autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Citroen C3 1,2 PureTech 82 PS

Διαβάστηκε από 128168 αναγνώστες - 28/4/2020

Παρέχει σπουδαία επίπεδα άνεσης, προβάλλει έναν άκρως trendy αλλά και πολυχρηστικό χαρακτήρα.

Σχεδίαση: Ξεχωρίζει από όλη την κατηγορία, στηρίζοντας τις καμπύλες του
Η Citroen προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης για να γίνει κάθε C3 όσο ξεχωριστό θέλει ο ενδιαφερόμενος, κάτι που δεν συναντάται συχνά στην κατηγορία. Συγκεκριμένα, το μοντέλο προσφέρεται με 36 χρωματικούς συνδυασμούς (9 χρώματα αμαξώματος και 3 για την οροφή) και αν στους συνδυασμούς αυτούς μπουν οι ζάντες, οι χρωματισμοί του εσωτερικού κτλ., τότε μιλάμε για την αποθέωση του customization. Όπως και να έχει κυρίαρχα στοιχεία της εμφάνισης του C3 είναι τα στενά LED φώτα ημέρας και τα εμπρός/πίσω φώτα, καθώς και  τα προαιρετικά προστατευτικά, αλά C4 Cactus, Airbumps. 


 
Εσωτερικό: Ακρως ευρύχωρο αλλά και τεχνολογικά πλήρες
Η ξεχωριστή εικόνα του C3 συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου πολλά στοιχεία μπορούν διαμορφωθούν ανάλογα με τα προσωπικό σου γούστο. Ξεχωρίζουν οι όμορφοι αεραγωγοί, η έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment και ο σύγχρονος και καλαίσθητος πίνακας οργάνων. Αλλες λεπτομέρειες που κερδίζουν τις εντυπώσεις είναι η φάσα επενδυμένη με ύφασμα κατά μήκος του ταμπλό, ενώ ξεχωρίζουν και δύο στοιχεία που γνωρίσαμε και στο C4 Cactus: Tα χερούλια βαλίτσας αντί των συμβατικών χειρολαβών στις πόρτες και τα φαρδιά και άνετα καθίσματα. Ποιοτικά, το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από το καλό φινίρισμα και την συναρμογή, αλλά τα πλαστικά υστερούν ελαφρώς έναντι του συνεχώς αυξανόμενου ανταγωνισμού. Τέλος, η ευρυχωρία αποτελεί ένα ακόμη ατού της καμπίνας, αφού μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 300 λτ. είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.

Κινητήρας – επιδόσεις: Οικονομία σε κάθε διαδρομή
Ο κινητήρας των 1,2 λίτρων που εφοδιάζει την βασική έκδοση του νέου Citroen C3, αποδίδει 82 ίππους και αντίθετα με τον υπερτροφοδοτούμενο άμεσου ψεκασμού αντίστοιχο PureTech των 110 ίππων στην γκάμα του, αυτός είναι ατμοσφαιρικός και διαθέτει ψεκασμό πολλαπλών σημείων. Στην πράξη το μοτέρ αυτό κινεί σχετικά άνετα το ελαφρύ αμάξωμα του C3 με την σφιχτή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου να εξυπηρετεί σε αστικές συνθήκες, προσφέροντάς του θετικό τράβηγμα και ζωντάνια παρά την χαμηλή του απόδοση. Ως τρικύλινδρος, ωστόσο παρουσιάζει τραχύτητα στην λειτουργία του που γίνεται αισθητή στην καμπίνα κυρίως σε υψηλές στροφές. Η κατανάλωσή του κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα σε πραγματικές συνθήκες αφού χρειάζεται 5,8 λτ./100 χλμ. βενζίνης. 



Οδηγώντας: Δεν σε κουράζει ακόμα και πηγμένος στην κίνηση
Tο μπρίο και η σβελτάδα έχουν κάνει ακόμη πιο ευχάριστη την οδήγηση του C3, χωρίς θυσίες στην άνεση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης ή την ευχρηστία στην καθημερινότητα και την ευελιξία. Έτσι στην πράξη, αφήνει ευχάριστη γεύση και σε εκτός πόλης διαδρομές, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων στις στροφές, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας έχει «δέσει» αρμονικά με το πλαίσιο, αποτρέποντας την εμφάνιση νευρικών αναπηδήσεων. Ακόμη και υπό πίεση λοιπόν, το C3 στρίβει ουδέτερα και δεν «αγχώνει» τον οδηγό του, προσφέροντάς του και πολύ καλή αίσθηση μέσω του συστήματος διεύθυνσης, ενώ τα φρένα στέκονται πάντα στο ύψος των περιστάσεων.