Η Mercedes GLK δεν έχει σοβαρά ελαττώματα: Μικρή διαρροή από το ψυγείο λαδιού
Η μεταχειρισμένη Mercedes GLK που έχουμε στη διάθεσή μας είναι η έκδοση 350 CDI 4MATIC, μοντέλο του 2013 και μέσα σε 10 χρόνια έχει διανύσει 200.000 χιλιόμετρα.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας τρίλιτρος V6 πετρελαιοκινητήρας που αποδίδει 231 άλογα, με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς. Κατά την οδήγηση δεν μπορούμε να εντοπίσουμε ελαττώματα στο αυτοκίνητο.
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργεί σαν να ήταν καινούργιο, ο κινητήρας εντυπωσιάζει με την επιτάχυνσή του, χάρη στα 620 Nm ροπής, ενώ η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης δουλεύουν εξαιρετικά.
Οι αναφορές βλαβών είναι περιορισμένες, και έχουν να κάνουν κυρίως με διαρροή λιπαντικού από το ψυγείο λαδιού, κάτι που μπορείτε να δείτε εύκολα αν κάνετε οπτικό έλεγχο και παρατηρήσετε λάδια επάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων, επειδή το λιπαντικό που διαρρέει κυλά προς τα πίσω. Αυτό διορθώνεται με αλλαγή των στεγανοποιητικών o-rings, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως στο μοντέλο της δοκιμής μας υπήρξε μια ελαφρά ποσότητα λαδιού στο συγκεκριμένο σημείο, η οποία ωστόσο δεν απαιτούσε άμεση επισκευή.
Πέραν αυτού, ο συγκεκριμένος κινητήρας ενδέχεται να παρουσιάσει δυσλειτουργία στην ψύκτρα της βαλβίδας EGR, κάτι όμως που δεν ισχύει στο αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας.
Οι ζημιές στα turbo είναι σπάνιο φαινόμενο, ενώ το σύστημα εξάτμισης βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και θα μπορούσε να αντέξει για άλλα 10 χρόνια και 200.000 χιλιόμετρα.
Σελ. 1 | Mercedes GLK με 200.000 χλμ: Παραμένει premium! |
Σελ. 2 | Η Mercedes GLK δεν έχει σοβαρά ελαττώματα: Μικρή διαρροή από το ψυγείο λαδιού |
Σελ. 3 | Λίγες φθορές στα πολλά χλμ: Ξεραμένα σινεμπλόκ, γρατζουνιές στο κάθισμα του οδηγού |
Σελ. 4 | Η Mercedes GLK έχει ποιοτικά υλικά, άνετους χώρους και 450 λίτρα πορτ-μπαγκάζ |