Τρία μεσαία SUV με δυνατό φρενάρισμα στην κατηγορία τους
Τιμές μοντέλων: 31/01/2025 | |
FORD MUSTANG MACH-E GT: 73 938€ | FORD MUSTANG MACH-E GT: 73 938€ |
CUPRA TAVASCAN EV 250 4WD kW: 51 990€ | MERCEDES GLC 220 d 4MATIC : 77 300€ |
Τρία μεσαία SUV με δυνατό φρενάρισμα στην κατηγορία τους
Και τα 3 μοντέλα χρειάζονται λιγότερο από 36 μέτρα για να φρενάρουν από τα 100-0 χλμ./ώρα
Ford Mustang Mach-E GT: Χρειάζεται 35,3 μέτρα για να ακινητοποιηθεί
CUPRA Tavascan: «Κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,8 μέτρα
Mercedes GLC 220d: Απαιτεί απόσταση 35,8 μέτρων για να σταματήσει
Και τα 3 μοντέλα χρειάζονται λιγότερο από 36 μέτρα για να φρενάρουν από τα 100-0 χλμ./ώρα
Σε μια εποχή όπου η ασφάλεια αποτελεί πρωταρχικό κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου, το σύστημα πέδησης παίζει καθοριστικό ρόλο στην αγοραστική απόφαση. Στην κατηγορία των μεσαίων SUV, όπου συνδυάζεται η πρακτικότητα με την άνεση αλλά και τις υψηλές επιδόσεις, με κόστος το αυξημένο βάρος, τα καλά φρένα είναι απαραίτητα έτσι ώστε οχήματα τέτοιου μεγέθους να ακινητοποιούνται εγκαίρως. Παρακάτω θα δούμε 3 μοντέλα της κατηγορίας μεσαίων SUV, τα οποία χρειάζονται λιγότερα από 36 μέτρα για να ακινητοποιηθούν από τα 100 χλμ./ώρα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στο AutoAgora, εξασφαλίζοντας την ηρεμία του οδηγού σε κάθε διαδρομή.
Μάρκα/Μοντέλο | Ιπποδύναμη (PS) | Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | Τιμή-από | Μέγιστη ροπή (Nm) | Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) |
---|---|---|---|---|---|---|
FORD MUSTANG MACH-E GT 487ps 98,7 KWh | 487 | 35,3 | 860 | 2,7 | 2273 | |
CUPRA TAVASCAN EV 250 4WD kW 340ps 82 KWh | 340 | 35,8 | 545 | 3,4 | 2273 | |
MERCEDES GLC 220 d 4MATIC 197ps | 197 | 35,8 | 440 | 5,7 | 2000 |
Ford Mustang Mach-E GT: Χρειάζεται 35,3 μέτρα για να ακινητοποιηθεί
Πρώτο στη λίστα μας βρίσκεται το Mustang Mach-E GT, το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Ford που εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 98,7 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 91 kWh), η οποία τροφοδοτεί 2 ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 487 ίππων και 860 Nm ροπής. Με τέτοια νούμερα, η Ford έχει φροντίσει να εφοδιάσει το SUV των 2,3 τόνων με τα ανάλογα φρένα, επιτρέποντάς του να έρθει σε στάση από τα 100 χλμ./ώρα σε απόσταση 35,3 μέτρων.
CUPRA Tavascan: «Κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,8 μέτρα
Συνεχίζοντας, επόμενο στη λίστα έρχεται ακόμη ένα ηλεκτρικό SUV, το CUPRA Tavascan. Στην τετρακίνητη έκδοση που μετρήσαμε στο AutoAgora, τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα που συνολικά αποδίδουν 340 άλογα και 679 Nm ροπής. Αυτοί κινούνται μέσω μίας 82άρας μπαταρίας ιόντων λιθίου ( 77 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) που επιτρέπει στο Tavascan να έχει πραγματική αυτονομία χιλιομέτρων λίγο παραπάνω από 400 χλμ.. Όσον αφορά το φρενάρισμα, το SUV με βάρος 2,3 τόνους απαιτεί 35,8 μέτρα για να «κοκκαλώσει» από τα 100 χλμ./ώρα.
Mercedes GLC 220d: Απαιτεί απόσταση 35,8 μέτρων για να σταματήσει
Τρίτη στη λίστα μας είναι η ήπια υβριδική Mercedes-Benz GLC 220d. Εξοπλίζεται με 2λιτρο τούρμπο πετρελαιοκινητήρα σε συνδυασμό με ένα ήπια υβριδικό σύστημα, αποδίδοντας συνδυαστικά 197 ίππους και 440 Nm ροπής που στέλνονται και στους 4 τροχούς. Το premium γερμανικό SUV με βάρος 2 τόνους, καταφέρνει να κάνει τα 100-0 χλμ./ώρα σε απόσταση 35,8 μέτρων , όπως και το Tavascan, συμπληρώνοντας την 3άδα μεσαίων SUV με φρενάρισμα κάτω από 36 μέτρα.