σχόλια
Τι δεν σας έχουν πει για το VW Polo
σχόλια
Τα 4 κόκκινα σημεία του VW Polo
Ξεψαχνίζουμε το VW Polo και αποκαλύπτουμε τις αδυναμίες που έχει. Είναι ακριβό, κάνει 21.700 και έχει πολύ φτωχό εξοπλισμό. Τα φρένα του είναι τα χειρότερα στην κατηγορία, καθώς θέλει 5 μέτρα περισσότερα από τα υπόλοιπα μικρά, ενώ παράλληλα έχει 95 άλογα και για να προσπεράσει θέλει 400 μέτρα. Τέλος, έχει πολύ χαμηλή εγγύηση 2 ετών, όταν άλλοι φτάνουν στα 7 και 8 χρόνια.
Τι δεν σας έχουν πει για το VW Polo
Το VW Polo είναι ένα δημοφιλές μοντέλο της μικρής κατηγορίας, το οποίο έχει εδραιωθεί εδώ και χρόνια στην αγορά. Πόσο καλό είναι στην πραγματικότητα το γερμανικό μικρό; Ήρθε η ώρα να αναλύσουμε το VW Polo και να σας αποκαλύψουμε τα πολύ αδύναμα σημεία του, όπως κάνουμε και σε άλλα δημοφιλή μοντέλα.
Επιλέγουμε τη βασική έκδοση του Polo, η οποία διαθέτει χιλιάρη βενζινοκινητήρα 95 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, και στο εισαγωγικό πακέτο εξοπλισμού κοστίζει 21.700 ευρώ. Ας δούμε τα σημεία στα οποία «πονάει» το Polo, συγκριτικά με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Τα κόκκινα σημεία του VW Polo
Κοστίζει 21.700 ευρώ και έχει πολύ φτωχό εξοπλισμό
Όπως αναφέραμε, η βασική έκδοση του VW Polo, η Life, κοστίζει 21.700 ευρώ, μια τιμή που βρίσκεται στο ακριβότερο άκρο του μέσου όρου της κατηγορίας. Σε αυτά τα χρήματα όμως ο εξοπλισμός κρίνεται φτωχός, αφού δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος, ούτε camera οπισθοπορείας, ούτε cruise control, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment που έχει διάσταση 6,5 ίντσες πλέον θεωρείται μικρή.Είναι το χειρότερο της κατηγορίας στα φρένα
Το VW Polo είναι το χειρότερο της κατηγορίας του στον τομέα των φρένων, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν πως για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζονται 42 μέτρα. Για παράδειγμα το Hyundai i20 με τα 120 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θέλει 36 μέτρα για το 100-0 χλμ/ώρα, δηλαδή 6 μέτρα λιγότερα.Με 95 άλογα και 5αρι σασμάν θες πάνω από 400 μέτρα για να προσπεράσεις
Ο χρόνος προσπέρασης 80-120 χλμ/ώρα του VW Polo των 95 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο είναι 14,8 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που το κατατάσσει 5ο από το τέλος. Αυτό μεταφράζεται σε 411 μέτρα. Για το 60-100 χλμ/ώρα, δηλαδή την προσπέραση σε επαρχιακό δίκτυο, το Polo θέλει 9,48 δευτερόλεπτα, ή αλλιώς 211 μέτρα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το Opel Corsa με τα 100 άλογα και επίσης χειροκίνητο σασμάν χρειάζεται 9,5 και 7,13 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, δηλαδή ολοκληρώνει τις διαδικασίες σε 53 και 147 μέτρα νωρίτερα.Σε αυτό ενδέχεται να φταίει το κιβώτιο 5 σχέσεων που διαθέτει το Polo, το οποίο έχει αναγκαστικά πιο μακριά κλιμάκωση.
Έχει μόλις 2 χρόνια εγγύηση, όταν οι άλλοι φτάνουν στα 7 και στα 8
Η εγγύηση της VW έχει κολλήσει στα 2 χρόνια, όταν ο μέσος όρος της αγοράς έχει 5 και υπάρχουν εταιρείες που φτάνουν στα 7 αλλά και στα 8 έτη, όπως οι Kia και Ford αντίστοιχα.Πώς το βλέπετε εσείς το VW Polo; Πώς προσπαθεί η εταιρεία να το τοποθετήσει στην αγορά με αυτά τα αρνητικά; Βασίζονται απλά στο όνομα «Polo»; Αρκεί πλέον μόνο αυτό;
Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του VW Polo και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.
Τα κόκκινα σημεία του VW Polo
Κοστίζει 21.700 ευρώ και έχει πολύ φτωχό εξοπλισμό
Όπως αναφέραμε, η βασική έκδοση του VW Polo, η Life, κοστίζει 21.700 ευρώ, μια τιμή που βρίσκεται στο ακριβότερο άκρο του μέσου όρου της κατηγορίας. Σε αυτά τα χρήματα όμως ο εξοπλισμός κρίνεται φτωχός, αφού δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος, ούτε camera οπισθοπορείας, ούτε cruise control, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment που έχει διάσταση 6,5 ίντσες πλέον θεωρείται μικρή.Είναι το χειρότερο της κατηγορίας στα φρένα
Το VW Polo είναι το χειρότερο της κατηγορίας του στον τομέα των φρένων, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν πως για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζονται 42 μέτρα. Για παράδειγμα το Hyundai i20 με τα 120 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θέλει 36 μέτρα για το 100-0 χλμ/ώρα, δηλαδή 6 μέτρα λιγότερα.Με 95 άλογα και 5αρι σασμάν θες πάνω από 400 μέτρα για να προσπεράσεις
Ο χρόνος προσπέρασης 80-120 χλμ/ώρα του VW Polo των 95 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο είναι 14,8 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που το κατατάσσει 5ο από το τέλος. Αυτό μεταφράζεται σε 411 μέτρα. Για το 60-100 χλμ/ώρα, δηλαδή την προσπέραση σε επαρχιακό δίκτυο, το Polo θέλει 9,48 δευτερόλεπτα, ή αλλιώς 211 μέτρα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το Opel Corsa με τα 100 άλογα και επίσης χειροκίνητο σασμάν χρειάζεται 9,5 και 7,13 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, δηλαδή ολοκληρώνει τις διαδικασίες σε 53 και 147 μέτρα νωρίτερα.Σε αυτό ενδέχεται να φταίει το κιβώτιο 5 σχέσεων που διαθέτει το Polo, το οποίο έχει αναγκαστικά πιο μακριά κλιμάκωση.
Έχει μόλις 2 χρόνια εγγύηση, όταν οι άλλοι φτάνουν στα 7 και στα 8
Η εγγύηση της VW έχει κολλήσει στα 2 χρόνια, όταν ο μέσος όρος της αγοράς έχει 5 και υπάρχουν εταιρείες που φτάνουν στα 7 αλλά και στα 8 έτη, όπως οι Kia και Ford αντίστοιχα.Πώς το βλέπετε εσείς το VW Polo; Πώς προσπαθεί η εταιρεία να το τοποθετήσει στην αγορά με αυτά τα αρνητικά; Βασίζονται απλά στο όνομα «Polo»; Αρκεί πλέον μόνο αυτό;
Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του VW Polo και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.
Σελ. 2 | Το VW Polo απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του |
Σελ. 3 | Volkswagen Polo. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 4 | Volkswagen Polo. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |
Δλδ πραγματικά, τι θέμα έχει αυτό το Polo με τα φρένα του ρε παιδί μου?? Σε όλα τα περιοδικά αυτό γράφουν!!
Προβολή περισσότερων σχολίων
Μου είπε ένας να ανταλλάξουμε με golf 6 και να του δώσω impreza wrx 2001😂😂😂😂για μαλακά πσαχνεις αδελφε του ειπα
Χίλιες φορές ένα i20
Πως να μην θες 400 μέτρα για προσπέραση, με 95 φοράδες όλες κι όλες...?
Ακόμα στο 2000 έχει μείνει η Vag παιδιά! Δεν εξελίσσει στην πραγματικότητα τα αυτοκίνητα της...
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ VW.
Όταν η γυναίκα είναι όμορφη τι σε πειράζει αν δεν έχει μυαλό, απλά δεν ανοίγεις συζήτηση.🙄
Οι Γερμανοί διατάζουν κ τ ανθρωπακια εκτελουν χρόνια τώρα.....
Ξεχάσατε το σημαντικότερο. Καίει λάδια και θεωρείται φυσιολογικό από τον κατασκευαστή. Πάλι καλά που δεν το θεωρούν στοιχείο εξοπλισμού...
Οπως ολα τα γερμανικα και ιδιαιτερα της VW..τελειωσαν..μονο ασιατες πλεον..
Πέρα από ζημιές που βγάζουν δεν αξίζουν τπτ
Πως το πετσοκόψατε έτσι, τα σκαμπό μου;
Οι Έλληνες είναι τόσο ζώα σαν λαός που μπορείς να τους πουλήσεις τα πάντα
Στον όμιλο ρίχνουν πιο πολύ βάρος στο Ibiza και στο Fabia. Τα οποία είναι τα αντίστοιχα αυτοκίνητα του Πόλο. Με τον ίδιο κινητήρα είτε βενζίνης είτε πετρελαίου. Οπότε αν θες να πας σε αυτήν την κατηγορία, καλύτερα να πάρεις Ibiza ή Fabia. Έχεις τον κινητήρα της Volkswagen με καλύτερα φρένα και εξοπλισμό. Η Volkswagen (μεμονωμένα σαν μάρκα) δίνει περισσότερο βάρος στο Golf (για μένα ναυαρχίδα της μάρκας), στο Passat και σε άλλα μοντέλα.
22 Χιλ διά μίαν κουράδεν;
Γερμανική απάτη! Μακριά! Πέρασαν τα χρόνια που πουλούσαν αέρα!
Κουβάς για πέταμα
Ναζιστικά σκουπίδια
Μιλάμε για Γερμανούς,, τι δεν καταλαβαίνετε;;; Σου πουλάνε πρόβατο για λύκο...
Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω
Σίγουρα θα βρεθούν κορόιδα να το πάρουν...
Γερμανοί, οι μεγαλύτεροι απατεώνες...
Καλησπέρα σας , η VW έχει χάσει πάρα πολλές θέσεις στην καρδιά και στο μυαλό μας , πανάκριβα αυτοκίνητα , εκτός τους συναγωνισμού , απαράδεκτη εγγύηση , που πολλές φορές δεν τυρούν ούτε μέσα στα 2 χρόνια και με πάμπολλες πλέον βλάβες !!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΑΚΡΙΒΑ !!! ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑ
Είναι το πιο όμορφο σε σχεδίαση, αλλά δυστυχώς υστερεί σε φρένα και κινητήρα, για το 95άρι μιλάμε. Το 1200άρι Peugeot 208 έρχεται πιο ροπάτο σε χαμηλές στροφές.
ΣΑΒΟΥΡΕΣ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
Υπηρχαν και χειροτερα . Καποτε πουλαγαν το πολο με 1000 κυβικα και 50 αλογα. Γελαγαν και τα πεζοδρομια
Έχω πόλο Υπερεκτιμημένα αμάξια Ούτε τα μισά λεφτά αξίζουν Φυσικά και δεν θα ξαναπάρω
Με τα ίδια χρήματα 120 άλογα αυτόματο
Ποτέ Γερμανικά Αυτοκίνητα
Είναι κουβαγκεν Για Την Θάλασσα Είναι
Έλα μωρέ. Έχουν κολλήσει όλοι με ένα vw. Τους τα τρώνε οι Γερμανοί σε ανταλλακτικά φουλ. Άσε που γίνεται κουραστικό να βλέπεις τις ίδιες κ ίδιες ζημιές κ να μην τις φτιάχνουν έστω στο επόμενο μοντέλο. Άσε το χρώμα που σε όλα έχει πετάξει το βερνίκι κ ασπρίζουν σαν να είναι άρρωστα.
GOLF GTI , ΙΒΙΖΑ CUPRA 20VT , TT ROADSTER 8N. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΈΝΑΣ ΓΡΥΛΟΣ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΓΚΟΛΦ Κ ΕΝΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΣΤΟ ΤΤ..... ΣΤΑΓΌΝΑ ΛΑΔΙ ....ΕΥΛΑΒΙΚΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ. ΖΕΣΤΑΜΑ , ΚΡΥΩΜΑ . ΚΑΛΑ ΛΑΔΙΑ Κ ΦΙΛΤΡΑ 1 ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ Ή ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΕ 5000-7000 ΧΛΜ Κ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΙΧ..
VW. Τα αγαπημένα αυτοκίνητα των συνεργείων. Χρήμα να έχεις να πληρώνεις ζημιές.
Ναι αλλά είναι γερμανικό premium 😂😂😂
Ούτε στη Γερμανία που τα παράγει δεν κυκλοφορούν είναι αλήθεια περισσότερα κλιο έχει πάρα πολο
Ακόμη ένα Γερμανικό Υπερτιμημένο Σκουπιδι.
Όλα τα αυτοκίνητα από το 2010 και μετά ... είναι κουβάδες και μάλιστα ... ίδιοι κουβάδες !
Έχει τα μειονεκτήματα του ΑΛΛΑ έχει αφράτα πλαστικά στο ταμπλό... Ζουλιούνται ρε παιδί μου...άλλα επίπεδα πρόσφυσης. Δεν με νοιάζει τίποτε άλλο. Μετά από 30 χρόνια ανάγνωσης ειδικου τύπου εχει γινει το μυαλό κατίκι κι έχω πειστεί ότι ποιότητα κατασκευής==μαλακά πλαστικά στο ταμπλό. Επίσης οι διαφημιστές με πείσαμε πως το πρωτεύον κριτήριο αγοράς είναι το brand recognition. Αυτό είναι κριτήριο αγοράς, τι λογότυπο θα βλέπεις στο τιμόνι και κυριότερα το θα βλέπουν οι άλλοι στην μάσκα. Τα άλλα είναι δευτερεύοντα: κινητήρας, φρένα, εξοπλισμός καμπίνας, εγγύηση, κόστος σέρβις/συντήρησης και κατανάλωσης, αξιοπιστία, κλπ. Αυτά είναι για τους λογιστές!
Η χαρά των συνεργείων τα γερμανικά αυτοκίνητα..
Επισκευη κιβωτιου διπλου συμπλεκτη στα 20 χιλ. km. Κοστος 1300 ευρω. Εκτος εγγυησης φυσικα.
Ο κόσμος ακούει γερμανικό και ψωνίζει. Μετά έρχεται ο λογαριασμός 🤣🤣🤣🤣
Καλά κάνετε και τα λέτε. Να τα λέτε για όλα τα αμάξια. Βέβαια πουλιέται σαν μεταχειρισμένο καλά. Όμως αν αγοράς ακριβά θες να το πουλάς ακριβά. Τώρα το θέμα πρεστιζ κλπ. Νάχαμε να λέγαμε.
Δεν μπορεί να δώσει πάνω από 2 χρόνια εγγύηση δεν αντεχει τόσο ούτως ή άλλως
Οι Γερμανοί πουλάνε ακόμη "όνομα" και ίσως παλιές δόξες. Κορεάτες και Ιάπωνες κάνουν την καλή δουλειά καιρό σωστό marketing!!!
6 στους 6 φίλους που το αγόρασαν είχαν θέματα στους 6 πρώτους μήνες κυρίως με ηλεκτρολογικά. Μόνο φάτσα έχει καλή και τίποτα παραπάνω...
Όταν υπάρχει το yaris στην κατηγορία του τι θα μπορούσες να βρεις θετικό?Τι να συγκρίνεις?Δε θα έδινα αυτά τα χρήματα για αυτό το EIX με τίποτα.
ψόφιο, ακριβο service, κακη αγορα που μετανιωσα
Αμάξι με 55000χιλ και καίει λάδι ποιο πολύ από βενζίνη χωριά τα ηλεκτρικά πεταμένα λεφτα
Η κανονική του τιμή έπρεπε να είναι τουλάχιστον 5000 ευρώ κάτω.
Vw group...όλα τα σημεία κόκκινα.....σαραβαλέξ
ΙΑΠΩΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΘΩΝ ΑΠΟ POLO
Αφού το λέει καί ή λέξη πόλο είναι αυτοκίνητο μεταφοράς στα γήπεδα πού παίζουν πόλο τι να τής κάνει τής πολυτέλειες??
Είχα στον παρελθόν επί 12 και πλέον χρόνια POLO. Όταν το άλλαξαν απογοητευμένος κατέληξα στο UP το οποίο μας ικανοποίησε, απόλυτα. Όμως προς μεγάλη μου έκπληξη, σταματούν την παραγωγή του περί τα τέλη του χρόνου!!! Συγχαρητήρια VW!!!
Χώρια που θέλει να κουβαλάς και ένα μπιτονι με λάδια για να προσθέτεις...
Γενικά μια απ' τις χειρότερες μάρκες, ωστόσο δουλεύουν τα συνεργεία,να έχουν δουλειά οι μαστόροι....
Έχω το polo της προηγούμενης γενιάς. Συμφωνώ και επαυξάνω σε ότι λέει το άρθρο και επιπλέον μου έχει βγάλει ένα σωρό βλάβες. Μετά από κάθε ταξίδι που κάνω μου βγάζει και μία μεγάλη βλάβη. Λες και όταν ζεσταίνεται για αρκετή συνεχόμενη ώρα κάτι δεν αντέχει και χαλάει! Έχω "ματώσει "!
Επειδή το είδα στην έκθεση, πράγματι είναι υπερτιμημένο, η φθηνή έκδοση είναι τελείως γυμνή, συν τα λάδια που γράφουν όλοι ότι θα καίει. Το μόνο όμορφο είναι η εμφάνισή του αλλά αυτό αρκεί για να το αγοράσει κανείς;
οι μεγαλύτεροι απατεώνες στο αυτοκίνητο,, Γερμανοι.
<Ποιότητα κατασκευής> (λαμαρινών) κ απεριόριστη... εγγύηση χιλιομέτρων σε έν σόρρυ σε 2 χρονια) κ να μένεις στο αυτοκινητο κ να οδηγάς ταυτοχρονα σε δύο χρόνια δεν φτάνεις ούτε τα 80 Χιλ χιλιομετρα χαχαχα! Τι παπά πουλάς ρε κουβαγκεν...Α ξέχασα έχει χοντρή λαμαρίνα αν τρακάρεις βγαίνεις ζωντανός...Ευτυχώς το ξεφωρτωθηκα κ γλυτωσα
Δεν μπορει να συναγωνιστει τα υβριδικα της toyota
Ξεχάσατε και τα μοτέρ που είναι ζημιαρικα
Συγκρίνετε χιλιάρι με 90 άλογα με χιλιοπεντακοσαρι τούρμπο με 150 άλογα? Ωραία σύγκριση, δλδ να συγκρίνουμε και τα παπάκια με χαγιαμπουσα......
Βάλε και ένα γρύλο για το παράθυρο κυρ Στέφανε ...ναι ναι ξαναεσπασε.....και βάλε και κανέναν πολλαπλασιαστή .....ναι κυρ Στέφανε βαλε πάλι να έχουμε στο Πορτ μπαγκαζ καβατζα για ώρα ανάγκης....αααααα και λάδι κυρ Στέφανε ....πολύ λάδι .....δεν πειραζει που είναι ακριβό....πήρα market pass
Βασικά δεν έχει 4 κόκκινα σημεία το Polo. Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο από μόνο του
22 χιλιάρικα το πολο 🤣
Σαν σκάφος κακό δεν είναι, απλά η Φολκσβαγεν και υπερκοστολογεί και δεν προσφέρει τίποτα ειδικά στις βασικές εκδόσεις
" Γερμανική ποιότητα κατασκευής " 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Από αυτά τα ρημάδια μόνο 1990 με αρχές 2000 κάποιοι κινητήρες ΑΕΑ ΑΕΒ ΑΕR κλπ ήταν καλοι σαν μεταλλα όχι περιφερειακά απο κει και μετά μπαρμπουτσαλα και οσο να κράζουν τους ιαπωνες για τσιγκους και παλιοπλαστικα απο το ίδιο καζάνι αγοράζουν σχεδόν οπότε..φρου φρου και αρώματα
Εδω και πολλα χρονια το polo ο περιγελος της κατηγοριας ηταν, μαζι με το corsa.
Μαλλον ιδεα δν εχετε...60000 κ κιχ..παρτε ντατσουν...εχετε καταντησει αηδια
Μπορεί να έχει μόνο 4 καλά και όοοολα τα άλλα κακά !!!!!!
Δεν ξερουν οι γερμανοι να φτιαχνουν μικρα αυτοκινητα...στα μεγαλα οκ
Γερμανικά θέατρα
Κουβαγκεν 😂
Γενικά τα γερμανικά ήταν πάντα ακριβά. Δίχως να τα αξίζουν, πάντα. Απλά έχει μείνει στην συνείδηση του κόσμου, ότι τα γερμανικά είναι πολύ αξιόπιστα αμάξια.
δες σχόλια
Παρόλο που δεν είμαι υπέρ και φανατικός τις group vag. Έχω στη κατοχή μου εταιρικό polo 1.6 diesel με 95 άλογα 5 κιβώτιο και μπορώ να πω οτι όχι απλά παει πολύ καλά άπλα σκάβει άσφαλτο και δεν το πιάνεις κανένα απο τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού σε οδηγική συμπεριφορά ενεργητική ασφάλεια κ.τ.λ. Εχω δοκιμάσει άπειρα αυτοκίνητα και με προβληματίζει γιατί σε ένα χρόνο αλλάζουμε αυτοκίνητο λόγο λήξεως τις συμβάσεις με την leasing και ανανέωση τους με άλλο και δεν μπορώ να βρω κάτι αντίστοιχο.
Ξερετε εσεις .datsun κι αγιος ο Θεος..
Εσείς που κοροϊδεύεται τα Γερμανικά τα δικά σας καθαρόαιμα είναι νομιζεται εν έτη 2023 γελάνε και τα πιστόνια
Άλλος ένας κουβάς με ρόδες της VW 😂
Σαπιλα
Μόνο 4?μήπως ξεχνάτε κάνενα μηδενικό?
1. Δεν είναι ακριβό, οι μισθοί μας είναι για κλάματα 2. Μην τρέχετε 3. Να τηρείτε τα όρια ταχύτητας και το μόνο που θα χρειαστεί να προσπεράσετε, θα είναι τρακτέρ 4. Τι να την κάνεις την εγγύηση όταν οι αντιπροσωπείες δεν αναγνωρίζουν κατασκευαστικές αστοχίες και μας λένε πως φταίει η κακή χρήση από τον οδηγό.
φωτο
Aris Petrou
Αλλά θα ζει για πάντα και ποτέ δεν πρόκειται να ξεπεραστεί σε ποιότητα ουτε σε 30 χρόνια. Οπως ολα τα πόλο ανέκαθεν 👍
Η χαρά του συνεργείου
Σαββουρες
η mazda με το Skyactiv εχει το καλυτερο μοτερ.
HONDA HAS VERY EXPENCIVE SALES NETWORK IN GREECE....
μονο 1 ) MAZDA και 2 ) TOYOTA
Kouvagen.
Giannis Mass
εννοείς scoda fabia 🥲
Ρημαδι 🤣🤣🤣🤣🤣
Θύματα πάντα υπάρχουν
Είχα δύο Polo. Τρίτο δεν θα έχω.
Γιατί? τά προηγουμενα polo ήταν καλά για νά είναι αυτό?
Βάλε και τις υπερωρίες της ένδειξης check engine
Μπορεί να έχει μόνο 4 καλά και όοοολα τα άλλα κακά !!!!!!
Κουwagen....
Άλλο ένα κακό VW
Ibiza FR και με τα ρέστα παγωτά
Μαλλον ιδεα δν εχετε...60000 κ κιχ..παρτε ντατσουν...εχετε καταντησει αηδια
22 χιλιάρικα το πολο 🤣
Γερμανικά θέατρα
Από το 2008 μέχρι σήμερα το μόνο προβλήμα που είχα είναι τα ηλεκτρικά παράθυρα όντως είναι σαν άρμα στην αξιοπιστία δεν πεθαίνει ποτέ 🤣🤣🤣🤣
Κουβαγκεν 😂
Γενικά τα γερμανικά ήταν πάντα ακριβά. Δίχως να τα αξίζουν, πάντα. Απλά έχει μείνει στην συνείδηση του κόσμου, ότι τα γερμανικά είναι πολύ αξιόπιστα αμάξια.
Σίγουρα θα βρεθούν κορόιδα να το πάρουν...
Βρείτε μερικά αρνητικά ακομα. Έχετε πλάκα.
Ξεχάσατε και τα μοτέρ που είναι ζημιαρικα
Στην 5ετια,κατω απο 100.000χλμ -στραβωσαν οι δισκοπλακες,οι ειδικοι ειπαν: περασες μεσα απο νερα οταν ηταν ζεστες!!! -Στραβωσε το εμπρος ψαλιδι,καβαλας πεζοδρομια -Αλλαγη δισκο,πλατο, εχεις το ποδι συνεχεια στον συμπλεκτη Subaru vivio 30 χρονια ,μονο λαδια και μπαταρια,ουτε λαμπα αλλαγη...
μονο 1 ) MAZDA και 2 ) TOYOTA
Άλλος ένας κουβάς με ρόδες της VW 😂
ξέχασαν να γράψουν ότι είναι και φριτέζα ❤️
<Ποιότητα κατασκευής> (λαμαρινών) κ απεριόριστη... εγγύηση χιλιομέτρων σε έν σόρρυ σε 2 χρονια) κ να μένεις στο αυτοκινητο κ να οδηγάς ταυτοχρινα σε δύο χρόνια δεν φτάνεις ούτε τα 80 Χιλ χιλιομετρα χαχαχα! Τι παπά πουλάς ρε κουβαγκεν...Α ξέχασα έχει χοντρή λαμαρίνα αν τρακάρεις βγαίνεις ζωντανός...Ευτυχώς το ξεφωρτωθηκα κ γλυτωσα
Βασικά δεν έχει 4 κόκκινα σημεία το Polo. Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο από μόνο του