.jpg)
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Volkswagen T-cross. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
11/4/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του VW T-Cross 1.5 TSI DSG 150 PS.
Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen T-Cross | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 9,2 | 5,8 | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 10,2 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,1 | 4,8 | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 6,1 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8,5 | 6,9 | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 784 | 917 | OPEL MOKKA Hybrid 1.2T EDCT 6 136ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κατανάλωση | 81% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 14,5 | 16,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 4,5 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 1,4 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 455 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 334 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Χώροι | 79% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | FIAT 600 Hybrid 100ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 250 | 250 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,53 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,4 | FIAT 600 Hybrid 100ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,5 | 5,3 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 80% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 4 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 70% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,14 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,76 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,58 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,55 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 50 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 40 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 20,5 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 14,4 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1330 | 1145 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 1420 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | FIAT 600 Hybrid 100ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 250 | 250 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,9 | 4,8 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 7,2 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 135 | 109 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 163 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps |
Παρατηρώντας προσεκτικά τα αναλυτικά νούμερα κατανάλωσης του μοντέλου, επιβεβαιώνεται πως το T-Cross πληρώνει το κόστος του να μην υποβοηθιέται από υβριδική τεχνολογία. Σε μία ισχυρή έκδοση σαν κι αυτή, η οποία μάλιστα έχει και αρκετά υψηλή τιμή, θα περιμέναμε να συναντήσουμε έστω έναν ήπια υβριδικό κινητήρα. Αναλυτικά, λοιπόν, το «150άρι» T-Cross καίει 9,2 λτ./100 χλμ. εντός πόλης, μία από τις μεγαλύτερες καταναλώσεις στην κατηγορία. Σε ταξίδι, πάντως, καταφέρνει να καίει 5,1 λτ./100 χλμ. χάρη στην μακριά έβδομη σχέση του αυτόματου κιβωτίου DSG7. Και πάλι, όμως, αυτό δεν είναι αρκετό ώστε να ρίξει την μέση κατανάλωση καυσίμου κάτω από τα 8,5 λτ./100 χλμ., που δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως οικονομική. Τουλάχιστον, οι επιδόσεις επιτάχυνσης είναι παραπάνω από ικανοποιητικές για τον σκοπό του. Κάνει το 0-100 σε 8,5 δλ., ενώ το 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,5 δλ., υποδεικνύοντας πως προσπερνάει άμεσα και με ασφάλεια ακόμα κι από μεγάλες ταχύτητες.
.jpg)
Στο εσωτερικό, η εργονομία έχει βελτιωθεί με πιο υποστηρικτικά καθίσματα και καλύτερη τοποθέτηση των χειριστηρίων και των χώρων αποθήκευσης, κάνοντάς το πιο άνετο και πρακτικό για καθημερινή χρήση. Οι μετρήσεις φανερώνουν πως προσφέρει πολύ χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών (14,5 εκ. απόστασης από τα μπροστινά καθίσματα), ενώ ο επιπλέον χώρος για το κεφάλι τους (4,5 εκ.) και το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,34 μ.) κρίνονται ικανοποιητικά. Επιπλέον, η καμπίνα έχει αναβαθμιστεί με νέα υλικά και φινιρίσματα, βελτιώνοντας την αίσθηση ποιότητας, στην οποία υστερούσε το προηγούμενο μοντέλο.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Volkswagen T-cross σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Volkswagen T-cross. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Volkswagen T-cross. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |