autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS

Διαβάστηκε από 128170 αναγνώστες - 28/4/2020

Ίσως το πιο διασκεδαστικό μικρό της κατηγορίας, με ξυραφένιο τιμόνι και άψογη οδηγική συμπεριφορά.

Εμφάνιση: Πιο κομψό από ποτέ, κερδίζει όλα τα target groups
Σίγουρα αυτό που τραβάει απευθείας το μάτι είναι η μπροστινή μάσκα μαζί με τα νέα φωτιστικά σώματα. Εντυπωσιακό παρουσιαστικό για ένα μικρό που δεν μοιάζει σίγουρα με κανένα άλλο, ενώ έχει καταφέρει να ξεχωρίσει από την προηγούμενη γενιά αποφεύγοντας ακρότητες και υπερβολές. Φέρνει μία αύρα πολυτέλειας μαζί του ενώ και τα πίσω σώματα το κάνουν να ξεχωρίζει τη νύχτα. Σίγουρα σε αυτή την αύρα βοηθάει και η πλούσια έκδοση Titanium που είναι πιο «γεμάτη» από την mainstream γκάμα του μοντέλου. Σε διαστάσεις μη περιμένετε μεγάλες αλλαγές, πάντως σίγουρα γεμίζει το μάτι περισσότερο από την προηγούμενη γενιά.



Εσωτερικό-χώροι:  Πολύ καλή ποιότητα με καλούς χώρους για 4 άτομα
Κύριο στοιχείο στον εσωτερικό διάκοσμο του νέου Fiesta είναι με διαφορά η 8 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος infotainment Sync. Ιδιαίτερα λειτουργική μα και όμορφη σαν παρουσία καθώς ταιριάζει αρμονικά στον χώρο. Ποιοτικά, θα μείνετε άκρως ευχαριστημένοι με την χρήση και αφή των μαλακών πλαστικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο πάνω μέρος του ταμπλό. Κάτι το οποίο δεν θα ισχύσει για το εσωτερικό των  θυρών και το κάτω μέρος του ταμπλό, καθιστώντας το ένα από τα ελάχιστα αρνητικά του αυτοκινήτου. Αυτό που φυσικά ξεχωρίζει είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης που κάνει το Fiesta ένα από τα πιο fun to drive και οδηγοκεντρικά μοντέλα. Αλλά θα αναφερθούμε εκτενέστερα αργότερα.
Στον τομέα των χώρων, 4 ενήλικες δεν θα πιεστούν, παρά το μικρό εσωτερικό πλάτος των καθισμάτων, ενώ ο χώρος αποσκευών με τα 292 λίτρα, είναι απλά ικανοποιητικός και στο μέσο όρο της κατηγορίας.


 
Κινητήρας-επιδόσεις: Δεν είναι τυχαία πολυβραβευμένος ο EcoBoost
Ο πολυβραβευμένος, 3κύλινδρος, high-tech, 1,0 ΕcoBoost κινητήρας με turbo και άμεσο ψεκασμό συνεχίζει να πρωταγωνιστεί και στη νέα γενιά του Fiesta. Η ραφιναρισμένη λειτουργία, η ευρωστία από το ρελαντί και η ουσιαστική απουσία κραδασμών συνεχίζουν να κερδίζουν τον οδηγό, ενώ οι 100 ίπποι του μοντέλου δοκιμής και τα 170 Nm ροπής κινούν με άνεση το Fiesta και μάλιστα πιο σβέλτα από πριν χάρη στο (επιτέλους) νέο 6άρι κιβώτιο με την πιο πυκνή κλιμάκωση. Ωστόσο, μπορεί η Ford να υπόσχεται ίδια κατανάλωση με πριν (4,3 λτ./100 χλμ.), στις μετρήσεις μας η μέση τιμή εμφανίστηκε ελαφρά τσιμπημένη στα 6,1 λτ./100 χλμ.

Οδική συμπεριφορά: Θα σε διασκεδάσει απόλυτα, χωρίς να σε αγχώσει στιγμή
Είναι από αυτά τα αυτοκίνητα που σέβονται και ανεβάζουν τον οδηγό σε ένα νέο θρόνο. Οδηγικά το νέο Fiesta είναι σβέλτο, ευχάριστο και σίγουρα άνετο. Η ανάρτηση έχει πολύ καλή απορροφητικότητα  και θα βγάλει ασπροπρόσωπο τον οδηγό ακόμα και σε συνθήκες πίεσης. Είναι ένα από τα κορυφαία οδηγικά αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας; Σίγουρα ναι, και με την διευρυμένη κατά 500 σ.α.λ. ροπή, σε συνδυασμό με το γενικότερο στήσιμο και την φοβερή αίσθηση του τιμονιού, ίσως και να ανεβαίνει εν τέλει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Το στήσιμο είναι τόσο καλό, που πιάνοντας το τιμόνι είσαι σίγουρος ότι θα οδηγήσεις ένα καλά προσεγμένο αυτοκίνητο.