Μεταχειρισμένα εισαγωγής με λίγα χιλιόμετρα δεν υπάρχουν;
Για ποιο λόγο όμως η πλειοψηφία των μεταχειρισμένων που εισάγονται στη χώρα μας έχουν διανύσει πάρα πολλά χιλιόμετρα; Αυτοκίνητα από «δεύτερο χέρι» με λιγότερα, δεν υπάρχουν στο εξωτερικό;
Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν, αλλά είναι ασύμφορο να έρθουν στην Ελλάδα.
Στη Γερμανία υπάρχει ένα κεντρικό αρχείο για κάθε service που γίνεται. Έτσι, είναι εύκολο να ελέγξει κανείς εκεί τα πραγματικά χιλιόμετρα που έχει κάνει το όχημα. Τα αυτοκίνητα με λίγα χιλιόμετρα πωλούνται σαν μεταχειρισμένα εκεί πιο ακριβά από ότι θα μπορούσαν να πωληθούν στη χώρα μας, αφού για να έχει ανταγωνιστική τιμή στην Ελλάδα, μετά από τα επιπλέον κόστη μεταφοράς, τους φόρους και το κέρδος των εμπόρων, το αυτοκίνητο πρέπει να έχει αγοραστεί πολύ φτηνά.
Όσα diesel πωλούνταν τα προηγούμενα χρόνια, για 7-8.000 ευρώ στην Ελλάδα, είχαν αγοραστεί για 300 ευρώ στην Γερμανία, αφού είχαν σχεδόν μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα. Για παράδειγμα ένα 6ετίας, με 60.000 χιλιόμετρα το χρόνο, έχει 360.000 χιλιόμετρα.
Κάποιο εισαγωγής με λίγα χιλιόμετρα θα έχει αγοραστεί σε υψηλότερη τιμή, και μετά τα επιπλέον έξοδα για να φτάσει στην χώρα μας θα πωλείται αρκετά ακριβά, σε σημείο που θα συμφέρει να αγοράσουμε ένα αντίστοιχο μοντέλο ελληνικής αντιπροσωπείας.
Τα πολλά πραγματικά χιλιόμετρα των μεταχειρισμένων εισαγωγής είναι και ο λόγος που επί σειρά ετών «γυρίζουν» τα κοντέρ, αφού έτσι τα αυτοκίνητα γίνονται πιο δελεαστικά, ενώ επί της ουσίας ανεβαίνει η αξία πώλησης του οχήματος.
Σελ. 1 | Τα αίτια που στο εξωτερικό κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα |
Σελ. 2 | Μεταχειρισμένα εισαγωγής με λίγα χιλιόμετρα δεν υπάρχουν; |