autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πόσο καλό είναι το Peugeot 208 GTi ως μεταχειρισμένο 10ετίας;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πόσο καλό είναι το Peugeot 208 GTi ως μεταχειρισμένο 10ετίας;

Διαβάστηκε από 7803 αναγνώστες - 8/8/2024

Το Peugeot 208 GTi ήταν το τελευταίο μικρό hot-hatch της γαλλικής εταιρείας, το οποίο βρισκόταν σε παραγωγή από το 2012 έως το 2018 και είχε ισχύ 200 ίππους. Δεδομένου πως το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πλέον αρκετά πιο προσιτό ως μεταχειρισμένο, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη πως η Peugeot δεν διαθέτει το νέο 208 σε κάποια εκδοχή αντίστοιχης ιπποδύναμης, έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο αξιόπιστη είναι η αγορά ενός Peugeot 208 GTi δεκαετίας. Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο παραγωγής 2013 και αναλύουμε τις ζημιές που παρουσιάζονται καθώς και τις φθορές που ενδέχεται να βρείτε σε ένα τέτοιο όχημα.




Το μοτέρ των 200 ίππων εμφανίζει μικροπροβλήματα κυρίως στους πολλαπλασιαστές

Το Peugeot 208 GTi που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο είναι από τα πρώτα και κατασκευάστηκε το 2013. Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο turbo βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων που αποδίδει 200 άλογα και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Κατά την οδήγηση τα πάντα λειτουργούν σωστά, με το μοτέρ να επιταχύνει το όχημα εμφατικά ακόμα και όταν έχει στροφές χαμηλότερες από τις 2.000 σ.α.λ. Οι αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων γίνονται ομαλά, ενώ η ανάρτηση αποσβένει τις κακοτεχνίες του δρόμου χωρίς τριγμούς και χωρίς να είναι υπερβολικά σκληρή. Συνολικά δεν παρατηρήσαμε «παιδικές ασθένειες» στο όχημα που είχαμε στη διάθεσή μας.

Τα Peugeot 208 GTi είναι διαθέσιμα αποκλειστικά με χειροκίνητο σασμάν 6 σχέσεων. Ο κωδικός του κινητήρα είναι ο 1,6 THP, ο οποίος εκτός από το συγκεκριμένο μοντέλο εφοδιάζει και τα 208 των 156 και 163 ίππων. Οι αναφορές για γνωστές βλάβες έχουν να κάνουν με προβλήματα στην καδένα χρονισμού, τα οποία συναντώνται συνήθως στις εν λόγω εκδόσεις και όχι στην κορυφαία των 200 ίππων που χρησιμοποιείται στο GTi, το οποίο θεωρείται πιο ανθεκτικό.

Επιπλέον μικροπροβλήματα μπορεί να προκληθούν στους πολλαπλασιαστές και στην αντλία βενζίνης άμεσου ψεκασμού. Στην πρώτη περίπτωση το αυτοκίνητο θα συμπεριφέρεται σαν να «κλωτσάει» και θα ανάψει η κίτρινη ένδειξη Check Engine.

Σελ.
1
Δοκιμάζουμε μεταχειρισμένο Peugeot 208 GTi 10ετίας
Σελ.
2
Πόσο καλό είναι το Peugeot 208 GTi ως μεταχειρισμένο 10ετίας;
Σελ.
3
Το εσωτερικό του Peugeot 208 GTi διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση
Σελ.
4
Πηγές υγρασίας: Οι τσιμούχες στις πόρτες και λούκια που βουλώνουν
Σελ.
5
Το Peugeot 208 GTi σε ενθουσιάζει στις στροφές και ο κινητήρας είναι «γεμάτος» από χαμηλά