Ευρύχωρο το Skoda Kamiq με premium «αέρα»
Το Skoda Kamiq έχει μοντέρνο σχεδιασμό, στον οποίον είναι έκδηλη τόσο η φιλοσοφία, όσο ο δυναμισμός των νέων Skoda. Στον εμπρόσθιο πρόβολο κυριαρχεί η μεγάλη μάσκα της εταιρείας, με το επάνω τμήμα των διαιρούμενων φαναριών να αποτελεί μια νοητή προέκταση αυτής.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί ένας «αέρας» πολυτέλειας, χάρη στα μαλακά υλικά, στις περίτεχνες λεπτομέρειες και στην ανώτερη ποιότητα κατασκευής, με την τελευταία να αποδεικνύεται εμπράκτως και στο test μεταχειρισμένου των 100.000 χλμ. Τα καθίσματα είναι άνετα, ενώ ο χώρος για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι μεγάλος.
Η αυξημένη οικονομία λόγω του φυσικού αερίου έχει αντίκτυπο στο χώρο αποσκευών, ο οποίος περιορίζεται από τα 400 λίτρα των «συμβατικών» εκδόσεων στα 278, μιας και το ρεζερβουάρ του CNG είναι τοποθετημένο στο πορτ-μπαγκάζ.
Εδώ θα διαβάσετε τη δοκιμή του Skoda Kamiq των 150 ίππων, όταν αυτό ήταν καινούργιο.
Συμπέρασμα: Το Skoda Kamiq είναι μια πολύ καλή επιλογή ως μεταχειρισμένο
Συνοψίζοντας, το μικρό SUV της Skoda είναι αρκετά «ώριμο». Η ανώτερη ποιότητα κατασκευής, η ευρυχωρία και η οικονομία στον ανεφοδιασμό δημιουργούν ένα πολύ καλό «πακέτο», το οποίο ενισχύεται από την αυξημένη αξιοπιστία του κινητήρα φυσικού αερίου.Αν σας ενδιαφέρει κάποια βενζινοκίνητη έκδοση, ένας καλός έλεγχος πριν την αγορά θα σας γλυτώσει από τυχόντα «μελανά» σημεία, τα οποία ούτως ή άλλως είναι περιορισμένα. Εν ολίγοις, το Skoda Kamiq, ειδικά στην έκδοση G-Tec με CNG, είναι μια πολύ καλή επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου.
Δεν φαίνεται πουθενά ότι έχει τόσα χιλιόμετρα!
Η μόνη φθορά είναι στις πίσω δισκόπλακες.
Σαν καινούργιος ο κινητήρας CNG.
Αρνητικά στα βενζινοκίνητα: «Χοροπηδάει» το DSG και προβλήματα στις καδένες χρονισμού.
Με μέση τιμή 20 χιλιάρικα, θα αγόραζες το Kamiq με φυσικό αέριο ή δεν αλλάζεις τη βενζίνη;
Σελ. 1 | Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας φυσικού αερίου με 100.000 χιλιόμετρα; |
Σελ. 2 | Τι φθορές έχει ένα Skoda Kamiq με 100.000 χιλόμετρα; |
Σελ. 3 | Ευρύχωρο το Skoda Kamiq με premium «αέρα» |