σόρρυ σε 2 χρονια) κ να μένεις στο αυτοκινητο κ να οδηγάς ταυτοχρονα σε δύο χρόνια δεν φτάνεις ούτε τα 80 Χιλ χιλιομετρα χαχαχα! Τι παπά πουλάς ρε κουβαγκεν...Α ξέχασα έχει χοντρή λαμαρίνα αν τρακάρεις βγαίνεις ζωντανός...Ευτυχώς το ξεφωρτωθηκα κ γλυτωσα

  • Fedon Hatzakis

    Δεν μπορει να συναγωνιστει τα υβριδικα της toyota

  • Giwrgos Maxairas

    Ξεχάσατε και τα μοτέρ που είναι ζημιαρικα

  • Διονύσης Γκορτσίλας

    Συγκρίνετε χιλιάρι με 90 άλογα με χιλιοπεντακοσαρι τούρμπο με 150 άλογα? Ωραία σύγκριση, δλδ να συγκρίνουμε και τα παπάκια με χαγιαμπουσα......

  • Γεωργιος Ασημακοπουλος

    Βάλε και ένα γρύλο για το παράθυρο κυρ Στέφανε ...ναι ναι ξαναεσπασε.....και βάλε και κανέναν πολλαπλασιαστή .....ναι κυρ Στέφανε βαλε πάλι να έχουμε στο Πορτ μπαγκαζ καβατζα για ώρα ανάγκης....αααααα και λάδι κυρ Στέφανε ....πολύ λάδι .....δεν πειραζει που είναι ακριβό....πήρα market pass

  • Γιώργος Κολοκυθάς

    Βασικά δεν έχει 4 κόκκινα σημεία το Polo. Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο από μόνο του

  • Chris Stefanou

    22 χιλιάρικα το πολο 🤣

  • Αλέξανδρος Δέλλας

    Σαν σκάφος κακό δεν είναι, απλά η Φολκσβαγεν και υπερκοστολογεί και δεν προσφέρει τίποτα ειδικά στις βασικές εκδόσεις

  • Timos Paraskevas

    " Γερμανική ποιότητα κατασκευής " 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Ηλιας Κατσουλης

    Από αυτά τα ρημάδια μόνο 1990 με αρχές 2000 κάποιοι κινητήρες ΑΕΑ ΑΕΒ ΑΕR κλπ ήταν καλοι σαν μεταλλα όχι περιφερειακά απο κει και μετά μπαρμπουτσαλα και οσο να κράζουν τους ιαπωνες για τσιγκους και παλιοπλαστικα απο το ίδιο καζάνι αγοράζουν σχεδόν οπότε..φρου φρου και αρώματα

  • Aris Kouts

    Εδω και πολλα χρονια το polo ο περιγελος της κατηγοριας ηταν, μαζι με το corsa.

  • Anthony Anthony

    Μαλλον ιδεα δν εχετε...60000 κ κιχ..παρτε ντατσουν...εχετε καταντησει αηδια

  • Kappas Kostis

    Μπορεί να έχει μόνο 4 καλά και όοοολα τα άλλα κακά !!!!!!

  • Βασιλης Θεοχαρης

    Δεν ξερουν οι γερμανοι να φτιαχνουν μικρα αυτοκινητα...στα μεγαλα οκ

  • Timos Paraskevas

    Γερμανικά θέατρα

  • Ξενοφων Λαγος

    Κουβαγκεν 😂

  • Χαράλαμπος Πιλικιδης

    Γενικά τα γερμανικά ήταν πάντα ακριβά. Δίχως να τα αξίζουν, πάντα. Απλά έχει μείνει στην συνείδηση του κόσμου, ότι τα γερμανικά είναι πολύ αξιόπιστα αμάξια.

  • Φωκίωνας Μπακατσακης

    δες σχόλια

  • Agiostratidis Giannis

    Παρόλο που δεν είμαι υπέρ και φανατικός τις group vag. Έχω στη κατοχή μου εταιρικό polo 1.6 diesel με 95 άλογα 5 κιβώτιο και μπορώ να πω οτι όχι απλά παει πολύ καλά άπλα σκάβει άσφαλτο και δεν το πιάνεις κανένα απο τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού σε οδηγική συμπεριφορά ενεργητική ασφάλεια κ.τ.λ. Εχω δοκιμάσει άπειρα αυτοκίνητα και με προβληματίζει γιατί σε ένα χρόνο αλλάζουμε αυτοκίνητο λόγο λήξεως τις συμβάσεις με την leasing και ανανέωση τους με άλλο και δεν μπορώ να βρω κάτι αντίστοιχο.

  • Dimitris Savvas

    Ξερετε εσεις .datsun κι αγιος ο Θεος..

  • Ανδρέας Μούτσος

    Εσείς που κοροϊδεύεται τα Γερμανικά τα δικά σας καθαρόαιμα είναι νομιζεται εν έτη 2023 γελάνε και τα πιστόνια

  • Νικος Δελ

    Άλλος ένας κουβάς με ρόδες της VW 😂

  • Χρήστος Παπαδάτος

    Σαπιλα

  • Κωνσταντίνος Βασιλοπουλος

    Μόνο 4?μήπως ξεχνάτε κάνενα μηδενικό?

  • Θωμας Χατζης

    1. Δεν είναι ακριβό, οι μισθοί μας είναι για κλάματα 2. Μην τρέχετε 3. Να τηρείτε τα όρια ταχύτητας και το μόνο που θα χρειαστεί να προσπεράσετε, θα είναι τρακτέρ 4. Τι να την κάνεις την εγγύηση όταν οι αντιπροσωπείες δεν αναγνωρίζουν κατασκευαστικές αστοχίες και μας λένε πως φταίει η κακή χρήση από τον οδηγό.

  • Stelios Montefeltro

    φωτο

  • Bill Giannopoulos

    Aris Petrou

  • Hellin Spartan

    Αλλά θα ζει για πάντα και ποτέ δεν πρόκειται να ξεπεραστεί σε ποιότητα ουτε σε 30 χρόνια. Οπως ολα τα πόλο ανέκαθεν 👍

  • Dimitris Korizis

    Η χαρά του συνεργείου

  • Zervoleas Stefanos

    Σαββουρες

  • Βασιλης Θεοχαρης

    η mazda με το Skyactiv εχει το καλυτερο μοτερ.

  • Dimitris Kontogiannakoudis

    HONDA HAS VERY EXPENCIVE SALES NETWORK IN GREECE....

  • Dimitris Kontogiannakoudis

    μονο 1 ) MAZDA και 2 ) TOYOTA

  • Alexis Georgiadis

    Kouvagen.

  • Dimitris Nerazzuro Tzo

    Giannis Mass

  • Dimitris Charalampidis

    εννοείς scoda fabia 🥲

  • Γιωργος Φιαμ

    Ρημαδι 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Vasilis Voumvakis

    Θύματα πάντα υπάρχουν

  • Δημήτρης Βασιλάκης

    Είχα δύο Polo. Τρίτο δεν θα έχω.

  • Xristos Kampas

    Γιατί? τά προηγουμενα polo ήταν καλά για νά είναι αυτό?

  • Μανωλης Σισκας

    Βάλε και τις υπερωρίες της ένδειξης check engine

  • Kappas Kostis

    Μπορεί να έχει μόνο 4 καλά και όοοολα τα άλλα κακά !!!!!!

  • τασος παπαμιχαλης

    Κουwagen....

  • Giorgos Agiovlasitis

    Άλλο ένα κακό VW

  • Chris Fotopoulos

    Ibiza FR και με τα ρέστα παγωτά

  • Anthony Anthony

    Μαλλον ιδεα δν εχετε...60000 κ κιχ..παρτε ντατσουν...εχετε καταντησει αηδια

  • Chris Stefanou

    22 χιλιάρικα το πολο 🤣

  • Timos Paraskevas

    Γερμανικά θέατρα

  • κωστας κυριακιδης

    Από το 2008 μέχρι σήμερα το μόνο προβλήμα που είχα είναι τα ηλεκτρικά παράθυρα όντως είναι σαν άρμα στην αξιοπιστία δεν πεθαίνει ποτέ 🤣🤣🤣🤣

  • Ξενοφων Λαγος

    Κουβαγκεν 😂

  • Χαράλαμπος Πιλικιδης

    Γενικά τα γερμανικά ήταν πάντα ακριβά. Δίχως να τα αξίζουν, πάντα. Απλά έχει μείνει στην συνείδηση του κόσμου, ότι τα γερμανικά είναι πολύ αξιόπιστα αμάξια.

  • Chris Koum

    Σίγουρα θα βρεθούν κορόιδα να το πάρουν...

  • Manolis G. Chatzikonstantinou

    Βρείτε μερικά αρνητικά ακομα. Έχετε πλάκα.

  • Giwrgos Maxairas

    Ξεχάσατε και τα μοτέρ που είναι ζημιαρικα

  • Βασιλης Θεοχαρης

    Στην 5ετια,κατω απο 100.000χλμ -στραβωσαν οι δισκοπλακες,οι ειδικοι ειπαν: περασες μεσα απο νερα οταν ηταν ζεστες!!! -Στραβωσε το εμπρος ψαλιδι,καβαλας πεζοδρομια -Αλλαγη δισκο,πλατο, εχεις το ποδι συνεχεια στον συμπλεκτη Subaru vivio 30 χρονια ,μονο λαδια και μπαταρια,ουτε λαμπα αλλαγη...

  • Dimitris Kontogiannakoudis

    μονο 1 ) MAZDA και 2 ) TOYOTA

  • Νικος Δελ

    Άλλος ένας κουβάς με ρόδες της VW 😂

  • Dimitris Striftos

    ξέχασαν να γράψουν ότι είναι και φριτέζα ❤️

  • Angelos Angelidis

    <Ποιότητα κατασκευής> (λαμαρινών) κ απεριόριστη... εγγύηση χιλιομέτρων σε έν σόρρυ σε 2 χρονια) κ να μένεις στο αυτοκινητο κ να οδηγάς ταυτοχρινα σε δύο χρόνια δεν φτάνεις ούτε τα 80 Χιλ χιλιομετρα χαχαχα! Τι παπά πουλάς ρε κουβαγκεν...Α ξέχασα έχει χοντρή λαμαρίνα αν τρακάρεις βγαίνεις ζωντανός...Ευτυχώς το ξεφωρτωθηκα κ γλυτωσα

  • Γιώργος Κολοκυθάς

    Βασικά δεν έχει 4 κόκκινα σημεία το Polo. Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο από μόνο του

Διαβάστε και άλλα σχόλια στην σελίδα μας στο Facebook