Πιο αιχμηρό από ποτέ, αποτελεί τον βάτραχο που μετατράπηκε σε πρίγκιπα.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Ντοπαρίστηκε άκρως θετικά
H 5η γενιά του Nissan Micra, που έκανε δυναμική είσοδο στην αγορά, κρατάει την εντυπωσιακή εμφάνιση και προσθέτει ένα νέο κινητήρα που αλλάζει τα δεδομένα. Τι κάνει όμως το Micra να ξεχωρίζει τόσο πολύ? Μόλις το αντικρίσεις, το μάτι «κολλάει» απευθείας πάνω στο αρκετά έντονο νεύρο που ξεκινά από τα εμπρός φανάρια και με ένα πέρασμα από την πόρτα του οδηγού, καταλήγει στα πίσω φωτιστικά σώματα.Εντυπωσιακή είναι και η μάσκα σε σχήμα V όπως και τα LED φώτα ημέρας που δίνουν ένα πιο άγριο σύνολο το οποίο δεν συναντάται συχνά σε μοντέλα αυτής της κατηγορίας. Ας δούμε όμως παρακάτω, γιατί το νέο Nissan Micra με τους 100 ίππους μπορεί να συναρπάσει ακόμα και «απαιτητικούς» οδηγούς.
Εσωτερικό: Ιδιαίτερα ζεστό και φιλικό εσωτερικό με όλες τις ανέσεις
Η Nissan κατάφερε και έφτιαξε ένα απόλυτα σύγχρονο κόπκιτ και να δώσει σε ολόκληρο το εσωτερικό premium αέρα. Μαλακά υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στην μπροστινή επιφάνεια του ταμπλό, στο επάνω μέρος του, ακόμα και στα πλευρικά της κονσόλας. Είναι τόσο μεγάλη η αναβάθμιση, που η παρουσία των σκληρών πλαστικών στο επάνω μέρος της πόρτας και στο κάλυμμα του πίνακα οργάνων, περούν απαρατήρητα.
Ανάμεσα στο κοντέρ και στο στροφόμετρο έχει ενσωματωθεί μία μικρή οθόνη που παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες του οχήματος, ενώ η 7ιντσών έγχρωμη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό τραβάει τα βλέμματα. Παρέχει όλες τις δυνατότητες σύνδεσης με κινητά τηλέφωνα και είναι πραγματικά εύχρηστη.
Κινητήρας-επιδόσεις: Βρήκε την απόλυτη τομή
Πλέον κοιτάει τον ανταγωνισμό στα ίσια και χωρίς φόβο. Ο 1.0 DiG-T κινητήρας χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της ένωσης Renault-Nissan-Mitsubishi και εμείς εξετάζουμε την έκδοση με τους 100 ίππους. Ένα μοτέρ που αποδίδει 160 Nm από τις 2.750 σ.α.λ. κάνοντας το κατά 20 Nm και 10 ίππους ισχυρότερο από το προηγούμενο 900άρι μοτέρ. Εάν εξετάσουμε καθαρά τις επιδόσεις (νομίζω όλοι αυτό περιμένουν) θα δούμε ένα καλό 0-100 σε 10.7 δευτ. (αντί του 12.0 που είχε) και τελική άνω των 184χλμ.ώρα. Συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο είναι θετικό σε αίσθηση και μακρύ σε κλιμάκωση, ρίχνοντας την κατανάλωση στα 6.3λτ./100χλμ. υπό πραγματικές συνθήκες. Στην πράξη το μοτέρ, εντυπωσιάζει με το νεύρο που έχει από πολύ χαμηλά, ενώ διατηρεί πολιτισμένη λειτουργία και σε υψηλές ταχύτητες.
Οδική συμπεριφορά: Περισσότερη μικρομεσαία αίσθηση
Το νέο Nissan Micra, είναι ένα πλήρες ισορροπημένο αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τόσο επιδόσεις όσο και χαμηλό κόστος λειτουργίας. Η κάπως σφικτή ανάρτηση θα σας επιτρέψει να το πιέσετε αρκετά χωρίς να αγχωθείτε, ενώ οι 17άρες ζάντες του ταιριάζουν γάντι. Παραμένει ήσυχο μέχρι ψηλά, το τιμόνι διαθέτει εξαιρετική πληροφόρηση, ενώ θα εκτιμήσετε τις ουδέτερες αντιδράσεις του, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Η ζωντάνια που σου βγάζει ο κινητήρας, είναι φανερός από τα πρώτα μέτρα, ενώ μετά από περίπου 15 λεπτά οδήγησης, νιώθεις σαν να το είχες δικό σου χρόνια ολόκληρα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr