Skoda Kamiq με κινητήρα CNG αερίου και 100.000 χλμ, τελικά βγάζει προβλήματα;
Τέσσερα χρόνια μετά το ντεμπούτο του, το Skoda Kamiq γίνεται δημοφιλές ως μεταχειρισμένο, με την έκδοση φυσικού αερίου να μειώνει κατά πολύ το κόστος μετακίνησης. Βγάζει προβλήματα ο κινητήρας CNG; Δοκιμάζουμε ένα Skoda Kamiq G-Tec με 100.000 χιλιόμετρα και αναλύουμε τις φθορές που παρουσιάζει.
Πόσο καλό είναι το Skoda Kamiq ως μεταχειρισμένο;
Το Skoda Kamiq είναι ένα μικρό SUV το οποίο είναι σχετικά «φρέσκο» στην αγορά, μιας και έκανε το ντεμπούτο του το 2019. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο μεταξύ άλλων και σε έκδοση με κινητήρα φυσικού αερίου, η οποία έρχεται να εξοικονομήσει πολύτιμα ευρώ από το κόστος ανεφοδιασμού.
Πολλοί έχουν εύλογες απορίες σχετικά με την αξιοπιστία των CNG μοτέρ. Βγάζουν προβλήματα; Πώς αντέχουν στο πέρασμα του χρόνου; Προκειμένου να σας δώσουμε απάντηση, βρήκαμε ένα μεταχειρισμένο Skoda Kamiq G-Tec με 100.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, το αναλύουμε, και σας αναφέρουμε τα ευρήματά μας.
Έχει ζημιές ο κινητήρας φυσικού αερίου με 100.000 χιλιόμετρα;
Ώθηση στο Skoda Kamiq G-Tec δίνει ο χιλιάρης κινητήρας 90 ίππων, ο οποίος καίει φυσικό αέριο. Το μεγαλύτερο «ατού» του συγκεκριμένου μοτέρ είναι μεγάλη οικονομία στο κόστος ανεφοδιασμού, αφού η κατανάλωση του CNG είναι μικρή, ενώ παράλληλα η τιμή του εν λόγω καυσίμου είναι χαμηλή.
Το μεταχειρισμένο Skoda Kamiq G-Tec που δοκιμάζουμε έχει διανύσει 100.000 χιλιόμετρα, παρόλα αυτά τα πάντα λειτουργούν στην εντέλεια. Η μέση κατανάλωση μετρήθηκε γύρω στα 5 κιλά/100 χιλιόμετρα, αριθμός ίδιος με αυτόν που βλέπουμε στα καινούργια Kamiq G-Tec, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 12,5 δλ.
Δεν υπάρχουν αναφορές σχετικά με προβλήματα στον TGI κινητήρα φυσικού αερίου, ενώ αντίστοιχα το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων δουλεύει όπως στην πρώτη ημέρα. Αξίζει να γνωρίζετε πως η αλλαγή λαδιών πρέπει να γίνεται κάθε 12 μήνες ή 15.000 χιλιόμετρα σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ οι εργασίες συντήρησης θα πρέπει να πραγματοποιούνται από κάποιον τεχνικό που έχει εμπειρία στα συστήματα CNG.
Όσον αφορά στην υπόλοιπη γκάμα κινητήρων του Skoda Kamiq, τα προβλήματα εστιάζονται στην καδένα χρονισμού του βενζινοκινητήρα, η οποία μπορεί να τεντωθεί πέρα από τα φυσιολογικά όρια, και στη λειτουργία του DSG κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, το οποίο ενδέχεται να είναι «νευρικό» στις αλλαγές του.
Σελ. 2 | Τι φθορές έχει ένα Skoda Kamiq με 100.000 χιλόμετρα; |
Σελ. 3 | Ευρύχωρο το Skoda Kamiq με premium «αέρα» |
Σχολιάστε |